Problem G SPACE GS-R 238

• 5 Odpowiedzi
  • 541 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem G SPACE GS-R 238
« dnia: Lipiec 31, 2006, 23:24:09 »
Witam forumowiczów! W temacie palm + gps jestem laikiem, przez co proszę o łagodne potraktowanie mej skromnej persony :-) Dzisiaj nabyłem w/w odbiornik GPS. Jak instrukcja nakazała podłączyłem go do ładowarki po wyjęciu z pudełka, celem naładowania baterii. Po naładowaniu i załączeniu urządzenia, zaczęła mrugać pomarańczowa dioda (jakies 3 minuty) po czym zaświeciła na stałe. Jednakże najgorsze jest to że nie zapala się wogóle dioda od połączenia BLUETOOTH... Byc może nalezy ustrojstwo podłączyc do kompa i cos tam uaktywnic, jednakze przez dołączony kabel USB mozna to jedynie naładowac.... Proszę o pomoc w rozwiązaniu w/w problemu! Bardzo mi na tym zalezy. Czy trzeba dokupic jeszcze kabel do kompa żeby uruchomić tryb BLUETOOTH? Gdzie taki kabelek można nabyć??? Bardzo prosze o pomoc!
Pozdrawiam!

*

Offline cin2000

• 509
Problem G SPACE GS-R 238
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2006, 00:03:55 »
Nic nie musisz aktywować. Dajesz w urządzeniu (laptopie , pda) w ustawieniach BT -> szukaj urządzeń BT i znajdzie się  GPS. Parujesz, (kod:0000) wybierasz obsługę portu szeregowego, dodajesz nowy port do obsługi GPS. No a żeby odbierać sygnał z satelitów (miganie pomarańczowej diodki 1/sek.) to musisz być na w miarę otwartej przestrzeni (w pokoju bardzo blisko okna) i trwa to trochę zanim złapie sygnał. Generalnie pierwszy raz lepiej szukać sygnału pod otwartym niebem.
"Istnieją 3 typy ludzi: Ci co umieją liczyć i Ci co nie umieją liczyć."

Problem G SPACE GS-R 238
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 01, 2006, 09:03:45 »
Problem polega na tym że właśnie żadne z posiadanych przeze mnie urządzeń nie wykrywa tego odbiornika, w dodatku nie świeci się wogóle dioda od połączenia BLUETOOTH.Nie wykrywa go ani pecet, ani Nokia N70, ani ASUS 730. Chyba pojadę go reklamować.

*

Offline siwytd

• 857