jaki PPC ?

• 9 Odpowiedzi
  • 876 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jaki PPC ?
« dnia: Lipiec 16, 2004, 23:02:42 »
Witam
Odrazu mówię, że nie znam się wogóle na kieszonkowych kompach.
Chciałbym kupić jakiegoś PPC za najwyżej 800 zł używanego najlepiej na allegro.Muszę sprzedać n-gage i coś dołożyć. Co mi proponujecie. Z tego co wiem najlepiej z Windows 2003 :)
I jeśli naprzykład kupił bym jakiegoś z wersją windowsa po niemiecku to czy jest możliwość wgrania samemu wersji PL ? tzn czy mógłbym ową wersję zessać z netu ?
Proszę o porady dla początkującego, z góry dzięki.
nARAZIe

*

Offline prozor

• 1089
  • Człowieku, nie irytuj siebie i mnie. Zgoda?
  • Sprzęt: ZTE Blade
jaki PPC ?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 16, 2004, 23:41:34 »
Tak, jasne: najlepiej jeszcze z Windows 2003 Serwer :)
Łomatko - a kąciaka dla początkujących nie łaska przeglądnąć? Faka sobie przeczytać, poszukać na formum? Daruj, ale marudny :| dzisiaj jestem. To przez AutoMapę na PPC - dobiła mnie ta nowa wersja :|
Nie ma możliwości zmiany języka systemu PPC - a już na pewno nie na język polski :). Generalnie bios jest dopasowany do wersji wypuszczonej na rynek danego kraju i licencja nie dopuszcza zmiany wersji. Dziwne ale prawdziwe.
Możesz za to wgrać nakładki polonizujące np. firmowych (compaqa, HP, Acera...). Oczywiście płatne jak za zboże około 100 musisz wysupłać za taką przyjemność :|
A zresztą po co ja to piszę - wszystko jest w działach: dla nowych, FAQ, i na innych wątkach. Trzeba sobie poszukać! :|
Jeśli chcesz się o coś zapytać, zadaj jasne i konkretnie pytanie. Ale pamiętaj żeby sprawdzić, czy wcześniej już nikt o to się nie zapytał i nie udzielił odpowiedzi... Przed zadaniem pytania, najpierw przeczytaj to: http://rtfm.killfile.pl/

jaki PPC ?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 16, 2004, 23:46:45 »