TT5 + Loox720 + BT338

• 4 Odpowiedzi
  • 524 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline qoobeq

• **
  • 105
TT5 + Loox720 + BT338
« dnia: Sierpień 15, 2005, 12:06:37 »
Wlasnie odebralem Globalsat BT-338 i probuje go polaczyc z moim Looxem. Niestety nie bardzo mi to idzie. Z tego co wyczytalem to urzadzen nie powinno sie parowac, wiec po prostu wlaczam odbiornik, a potem odpalam TT5 na Looxie. Niestety nie moge za Chiny ustawic TT tak zeby widzial odbiornik. W ustawieniach wybieram 'Other Bluetooth GPS' a potem 'BT UART on COM 5' albo 'bluetooth serial port 6 lub 8', a TT caly czas mi pokazuje ze nie widzi odbiornika. Wiem, ze port powinien byc ustawiony na com 5, przynajmniej na tym porcie odbiornik laczy sie z laptopem (dziala poprawienie - sirfdemo361) to samo w przypadku HP3715 mojego kolegi. Mozna jakos zmienic ten port?
Dzieki z gory za pomoc, ale ja jestem kompletnie zielony w tym temacie.

[Dodano: 2005-08-15 12:49:13]
Dodam tylko, ze przeszukalem forum na ten temat i zastosowalem sie do wskazowek (wybor odbiornika na kablu), niestety niewiele to pomoglo.
Stanalem na tym, ze po sparowaniu odbiornika z Looxem i po wyborze 'gps na porcie 6' we wlasciwosciach polaczenia BT widac ze odbiornik przesyla do Looxa dane, niestety w TT nadal pokazane jest brak odbiornika GPS. Tak samo ma sie przy ustawieniu TT na odniornik na kabel - przy porcie 6 - odbior danych, przy reszcie brak, ale tylko odbior danych, brak nadajnika GPS. Jakies pomysly?

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
TT5 + Loox720 + BT338
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2005, 13:52:10 »