Brak synchronizacji AvantGo

  • 4 Odpowiedzi
  • 636 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
Brak synchronizacji AvantGo
« dnia: Sierpień 19, 2003, 13:41:08 »
Podczas synchronizacji przez ActiveSync, TPSA postanowiła mnie rozłączyć i w wyniku tego ściągnęła się zawartość ale nie zaktualizowały linki do podstron w AvantGo. Skutek tego jest taki, że AvantGo pokazuje brak zawartości i nijak nie idzie jej tam wrzucić (na serwerze dane są prawidłowe). Po próbach synchronizacji lub dodawania profilu od nowa tworzą się tylko puste katalogi, ActiveSync pokazuje zakończenie sychronizacji i nic więcej się nie zmienia. Obsługa techniczna AvantGo nie pomogła. Jakieś sugestie (poza hard resetem oczywiście, bo tego wolałbym uniknąć)? Może komuś przydarzyło się coś podobnego?

*

Offline Sebol

  • **
  • 158
Brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2003, 15:07:43 »
A dorzucales jakies swoje dodatkowe kanaly do AvantGo takie ktore nie sa przystosowane do avantgo?
bo ja mialem taka sytuacje ze nie wyswietlal mi zawartosci jak dopisalem sobie newsy z redfisha.

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2003, 16:03:58 »
Sprobuj dac w menu Settings -> Connections -> Avantgo -> Refresh at next sync (czy cos takiego). Moze to pomoze.

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
Brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2003, 16:30:47 »
Wszystko to robiłem i nic nie pomaga. Podczas synchronizacji pokazuje "Items x of 2" i jak już te dwie rzeczy ściągnie to koniec- wciąż "brak zawartości AvantGo", synchronizują się tylko ustawienia dla klienta, żadne strony nie są pobierane. Fachowcy od AvantGo też proponowali przesłanie profilu ale jak to nie pomogło i dostali loga, że niby wszystko OK, to zamilkli jakieś 2 tygodnie temu (pewnie wciąż myślą :) ). Podejrzewam, że możnaby zasymulować mu reset i umieścić "czysty" profil AvantGo a potem zsynchronizować z serwerem- tylko jakie pliki tam powinny być po resecie? Były chyba 2 katalogi i w każdym jakieś pliczki. Skąd to można wziąć (bez hardresetu oczywiście)?

[Dodano: 2003-09-10 09:27:37]
Okazało się, ze miałem rację. Dziś skopiowałem "pusty" katalog AvantGo do mojego PPC, przesłałem z serwera konfigurację (My Account->Software configuration->Configure device) i wymusiłem synchronizację pełnego profilu przez "Sync All" w kliencie AvantGo. Wszystkie kanały pojawiły się tak, jak powinny.
Ważne są dwa pliki w katalogu WindowsAvantGoavgoversion o nazwach: 0 i 1. Pozostałe katalogi i pliki można usunąć w razie problemów.

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
Brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2003, 15:19:19 »
Mnie sie też przydazyla utrata mozliwosci synchronizacji Avantgo ale z powodu wyjecia karty CF (na ktorej byly pliki tymczasowe IE) oraz wlozenia w ten slot karty wi-fi. Po wykonaniu czynnosci opisanych przez WIrek
(kasowanie plikow, wymuszenie calej synchronizacji) znow Avantgo dziala b. dobrze. A poniewaz synchronizuje niemal 2 Mb wiec jest to spora baza wiedzy.
Synchronizacji dokonuje obecnie via wi-fi bez koniecznosci Activ Sync, ani włączonego PC-ta. Szybkosc powalająca bo ok 10-15 sek zamiast jak poprzednio przez Activsynca i PC-a > 5 minut.