Programy do nawigacji - wytyczanie tras "po swojemu&quo

• 7 Odpowiedzi
  • 982 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Luty 23, 2007, 18:43:34 »
Mam pytanie odnośnie pewnych funkcji w programach do nawigacji.
Otóż, jestem pedantem jeśli chodzi o wyznaczanie tras, zawsze i wszędzie poruszam się po swojemu. Dlatego też nie satysfakcjonują mnie kryteria typu najszybsza/najkrótsza trasa, zawsze wprowadzam do trasy jakieś korekty od siebie. Nie trawię gdyś ktoś kieruje mnie gdzie albo jak mam jechać, dopóki nie znam dokładnej trasy to nigdzie nie jadę, dlatego też nie wyobrażam sobie wklepać adres docelowy odległy o 150 km, po czym nie znając trasy jechać słuchając komunikatów głosowych.

Ztąd moje pytanie jest następujące, jakie programy do nawigacji zawierające przede wszystkim w miarę szczegółowo Polskę dają użytkownikowi jak najlepszą możliwość modyfikacji wytyczonej przez niego trasy? Jestem początkujący i jak narazie bawiłem się tylko automapą. Muszę przyznać, że jest świetna, ma trochę zaawansowanych funkcji w przeciwieństwie do Navigatora którego podsumował bym słowami (od Amerykanów dla Amerykanów). Idiotyczny program typu click-n-go. W automapie wkurza mnie jednak ręczna korekta trasy, każdorazowe dodanie punktu "przez" powoduje automatycznie wyliczanie trasy na nowo  :( Jeżeli moja trasa wymaga 20 punktów korekty to musiałbym znieść jajko przy tym PDA zanim wytyczyłbym trasę tak jak ja chcę. Już lepsze było by doklepanie kilku punktów przez, po czym ręczne zadanie przeliczenia trasy. Przykład: chciałem aby wytyczył mi trasę z bytomia do katowic, ale średnicówką (DTŚ) zamiast drogą 79. Wymagało to wskazania "zaledwie" 4 punktów "przez", a mówimy o trasie która liczy 14 KM  :S Idealnym rozwiązaniem była by możliwość "narysowania" korekty trasy, czyli przejechania rysikiem po kliku ulicach w celu wprowadzenia korekty, ale chyba nikt normalny poza mną na to nie wpadł.

Co wy polecacie?

*

Offline lechupe

• 781