ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.

  • 5 Odpowiedzi
  • 1271 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« dnia: Maj 27, 2004, 04:21:36 »
Z jakiegoś bliżej mi nieznanego powodu ActiveSync zaczął się rozłączać po kilku minutach. Nigdy wcześniej tego nie robił. Umieszczałem Axima 5 na podstace i cały czas było podtrzymywane połączenie. Teraz coś się zmieniło (podejrzewam, że nagrzebałem, ale nie wiem w czym...) i po początkowym połączeniu i schynchronizowaniu, AS zamyka połączenie.

Co mam zrobić, żeby było jak na początku? (Skojarzenie biblijne niezamierzone)

Pozdrawiam
Abadonna

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2004, 07:35:30 »
A nie laczysz sie czasem bezprzewodowo po sieci? bluetooth / wlan?
Jesli tak to w opcjach ActiveSync na PDA nalezy zaznaczyc by utrzymywal polaczenie po udanej synchronizacji.

Rozumiem ze sam palmtop sie nie wylacza, tylko zrywa polaczenie tak?

ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 27, 2004, 07:43:30 »
Łączę się przez Cradle po USB. Wygląda to mniej więcej tak, że Axim rozłącza połączenie i wyłącza się w tym samym momencie.
Pewnie trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie Kubusia Puchatka: "Co jest czym czego?" i może dojść do wniosku, że on się wyłącza, a dopiero później zrywa połączenie.

Co sprawdzić, żeby to wyjaśnić?

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 27, 2004, 08:38:01 »
Może czy nie ma ustawionego wyłączania po określonym czasie? To powinno być włączone tylko dla zasilania wewnętrznego (tak jest domyślnie) ale może masz i dla zewnętrznego?

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 27, 2004, 11:58:18 »
Ja również spotkałem się z czymś takim, ale w moim wypadku jest to niezwykle rzadkie zjawisko (może z jeden raz na kilka-kilkanaście tygodni). Wystarczy zrobić soft-reset i wszystko wraca do normy. Spróbuj jeszcze zresetować PC-ta.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
ActiveSync rozłącza się po kilku minutach.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 27, 2004, 12:35:50 »
CZy przypadkiem nie masz problemu za malej ilosci dostepnej pamieci a duzo do zsynchronizowania ?