Wszystko to robiłem i nic nie pomaga. Podczas synchronizacji pokazuje "Items x of 2" i jak już te dwie rzeczy ściągnie to koniec- wciąż "brak zawartości AvantGo", synchronizują się tylko ustawienia dla klienta, żadne strony nie są pobierane. Fachowcy od AvantGo też proponowali przesłanie profilu ale jak to nie pomogło i dostali loga, że niby wszystko OK, to zamilkli jakieś 2 tygodnie temu (pewnie wciąż myślą

). Podejrzewam, że możnaby zasymulować mu reset i umieścić "czysty" profil AvantGo a potem zsynchronizować z serwerem- tylko jakie pliki tam powinny być po resecie? Były chyba 2 katalogi i w każdym jakieś pliczki. Skąd to można wziąć (bez hardresetu oczywiście)?
[Dodano: 2003-09-10 09:27:37]
Okazało się, ze miałem rację. Dziś skopiowałem "pusty" katalog AvantGo do mojego PPC, przesłałem z serwera konfigurację (My Account->Software configuration->Configure device) i wymusiłem synchronizację pełnego profilu przez "Sync All" w kliencie AvantGo. Wszystkie kanały pojawiły się tak, jak powinny.
Ważne są dwa pliki w katalogu WindowsAvantGoavgoversion o nazwach: 0 i 1. Pozostałe katalogi i pliki można usunąć w razie problemów.