Asus A730W i problem z pamiecia flash

  • 4 Odpowiedzi
  • 438 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline raptor

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A730W // Diamond
Asus A730W i problem z pamiecia flash
« dnia: Luty 05, 2006, 14:56:42 »
Witam Was

Zdaje się, że mam dość spory problem z moim Asusem. Po soft resecie zapomniał o istnieniu jakiegokolwiek storage. Zarówno tego wewnętrznego jak i CF/SD. Przy okazji przeraźliwie zwolnił. Jakakolwiek operacja to długie wyczekiwanie na efekt.
Efekt jest taki, że w Start/Settings/System/Memory napisane stoi:
"Total storage card memory: Not installed".
Hard reset nie pomaga, Pocket Mechanic także nie widzi nic.

Macie jakieś pomysły? Bo jak na złość teraz potrzebuje pocketa dość mocno, a jeśli się skończy na wizycie w serwisie to zapewne dwa tygodnie nie moje...

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
Asus A730W i problem z pamiecia flash
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2006, 04:04:30 »
probowales formatowac karte?

*

Offline raptor

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A730W // Diamond
Asus A730W i problem z pamiecia flash
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2006, 00:27:17 »
Jasne, zachowuje się tak jakby karty nie było. Zresztą jak pisałem dotyczy to także wewnętrznego flasha.
Pomysły mi się wyczyerpały, PDA jedzie do serwisu. A niech ma.

Asus A730W i problem z pamiecia flash
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2006, 00:57:38 »
raptor rozwiazales swoj problem? Mam bardzo podobny z Toshiba e755. Niechce za nic czytac kart compact flash(wyskakuje error o tym ze trzeba sformatowac karte zeby byla czytelna, daje ok, i pisze albo succesfull albo nie, tak czy inaczej karty wogule niewidac) karty mam sprawne(sprawdzane w fotolabie, oraz w czytniku kart pamieci).

Karty sd dzialaja.

Niewiem w jaki sposob sie to "uszkodzilo", sprzedajacy twiedzil ze przed wysylka wszystko bylo ok.

*

Offline raptor

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A730W // Diamond
Asus A730W i problem z pamiecia flash
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2006, 11:39:59 »
Rozwiązałem poprzez wysyłkę do serwisu. Żadne domowe sposoby w stylu hard resetów nie pomogły.  PDA na gwarancji więc jedynym problemem był brak urządzenia przez parę dni. Z informacji które uzyskałem z serwisu wynika, że to problem płyty głównej.