active sync - prosze o pomoc

  • 2 Odpowiedzi
  • 601 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

active sync - prosze o pomoc
« dnia: Czerwiec 30, 2004, 15:43:28 »
witam,

active sync przestal synchronizowac kontakty, kalendarz, notatki oraz tasks; problem polega na tym, iz w opcjach synchronizacji nie ma mozliwosci wejscia w ustawienia tych elementow ani ich wlaczenia lub wylaczenia. sciagnalem najnowszy as ze strony microsoftu, ale dalej nie chce synchronizowac tych elementow. bede wdzieczny za wszelkie sugestie

piotr stempkowski

[Dodano: 2004-06-30 16:26:22]
dodam jeszcze, ze przy ponownej instalacji activesync okresla te elementy jako 'nie zainstalowane na komp. stacjonarnym', a ponowna instalacja office w niczym nie pomoga. moze ktos juz mial podobne problemy ?

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
active sync - prosze o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2004, 18:23:12 »
Wejdz w partnership i usun to polaczenie a nastepnie dodaj ponownie.

active sync - prosze o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 01, 2004, 11:52:27 »
Cytat: perla
Wejdz w partnership i usun to polaczenie a nastepnie dodaj ponownie.

dzieki! o to wlasnie chodzilo, jeszcze raz bardzo dziekuje!