Witam!
Czekałem z tym pytaniem od czasu jak padł serwis PDAClum, teraz skoro już serwis stoi zadaję je i liczę na pomoc kolegów.
Problem dotyczy wbudowanych programów (notes, pocket excel, word) - a szczególnie notatek. Chciałbym aby nowo tworzone notatki tworzone były w głównej pamięci w głównym katalogu dokumentów czyli w "My Documents" - gdyż tworzone tam notatki ładnie synchronizują się z Outlookiem. Notatki tworzone w podkatalogach katalogu "My Documents" potem w outlooku mają w nazwie "katalog\nazwa notatki". No i notatki tworzone w outloku również pojawiają się w głównym MyDocuments.
No i nie byłoby problemu gdyby nie to, że nie potrafię w notatkach (i pozostałych: word/excel) wybrać katalogu "My Documents" - mogę tylko w górnej wybieraczce katalogów wybrać "All Folders" - ale wtedy pomiędzy moimi 10 notatkami mam 100 plików muzycznych z Automapy.
Jak Wy radzicie sobie z tym problemem?