PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: r_szynek w Wrzesień 05, 2002, 13:29:18

Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: r_szynek w Wrzesień 05, 2002, 13:29:18
Witam wszystkich, mam problem z Casio E200 padlo mi podswietlenie ekranu, czy ktos spotkal sie z tym i wie jak to naprawic ?
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: marshall w Wrzesień 06, 2002, 22:04:22
O ile sie orientuje E200 to dosyc nowy sprzet a gwarancja w casio jest na dwa lata? Wiec moze serwis?
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: MacBirdie w Wrzesień 06, 2002, 23:39:14
Trafiłeś chyba na wadliwy model (jeszcze takowe krążą) - jedyne rozwiązanie to serwis. :(
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: r_szynek w Wrzesień 07, 2002, 00:45:05
Chyba tak, ale mam gwarancje tylko Euro i tu jest problem nie wiem czy mi serwis ja uzna, jakbym mial paragon albo cos takiego no to bylo by bez klopotu :(
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: r_szynek w Wrzesień 07, 2002, 00:55:28
Jeszcze jedno czy moglbym sie cos wiecej dowiedziec o tej wadliwej parti E200, juz 2 osoby o tym wspominaja, przyznam ze sie troche podlamalem poniewaz przez ostatni rok przeszedlem od Compaqa Aero 1550, iPaqa 3630,3660,3765,3870 i napalilem sie na Casio i kurcze troche sie zawiodlem szczegolnie po iPaqu 3870,
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: MacBirdie w Wrzesień 07, 2002, 16:50:28
Wadliwa seria Casio E-200 wyszła jako pierwsza, zaraz po premierze, już w październiku 2001 i przez kilka następnych miesięcy pojawiały się z nią kolejne problemy. Casio w tym czasie wymieniał je na modele z serii poprawionej (od około stycznia) tym, którzy owe problemy zgłaszali. Tymi problemami były: częste twarde resety po wciśnięciu przycisku miękkiego resetu, padające oświetlanie (przepalało się po paru dniach, lampa dostawała chyba za duże napięcie) i za słabe napięcie podawane na port CF, przez co nie działały dobrze niektóre karty sieciowe WiFi w tym standardzie. Mnie wymieniono ze względu na resety, mam teraz model z serii 5AP (numer seryjny z tyłu - JX710XXX-5APXXX-XXXXXXXX,  zdarzały się w tej jeszcze wadliwe egzemplarze, ale zdecydowana większość działa świetnie), jestem teraz bardzo zadowolony. Raczej wszystkie z tej lub następnych serii są w pełni sprawne.
Tytuł: Cassiopeia E200 - brak podswietlania ?
Wiadomość wysłana przez: r_szynek w Wrzesień 15, 2002, 21:20:19
Dzięki Panowie za pomoc, jutro odbieram sprzęt z serwisu, pomimo eurogwaracji naprawią tą dolegliwość (brak światła), jeszcze raz dzieki i Pozdrawiam