Kilka pytań o pocketach - prostych

• 16 Odpowiedzi
  • 2192 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 12, 2003, 02:48:17 »
Ostatnio miałem okazję poznać palma i chciałbym zakupić sobie taki sprzęcik. Ponieważ nie znam się w temacie nic a nic, więc prosiłbym o kilka wyjaśnień co do pocketaPC:
1) Na jaką platformę jest więcej softu darmowego Palm czy winCE? co lepsze?
2) Jeśli Pocket to z jaką ver sys. aby przynajmniej większość softu działała.
3) Ile ramu jest teraz wertością przeciętną, (jaki proc)?
4) Pocketa potrzebuje głównie do pracy. Baza danych klientów, spotkania, Excel, mapa(nie koniecznie z gps), ale w wolnym czasie chętnie bym pomęczył jakąś gierkę. Dobrze żeby była vibra i odtwarzacz mp3. Macie jakąś propozycję?
Liczę raczej na subiektywne odpowiedzi w stylu, "raczej sobie odpuść ten model, bo..., a zainwestuj w ten, bo..." niż suche cyfry. Szukałem w archiwum, ale ciężko jakieś podstawy znaleźć.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź cierpliwym :)

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2003, 08:08:55 »
1. Niby Palm ... ale na Pocket PC tez jest bardzo duzo

2. Pocket PC 2002 albo Pocket PC 2003 ktory juz niedlugo wchodzi na rynek

3. Procesor przecietny to Intel X-Scale PXA250 400MHz, ale palmtopy z CPU Intel StrongArm 206MHz chodza rownie dobrze jesli nie lepiej ... (poszukaj sobie na forum wyjasnienia, pisalem o tym juz kilka razy)

RAM przecietnie to 64MB - Pamietaj ze to jest pamiec operacyjna i jednoczesnie obszar dyskowy. Wystarcza do wieszkosci zastosowan, a zawsze mozesz dokupic karte pamieci.

4. Napisz do jakiej kwoty chcialbys go kupic ... bo teraz to naprawde trudno cos polecic. No i napisz czy to ma byc Allegro czy sklep.

*

Offline MacBirdie

• 1943
  • I znów Poznań ;)
    • macbirdie.net
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB | iPad 3G 64GB | iPhone 3G 8GB
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2003, 10:29:25 »