Compaq iPAQ Pocket PC + GPS, prosze o porade

• 4 Odpowiedzi
  • 1025 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Tomek_

• **
  • 184
« dnia: Październik 13, 2006, 16:39:18 »
Witam,

zamierzam sprawic sobie Pocket PC w celach nawigacji GPS. Spodobal mi sie uzywany Compaq iPAQ Pocket PC Serie 3800, Model H3835 (64 MB RAM and 32 MB ROM; 206 MHz Intel StrongARM 32-bit RISC processor
240 x 320-inch TFT LCD  4,000 kolorow) w cenie ok. 400 zl.

Do tego urzadzania chcialbym dokupic zestaw do PDA firmy TOM TOM. Prosze o komentarze, czy to dobry pomysl. Jako, ze jestem zupelnie zielony w tej kwestii prosze o komentarze i sugestie czy to dobry pomysl, czy bedzie to wspolpracowac z softem z TOM TOM i odbiornikiem satelitarnym poprzez bluetooth (nie wiem czy ten Pocket PC obsluguje bluetooth).
Link do strony o kompatybilnosci http://www.tomtom.com/products/accessories/accessory.php?ID=180&Product=237&Category=2&Lid=9 Nie ma tam niestety wybranego przeze mnie Pocketa.
Moze powinienem kupic zestaw do GPS innej firmy? (zamierzam jezdzic glownie w Europie zachodniej, czasem w Polsce.)

Prosze o sugestie co bedzie najlepsze do tego Pocket PC.
Pozdrawiam.

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Re: Compaq iPAQ Pocket PC + GPS, prosze o porade
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2006, 20:50:58 »
Cytat: "Tomek_"
Witam,
zamierzam sprawic sobie Pocket PC w celach nawigacji GPS. Spodobal mi sie uzywany Compaq iPAQ Pocket PC Serie 3800, Model H3835 (64 MB RAM and 32 MB ROM; 206 MHz Intel StrongARM 32-bit RISC processor
240 x 320-inch TFT LCD  4,000 kolorow) w cenie ok. 400 zl.