Sygic Assistant problem

  • 4 Odpowiedzi
  • 3741 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ciesiel

  • *
  • 80
  • Sprzęt: Motorola Moto G 2nd gen.
Sygic Assistant problem
« dnia: Luty 28, 2011, 17:46:50 »
Czy ma ktoś receptę na Sygic Assistant, który nie pokazuje mi żadnych aktualizacji tylko komunikat, żeby zarejestrować się na www.sygic.com w celu otrzymywania najnowszych newsów.
Mapa jest preinstalowana i aktywowana na ichnim SD i z nią nie mam problemów - jest w wersji 8.12 i wiem, że jest to starsza wersja - jednak ten ichni tool nie chce współpracować :)

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Sygic Assistant problem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2011, 18:48:47 »
To jest navi na Andka nie na WM jeśli się nie mylę ? Jak tak to zły dział, przeniosę, ale potwierdźcie.

Sorki - jest wersja dla WM - taką posiadasz?
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline ciesiel

  • *
  • 80
  • Sprzęt: Motorola Moto G 2nd gen.
Odp: Sygic Assistant problem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2011, 19:08:51 »
To jest navi na Andka nie na WM jeśli się nie mylę ? Jak tak to zły dział, przeniosę, ale potwierdźcie.

Sorki - jest wersja dla WM - taką posiadasz?

To jest multi OS - także na WM. Z tym akurat nie mam problemów - tylko z ichnim "Sygic assistant", który służy do aktualizacji...
Dodam jeszcze, że ten tool instaluje się na PCcie i widzi on moją kartę z mapą - tylko po prostu nic nie wyświetla.

Wysłałem oczywiście ticketa do Sigica - ale automat napisał mi, że odpowiedź może przyjdzie za 5 dni :)
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 19:19:01 wysłana przez ciesiel »

*

Offline ciesiel

  • *
  • 80
  • Sprzęt: Motorola Moto G 2nd gen.
Odp: Sygic Assistant problem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2011, 23:18:56 »
Sam sobie odpowiem - bo może się to przydać innym...

Bardzo ostrożnie podchodźcie do zakupów Sygica z polskich kanałów dystrybucyjnych - czyli karty SD od firmy AB (która to jest przedstawicielem firmy Sygic).
Okazuje się, że mimo hucznych napisów na opakowaniu można zapomnieć o aktualizacji czegokolwiek. Program sprzedawany jest w wersji preaktywowanej ale nie dostajemy numeru licencji i za pomocą jedynego narzędzia Sygic Assistant Tool nie dokonamy żadnej aktualizacji. Po wymianie maili dowiedziałem się, że do tych "polskich" wersji przysługuje tylko aktualizacja programu (bez map) - ale nawet i tego nie można obecnie zrobić...

Jeżeli ktoś już się uprze na zakup map Sygica, to niech to zrobi przez ich sklep na sygic.com - w necie można znaleźć obywatelską akcję na kupony zniżkowe (25% zniżki od ceny wyjściowej) i wtedy zakup wychodzi nawet taniej niż "wersje kanału dystrybucyjnego z Polski" - a do tej wersji jak najbardziej przysługują nam już update lifetime (czyli pewnie do wersji SMM 11) ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2011, 09:27:25 wysłana przez ciesiel »

*

Offline razor777

  • **
  • 160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 9300, FS T810, HTC Tytn II, HTC Diamond, HTC HD2
Odp: Sygic Assistant problem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2011, 18:09:47 »
ciesiel thx za info
Na symbianie brakowało mi dobrej nawigacji a teraz już mam swoją :).
Tak na marginesie po przymusowym powrocie do symbiana jestem coraz bardziej zadowolony a wręcz szczęsliwy z mojej e72. Muszę wystawić HD2 na sprzedaż, może znajdzie się chętny i na AM.
Pozdrawiam
    razor