Jaką kartę SD wybrać do MDA Compact

• 6 Odpowiedzi
  • 467 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 06, 2005, 16:05:20 »
NA początku przepraszam wszystkich jeżeli w złym miejscu zamieszczam ten temat jedak jestem początkującym użytkownikiem MDA Compact.

Czy ktoś krótko mógłby poradzić mi jaką najlepiej kartę sd kupić do tego urządzenia, aby dała się ona efektywnie używać. NIestety w instrukcji MDA nie znalazłem zastosowań tej karty, wiem na pewno że na niej mogę robić backup systemu i danych na wypadek jakiejść awarii. Czy na bierząco można przechowywać tam częśc danych i to urządzonko będzie sobie mogło na nich normalnie pracować ?

Cyz opłąca się inwestować w droższe ale szybsze karty czy też ta prędkość nie ma tu znaczenia.

Będę wdzięczny za odpowiedź, mam nadzieję że stałych bywalców nie wyprowadzę z równowagi, zadając tak banalne pewnie ich zdaniem pytanie.

Pozdrawiam

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2005, 18:52:35 »
Tak mozesz instalowac na karcie programy, wgrywac filmy i pliki MP3 itd. Jaka karte? Dowolna... szybkosc (czyli karty high-speed) nie beda w pelni wykorzystane w PDA wiec nie ma sensu w nie inwestowac. Kup najzwyklejasza karte SD - czesto te najtansze dzialaja lepiej od drogich.

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2005, 23:12:46 »
Dzięki za informację, czyli jak rozumiem jeżeli mnie stać to lepiej kupić jak największą bo będę miał dzięki temu sporo dodatkowego miejsca ! Pozdrawiam

*

Offline P@blo

• **
  • 178
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 07, 2005, 00:48:51 »