Ustawiea odbiornika GPS?? Qtek 2020 + Haicom Hi-203E

• 5 Odpowiedzi
  • 1005 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 20, 2006, 14:29:17 »
Przedewszystkim witam! (to moj pierwszy post na forum   :D )

W ręce wpadł mi Qtek 2020 + odbiornik Haicom Hi-203E (podłączany kabelkiem).  Problem w tym, że użądzenie "nie widzi" odbiornika. Zainstalowałem GPSinfo, ale niepomogło.

Ustawienia w GPSinf:
COM Port: COM1: Serial
Baud Rate: 4800

Czy te ustawienia są prawidłowe, czy potrzebne są jakieś dodatkowe sterowniki, jeśli tak to skad takowe pobrać?
Dodam, że jestem raczej zielony tym temacie  :worried:

Pzodrawiam

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Re: Ustawiea odbiornika GPS?? Qtek 2020 + Haicom Hi-203E
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 20, 2006, 14:55:23 »
Cytat: "Zipper"
Przedewszystkim witam! (to moj pierwszy post na forum   :D )

W ręce wpadł mi Qtek 2020 + odbiornik Haicom Hi-203E (podłączany kabelkiem).  Problem w tym, że użądzenie "nie widzi" odbiornika. Zainstalowałem GPSinfo, ale niepomogło.

Ustawienia w GPSinf:
COM Port: COM1: Serial
Baud Rate: 4800

Czy te ustawienia są prawidłowe, czy potrzebne są jakieś dodatkowe sterowniki, jeśli tak to skad takowe pobrać?
Dodam, że jestem raczej zielony tym temacie  :worried:
Pzodrawiam

Trochę byś poszukał na forum, a na pewno wpadł byś na nieśmiertelną w takich przypadkach poradę - wyłącz Irdę w settings/connections/beam.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 20, 2006, 15:14:11 »
Sorry, zapomnialem dopisać.  Irda jest wyłączona, a mimo to odbiornik nie działa.

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 20, 2006, 15:24:02 »
Cytat: "Zipper"
Sorry, zapomnialem dopisać.  Irda jest wyłączona, a mimo to odbiornik nie działa.