Gdybyśmy odpowiadali na wszystkie maile wszystkich użytkowników, nie mielibyśmy czasu prowadzić serwisu. Inna sprawa jest taka, że o większości tych "cynków" wiemy - czasami drogą cynku dostajemy wiadomości sprzed 6 miesięcy, gdyż jakiś użytkownik się "obudził", a nawet jeśli nie, codziennie śledzimy różne serwisy w poszukiwaniu nowości.
Po drugie - w tym tygodniu Jakub był raczej nieobecny, stąd niewiele newsów, a ja akurat popisać nic nie mogłem z braku czasu. Zaraz napiszę zaległe o nowych iPAQ i o Samsungu, także o M.A.M.E. Na pewno coś jeszcze się znajdzie, więc cierpliwości.
Samych cynków oczywiście aż taka masa nie przychodzi, ale "Kontakt" to czasami koszmar. Napisaliśmy wyraźnie, że ten formularz służy do dzielenia się z nami uwagami odnośnie serwisu i że
nie odpowiadamy na pytania odnośnie wyboru sprzętu czy dostępności jakiegośtam oprogramowania i nie udzielamy pomocy technicznej; mimo to na porządku dziennym są pytania typu:
"Proszę o informację, gdzie znajduje się lista portali do których można
wygenerować link dla AvantGo." czy "Proszę o polecenie dobrego słownika polsko-angielskiego i odwrotnie." ... Chętnie byście odpowiadali na podobnego typu pytania, gdy ręce opadają co parę dni? Takich odpowiedzi szuka się na forum, a często wystarczy po prostu kliknąć jakiś link na głównej stronie...
Gdybyście byli na naszej pozycji, zrozumielibyście to doskonale.
Dziękujemy za wszelkie informacje które nam przysyłacie i przysyłajcie dalej - niech Was nie zniechęca to że nie odpowiadamy, bo czytamy każdy mail.