PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Wątek zaczęty przez: LiroWireless w Luty 09, 2006, 10:27:16
-
Czy ktoś ma to już? Jakie wrażenia?
-
OK zapomniałem że superczuły Antaris 4 dopiero wchodzi. Od Sirf ma go różnić znacznie niższe zuzycie prądu. Jest też wersja z dodatkowym układem bezwładnościowym co powoduje że będzie trackował w tunelach czy parkingach podziemnych. :wink:
-
Nie demonizowałbym tego Antaresa 4.
Parametry ma raczej zbliżone do Nemerixa 16-kanałowego.
Już niedługo energochłonność SiRF'a III nie będzie jego minusem.
Jeśli mówić o przewagach A4, to raczej w kwestii wsparcia A-GPS, bo jakąś formę dead reckoning ma większość przyzwoitych odbiorników.
Za to SiRF będzie miał znacznie przyspieszony TTFF, jeśli upowszechni się SiRFInstantFix (a propos: używa ktoś Globallocate w HP 631x ?).
Antares 4 dotychczas był montowany głównie w urządzeniach do monitorowania pojazdów (fleet management).
-
.
Już niedługo energochłonność SiRF'a III nie będzie jego minusem.
.
A mógłbyś wyjaśnić co poprzez to rozumiesz ??
-
W połowie roku fazę masowej produkcji osiągną dwa nowe modele SiRF III - GSC3LT i GSC3LTi.
Są mniejsze od obecnego o 33-50% i mają o połowę mniejsze zużycie energii.
http://www.sirf.com/Downloads/Collateral/Press_Releases/GSC3LTfinalIII.doc
-
Moi, ANtaris 4 raczej nie był montowany w pojazdach bo dopiero wchodzi. Pewnie masz na myśli Antaris (bez 4), czyli poprzednią generację. Ja właśnie dostałem pierwszy sample modułu z Antaris 4.
Jesli faktycznie wyjdzie SirfIII o akceptowalnym zużyciu energii to warto będzie na niego rzucić okiem...