PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: suchy86 w Kwiecień 28, 2006, 09:52:23
-
Hejaj,
Czy do naprawy gwarancyjnej potrzebuję podbitej i wypisanej karty gwarancyjnej czy wystarczy rachunek?? Moj HP byl kupiony w stanach wiec nie bardzo teraz mam mozliwosc podbicia karty gwarancyjnej.
Plz odpiszcie. :)
Pozdrawiam
Suchy
-
Hejaj,
Czy do naprawy gwarancyjnej potrzebuję podbitej i wypisanej karty gwarancyjnej czy wystarczy rachunek?? Moj HP byl kupiony w stanach wiec nie bardzo teraz mam mozliwosc podbicia karty gwarancyjnej.
najlepiej zadzown na inforlinie HP Polska to ci wyjasnia co i jak ;-)) nie zdziw sie jednak jsli kolejne oosby z ktorymi bedziesz rozmawial beda sobie przeczyly nawzajem jesli chodzi o ustalenia co do wymogow gwarancyjnych :lol:
z mojego rozeznania potrezbne jest i jedno i drugie .... sprzedawca z USA zawsze moze to doslac, to raz a dwa, ze gwarancja moze obejmowac tylko USA a nie Polske ... wtedy odesla cie z kwitkiem, sprawdz na stronie gwarancyjnej HP po wpisaniu seriala ze swojego urzadzenia na jakiej jest gwarancji