problem z gps holux gm-270

• 10 Odpowiedzi
  • 1339 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 04, 2006, 22:35:41 »
Witam!!!

mam problem z w/w gpsem - zainstalowałem GPS Viewer , naciskam scan i na żdnym porcie nie odnajduje on gpsu. cześć portów nie daje się otworzyć (open faild)

posiadam hp ipaq 2410 z wm 5.0

jak wkładam gps wyskakuje okienko żę wykrył nowy modem - tak było na początku potem sięchyba przyzwyczaił :D  :? dioda na gpsie świeci i hym nie powiem nie wiem co zrobić żeby ipaq zobaczył gps.. pomocy - ostrzegam jestem trochę zielony w tych tematach ;P

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Re: problem z gps holux gm-270
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2006, 09:50:12 »
Cytat: "mr.dipi"
Witam!!!
mam problem z w/w gpsem - zainstalowałem GPS Viewer , naciskam scan i na żdnym porcie nie odnajduje on gpsu. cześć portów nie daje się otworzyć (open faild)
posiadam hp ipaq 2410 z wm 5.0
jak wkładam gps wyskakuje okienko żę wykrył nowy modem - tak było na początku potem sięchyba przyzwyczaił :D  :? dioda na gpsie świeci i hym nie powiem nie wiem co zrobić żeby ipaq zobaczył gps.. pomocy - ostrzegam jestem trochę zielony w tych tematach ;P

Może problem wynika z systemu zainstalowanego na Ipaq'u? Starsze wersje GPS Viewera mogą nie działać dobrze na WM 5.0 (nie wiem tego na pewno). Spróbuj innego programu (GPSinfo, Cemonitor) - na liście portów do otwarcia w tych programach powinieneś po włożeniu GPS'u do slotu CF zobaczyć COM X (często 8 lub 5) : nazwa GPS (czasem napis Modem - jeśli nie poznaje marki). Standardowe ustawienie to baud 4800.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2006, 22:27:03 »
niestety próbowałem innym oprogramowaniem ale nic to nie dało. gps pracuje (dioda miga) ale programy nic nie wskazują.

Palmtopa kupiłem w USA i GPS też- może to ma jakieś znaczenie

jest tu ktoś z katowic lub okolic kto mógłby mi pomoć?? choćby sprawdzić czy gps chodzi...