Nawigacja w USA

• 13 Odpowiedzi
  • 712 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nawigacja w USA
« dnia: Styczeń 31, 2006, 19:18:05 »
Witam ,
W czerwcu wyjeżdżam do USA - Nowy York  i okolice dlatego poszukuję wszelkich informacji na temat jakiegoś Palmtopa i mapy USA ktory pomógł by mi w poruszaniu się w USA Jestem kompletnie "zielony" w tych tematach a chciałbym coś tutaj kupić  i tam korzystać  
Czekam na jakieś konkretne i sprawdzone informacje na ten temat -
od Was zależy co kupię i czy wogóle coś kupię przed wyjazdem do USA

pozdrawiam

*

Offline lipciopda

• 6801
Nawigacja w USA
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2006, 05:35:25 »
jesli chodzi o kupno kompletu z mapami to taniej kupisz w USA - w Polsca map raczej wogole nie kupisz - bedziesz musial kupowac w USA i czekac na przesylke do Polski - bezsens...

zobacz sobie na tej stronie zestawy (PDA + GPS + oprogramowanie) lub same programy
http://www.buygpsnow.com/

ja jezdze po USA z Destinatorem

*

Offline lachutm

• **
  • 187
  • Sprzęt: iPAQ hx4700 i iPAQ 510 Voice Messenger
Nawigacja w USA
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2006, 06:44:47 »
Ja jezdze z HP Navigation System. Do kupienia na stronie HP razem z odbiornikiem GPS za okolo 300$, albo jako same mapy za okolo 100$

*

Offline lipciopda

• 6801
Nawigacja w USA
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2006, 07:13:19 »
Cytat: "lachutm"
Ja jezdze z HP Navigation System. Do kupienia na stronie HP razem z odbiornikiem GPS za okolo 300$, albo jako same mapy za okolo 100$

czyli odbiornik wyceniaja na 200$ ? troche drogo...
czy w sklad tego zestawu nie wchodzi czasami Delorme Street Atlas?

*

Offline lachutm

• **
  • 187
Nawigacja w USA
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2006, 08:01:13 »