Zapis śladu GPS na PPC

• 3 Odpowiedzi
  • 950 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline DaRu

• 36
Zapis śladu GPS na PPC
« dnia: Luty 06, 2006, 21:35:34 »
Moje pytanie fachowcom moze wydac nieco dziwne, bo jestem laikiem i wciąż jeszcze zadaję dziwne (jak dla fachowców) pytania.  :lol:

Przeglądając opisy klasycznych odbiorników GPS (np.Garmin) natnąłem sie na pożyteczną ich fukcję "Zapis sladu".  Tzn. Wyruszając na przełaj przez las, odbiornik zapisuje co jakiś czas moja pozycję, po to abym mógł później po tym samym śladzie powrócić do domu.

Czy urządzenia PPC z GPSem oczywiście, mają taką możliwość?
Od czego to zależy? - od modelu urządzenia? czy od zastosowanego oprogramowania?

Wiem, że jest takie coś jak OziExplorer. Czy przy pomocy tego programu wspomniany "ślad na przełaj - z dala od dróg" będzie zapisywany?
Czy AutoMapaXL to też potrafi?
Czy może do tego nie potrzeba żadnego oprogramowania - bo niektóre (w takim razie jakie) modele PPCów potrafią wyprowadzić mnie z lasu (w co wątpię)  :lol:

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

• 6498
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Zapis śladu GPS na PPC
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2006, 00:19:10 »
Każdy przyzwoity program do nawigacji ma możliwość zapisu śladu. Ciągłego. Ma go więc i AM, i Ozie, i np. Que z GPMapą.
Ale nie ma np. TomTom w wersji 5, co nie oznacza, że jest nieprzyzwoity.
Ślad jest zapisywany bez względu na to, czy przemieszczasz się po drodze, czy poza nią.
Funkcja ta nie zależy od PDA, na którym działa soft. Ograniczeniem długości zapisu jest zwykle tylko pojemność pamięci.

Re: Zapis śladu GPS na PPC
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2006, 00:41:15 »
Cytat: "DaRu"
Czy może do tego nie potrzeba żadnego oprogramowania - bo niektóre (w takim razie jakie) modele PPCów potrafią wyprowadzić mnie z lasu (w co wątpię)  :lol:

Soft jest potrzebny, ale wcele nie musisz go kupować, a i tak możesz być legal.