Brak komunikacji Mio 168 a PC

  • 2 Odpowiedzi
  • 377 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brak komunikacji Mio 168 a PC
« dnia: Czerwiec 25, 2005, 13:02:35 »
Jestem początkujący,dopiero co zakupiłem zestaw Mio i nie mogę się połączyć z PC.Zainstalowałem AktiveSync.W instrukcji instalacji jest uwaga aby podczas pierwszej instalacji wybrać opcję:"Synchronize  with this desktop computer." i nie wybierać opcji:"Synchronize with Microsoft Mobile Information Server and/or this desktop computer". Prawdopodobnie wybrałem tą drugą.Jak teraz to zmienić ?

*

Offline Lutek

  • ****
  • 677
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA Pro
Brak komunikacji Mio 168 a PC
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2005, 13:12:06 »
Najprościej to usunąć ActiveSync i zainstalować jeszcze raz uważając na pojawiające się komunikaty i opcje konfiguracyjne.

Brak komunikacji Mio 168 a PC
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2005, 13:17:55 »
Dzięki zainstalowałem nowszą wersję AktiveSync i wszystko śmiga.