PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Chmiell w Maj 05, 2006, 11:41:44
-
Witam,
Mam mały kłopot z synchronizacją mojego pocketa tzn. na domowym komputerze wszystko jest ok, ale na komputerze firmowym nie jest już tak różowo. Tzn Activesync jest zainstalowany Outlook tez a po podłączeniu pocketa strzałki synchronizacji sobie biegają i nic poza tym się nie dzieje. Po powiększeniu okna sychronizacji jest tylko komunikat "connecting" i nic się nie dzieje. Może macie jakiś pomysł z czego to może wynikać?
Pocket to Loox N560 oba komputery posiadają WXP domowy wrsję Home firmowy Pro.
Pozdrawiam,
Chmiell
-
A zaznaczyłeś w czasie instalacji AS, że wymiana danych będzie przebiegała na nie tylko jednym komputerze??
-
Po pierwsze nie pytał a po drugie zrobiłem Hard Reset Pocketa (coby właśnie uniknąć tego problemu) i niestety efekt ten sam :(
-
sprawdź firewall i czy USB jest włączone w biosie lol.
kompy w firmach, szczególnie przygotowywane seryjnie są nonsensownie skonfigurowane czasem...
-
Zaraz na początku zadaje pytanie czy dane będą synchronizowane tylko z tym jednym komputerem czy z kilkoma, po wyborze opcji, że z kilkoma ustala jakie dane będą synchronizowane.
Mówimy o wersji AS 4+
-
sprawdź firewall i czy USB jest włączone w biosie lol.
kompy w firmach, szczególnie przygotowywane seryjnie są nonsensownie skonfigurowane czasem...
USB - działa ponieważ nie ma problemu z innymi urządzeniami (klawiatura, pamięć USB)
Firewall wygląda że też nie blokuje :)
Ale dzięki za radę
Zaraz na początku zadaje pytanie czy dane będą synchronizowane tylko z tym jednym komputerem czy z kilkoma, po wyborze opcji, że z kilkoma ustala jakie dane będą synchronizowane. ...
Na początku instalacji czy podczas podłączania Pocketa?
-
O ile pamiętam to przy podłączaniu pocketa. Ale.... w moim wieku pamięć już jest zawodna, zwłaszcza, jak się nie ma problemów z AS i nie instaluje go co kilka dni ;)
-
Spoko - to jest po instalacji :) a skąd wiem - bo wziolem swojego admina i on dokonał reinstalacji na loginie administratorskim (a nie na moim loginie z uruchomieniem jako Admin) i wygląda na to że "bangla" :)
Dodatkowo okazało się że były jakieś problemy z miejscem na partycji C:\ - Także sam Acticesync został zainstalowany na "D" i wszystko jest juz OK.
Dzięki wszystkim za dobre rady i piątkowo pozdrawiam,
Chmiell
-
To co pisałem powyżej to była G.. Prawda :) Tak jak pisał kolega "xoen" Problem leżał w firewallu :lol: i jego ustawieniach. Na szczęście mogę je zmieniać i już wszystko gra :-)
-
widzisz, pozornie banał.. a tu proszę:) fajnie, że mogłem pomóc.
-
jak widać banał nie banał, ale jak pierwotnie sprawdzałem to w złym miejcu (zapora Windows) a zapomniałem że mam Firewall Klyenta zainstalowanego :-) którego na czas podłaczania Pocketa trza dezaktywować i jak poket się juz linknie z PC to można go swobodnie właczyć i "normalnie" pracować :lol:
Jeszcze raz dzięki za rady
-
czasem zdarza się, że w kompach są dwa firewalle i jest masakra(zapominają wyłączyć windowsowy)... ale to już offtop..
pozdrawiam.