PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: krzyga w Luty 13, 2009, 10:29:55
-
No właśnie, każdy z nas miał zapewne niejedno przejście z różnymi serwisami. W większości niestety niezbyt pozytywne, ale gdybyście tak mieli się pokusić o wybór tego najlepszego, na co byście oddali głos? Zapraszam do głosowania.
Moje doświadczenie jest takie, że zdecydowanie najlepszy serwis mają te firmy, które praktycznie wycofały się z rynku pocketów... Niekwestionowany nr. 1 to IMO Fujitsu-Siemens. Świetny serwis (CSS - Comp Safe Support) - zawsze wszystko sprawnie robione, bez żadnych przejść, na gwarancji, po gwarancji... nic złego się nie da powiedzieć.
No. 2 to Dell - full profeska, gigantyczna gwarancja, obejmująca chyba wszystko, nawet to że będziesz wbijał pocketem gwoździe i go "niechcący" rozwalisz. Wysyłasz, wymieniają i po sprawie.
-
ze wszystkimi do czynienia nie miałem
swój głos oddałem na F-S dlatego, że naprawy są iście ekspresowe do tego bez problemowy kontakt i pełna informacja telefoniczna
serwis Asusa - też dobry
ale ze względu na czas stawiam na FS
-
Toshiba bardzo dobry serwis, g910 dostałem nową sztukę ;) czas realizacji 7dni ;)
-
Proszę osoby głosujące na "Inny" o wpisywanie, tak jak kolega powyżej, o jaki inny chodzi :)
Wszelkie opinie również mile widziane.
-
dałem inny bo sądzę że najlepszy serwis to taki ktorego nie odwiedzimy ;). Jednak gdyby jednak trzeba by skorzystać zz serwisu to CCS jest lepszy niz inne serwisy, gdyż serwisuje "prawie" wszystkie najlepsze firmy.
-
Inny :) Powod prosty: Mialem Asusa P526 i mam Toske G900 - jak chcialem dac na gwarancje to musialbym wysylac do Warszawy urzadzenia :) Dla mnie to porazka, dlatego nie daje, chyba ze cos fizycznego by se spieprzylo - to juz nie serwis SE, ktory mam blisko (w Bytomiu) czy tez gwarancja na tel. operatora :) Ciekawe czy jakbym kupil w komputroniku, Media, Vobisie itd. to by mi przyjeli ppc... pewnie tak, bo w koncu tez od czegos sa :)
-
:) ja FS też wysłałem tzn nie ja
punkt miałem w mieście wysłali sami a następnego dnia po wysłaniu już był :grin: z wymienioną płytą u mnie
nie sposób wymagać aby firmy miały serwis w każdym mieście - ważne, że są punkty przyjęć lub np. firma kurierska za darmo - Asus
-
ja miałem do czynienia z HP - masakra, długo trzeba zczekać bo wiekszość części muszą ściagać z zagranicy. HTC - to wiadomo, CRC też kicha... trudno tutaj ocenić co jest lepsze
-
Widzę, że temat cieszy się marną popularnością, czyli jest prawdopodobnie tak jak myślałem: wszystkie serwisy są do d... i w większości da się powiedzieć o nich tylko złe rzeczy... chyba będę musiał odwrócić pytanie w ankiecie, wtedy pewnie zainteresowanie wzrośnie ;)
-
czyli jest prawdopodobnie tak jak myślałem: wszystkie serwisy są do d...
nie jest tak źle - pozytywne wypowiedzi są
a że nie jest ich wiele cóż jesteśmy narodem, który lubi narzekać
co z tego, że serwis naprawi i odeśle w ciągu jednej doby (FS) jeśli user wolałby aby serwis przyjechał do niego i naprawił mu w domu od ręki :P :E
-
Może i lubimy narzekać, ale rzeczywistość niestety nie daje nam często innego wyjścia. Serwis HTC jest tutaj, że tak powiem koronnym przykładem. Gigant na rynku PPC, który odwala taką fuszerkę posprzedażową (jakby jego misją było opchnąć tylko pocketa, a później mieć w dupie usera). Przecież z takim kapitałem to oni powinni na dzień dobry wymieniać pocketa na nowy z pocałowaniem ręki jeszcze ;) A tu boje trzeba toczyć jak pod Grunwaldem... jeden user to jeszcze jak cie mogę, ale jak ja np. potrzebuję kupić kilkadziesiąt pocketów to nie mogę sobie pozwalać na miesięczne, czy 2-miesięczne naprawy co chwila (a przy takiej ilości sprzętu wady _na pewno_ się pojawią).
-
/.../ Ciekawe czy jakbym kupil w komputroniku, Media, Vobisie itd. to by mi przyjeli ppc... pewnie tak, bo w koncu tez od czegos sa :)
Jak najbardziej, nawet muszą przyjąć. I to niezależnie od warunków gwarancji, którą udzielił (lub nie) producent. Według prawa konsumenckiego obowiazującego obecnie w Polsce, sprzęt można reklamować u sprzedawcy w ciągu 2 lat od momentu zakupu, powołując się niezgodność towaru z umową.
Stosowna ustawa np. tu:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
Pozdrawiam -
Stanley