PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: luko3 w Grudzień 23, 2008, 21:38:56

Tytuł: ActiveSync - duży problem
Wiadomość wysłana przez: luko3 w Grudzień 23, 2008, 21:38:56
Witam,
Mam problem z połączeniem Universal'a z komputerem. Nie jest w ogóle wykrywany po USB. Jedynie udało się połączyć po IRDA. Sprawdzane na 3 komputerach i wszędzie tak samo. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
Tytuł: Odp: ActiveSync - duży problem
Wiadomość wysłana przez: OleYek w Grudzień 23, 2008, 21:40:59
HR powinien pomoc, jeszcze mozesz kabel USB sprawdzic. Ale na 90% cos mu sie pomylilo w systemie.
Tytuł: Odp: ActiveSync - duży problem
Wiadomość wysłana przez: luko3 w Grudzień 23, 2008, 21:44:10
Niestety HR nie pomaga. Już siedzę nad tym 3 godz. i nic...
Tytuł: Odp: ActiveSync - duży problem
Wiadomość wysłana przez: Kajetan Krykwiński w Grudzień 29, 2008, 11:29:39
Sprawdzałeś tak jak pisał OleYek na innym kablu? Ja się mocno zdziwiłem jak na dwóch nowych nie chciał za nic pecet wykryć Uni, dopiero na jakimś starym poszedł.
Tytuł: Odp: ActiveSync - duży problem
Wiadomość wysłana przez: RybA™ w Grudzień 29, 2008, 17:14:24
Jest jeszcze opcja uszkodzenia portu miniUSB w Uni... Ale najpierw sprawdź na innych kablach USB :D