PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Alexxxx w Kwiecień 26, 2004, 22:18:50
-
Nagle przestal mi sie laczyc moj 2210 poprzez activesync z komputerem.Ciagle trwa nawiazywanie polaczenia i niz si nie dzieje.Wgralem najnowszego activsynca ale nic to nie dalo.Co jest nie tak ?
-
Zainstaluj AS na innym komputerze i sprawdz czy bedzie sie laczyl. Wtedy bedzie juz wiadomo czy to wina PC czy PDA.
-
Raczej zawsze wina lezy po stronie PDA AFAIK. Ja zrobilbym pelny backup i sprobowal na czystym systemie po hard resecie.
-
A po jakim medium sie laczysz ? COM. USB czy siec ? Wejdz w Conection settings i sprawdz nastepnie odznacz i zaznacz ponownie. Moze pojdzie.
-
sorry wogole zapomnialem o tym watku.Pomogl format c: :D
i tak musialem format zrobic a teraz activsync dziala ok.Dziwi mnie tylko to, ze tak nagle przestal dzialac ale juz jest ok
-
Ja też mam podobny problem. Mam HP iPAQ'a 1940. Poprzednio i mi pomogła reinstalka systemu, jednak nie chcę robić tego kolejny raz.
Czy ktoś się orientuje co może być nie tak? Próbowałem dzisiaj pobawić się Bluetoothem - zrobić ActiveSync'a, dostęp do neta, do sieci lokalnej... I nie dość, że BT mi nie działa to jeszcze znowu PDA przestało mi się synchronizować z PC przez USB :-/ Odinstalowywałem Bluetooth, przeinstalowywałem ActiveSync'a... nic nie pomaga!
Wygląda to tak, że po podłączeniu kabla USB słychać charakterystyczny dźwięk, iż ActiveSync wykrył PDA. Program zaczyna sprawdzać dane do synchronizacji ("Trwa wyszukiwanie zmian") i automatycznie połaczenie zostaje przerwane (dźwięk odłączenia urządzenia).
Po kilku próbach zauważyłem, iż ActiveSync, mimo iż wydał już dzwięk odłączenia urządzenia nadal próbuje wyszukiwać zmiany - nadal wyświetla się napis "Trwa wyszukiwanie zmian" w programie. Jeżeli wtedy szybko jeszcze raz podłączymy PDA do USB, połączenie zostanie utrzymane! Słychać charakterystyczny dźwięk, jest możliwość podglądu zawartości Pocket'a, ale przy każdej próbie synchronizacji, jak tylko rozpoczyna się wyszukiwanie zmian, połączenie ponownie zostaje przerwane.
Ktoś ma jakiś pomysł?
-
TAk jak tu juz ktos mowil - pomaga hard reset - ja walczylem z takim problemem jak Twoj przez kilka dni i nic nie wykombinowalem - mialem na szzczescie backupy wiec obylo sie bez wiekszych strat (tylko w czasie) - ale pomoglo i dziala bez problemow.
-
Mi tym razem jednak nowy system nie pomógł :( Musiałem zrobić, tak jak piszesz, hard reset Pocketa.
Czy ktoś wie czym taka sytuacja może być powodowana, żeby starać się jej uniknąć w przyszłości?
-
z mojego własnego doświadczenia mogę dodać jeszcze jedno
czasami nawet nie pomaga "hard reset" dlaczego ???
podczas instalacji "AS" na PC zanim klikniemy na zakończ należy uruchomić AS
myślałem ze to idiotyczne ale jednak... głowiłem sie nad tym przez kilka dni...
nowy win na PC nowy rom dla PPC .. o ilości re instalacji activsync nie będę wspominał..
i ciągle to samo... nie widział mojego ppc
:kill: :kill: :kill: :kill: wystarczyło uruchomić AS przed zakończeniem instalki :kill: :kill: :kill: :kill:
-
U mnie problem tkwił w ustawieniach systemowego firewalla XP. Wszystko powyłączałem i śmiga jak siemasz;)
-
z mojego własnego doświadczenia mogę dodać jeszcze jedno
A z mojego wynika, ze zanim zaczniesz strofowac innych uzytkownikow zapoznaj sie najpierw z zasadami NETYKIETY, ESTETYKIETY i REGULAMINEM, a wrzeszczenie na kogos kto napisal posta prawie PIĘĆ LAT TEMU!!! jest conajmniej nie na miejscu !
I przestan uzywac kolorow w swoich postach oraz przesuwajacych sie tekstow, to nie przedszkole!