PDA a GPS ? Co ? Jak ?

• 7 Odpowiedzi
  • 819 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PDA a GPS ? Co ? Jak ?
« dnia: Wrzesień 26, 2006, 17:21:10 »
Witam jestem zielony co do GPS i mam pytanie, ktore moze wydac sie niektorym za glupie ...

co powinien miec palmtop zeby moc korzystac z GPS (oprocz oprogramowania)  czy wystarczy Tylko Irda ?  czy cos ? I na jakiej zasadzie to dziala ?

Prosze o pomoc (odpowiedz na ten post czy chociazby wiadomosc prywatna lub na maila) , z gory dziekuje

PDA a GPS ? Co ? Jak ?
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2006, 17:32:10 »
no generalnie najelepiej jakby Twoj PDA miał wkubowany GPS, ale załózmy, że tą opcję odrzucamy, potem trzeba wziąść pod uwagę żeby twój PDA miał BT wtedy kupujesz odbiornik oparty o moduł komunikacji BT i juz jest ok, ale załóżmy, że ta opcja też odpada, wtedy zostaje Ci dokupienie modułu BT np na slocie SD, ale załóżmy, ze ten patent znowu odpada, wtedy zostaje zawsze opcja popdpięcia odbiornika GPS po kablu.

Wiecej grzechów nie pamiętam, ale pewnie madrzejsi odemnie coś jeszcze wykombinują.

PDA a GPS ? Co ? Jak ?
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 26, 2006, 17:37:33 »
Okej. czyli takie ipaqi jak : hp iPAQ 1930 , hp iPAQ PocketPC h1940, PC HP iPAQ h1910,

bedą wymagały "odbiornika opartego o moduł komunikacji BT" ? ile takie coś mniej więcej kosztuje ?

*

Offline lechupe

• 781
  • Sprzęt: MDA C3, MDA III, Mio p550, jakies gpsy...
PDA a GPS ? Co ? Jak ?
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 26, 2006, 18:42:59 »
Cytat: "Piżmak"
Okej. czyli takie ipaqi jak : hp iPAQ 1930 , hp iPAQ PocketPC h1940, PC HP iPAQ h1910,

bedą wymagały "odbiornika opartego o moduł komunikacji BT" ? ile takie coś mniej więcej kosztuje ?

wejdz na allegro i zobacz odbiorniki GPS na BT z modulem SirfStar III

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
PDA a GPS ? Co ? Jak ?
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 26, 2006, 20:25:33 »