PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Wątek zaczęty przez: Cley w Lipiec 25, 2005, 09:46:04

Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: Cley w Lipiec 25, 2005, 09:46:04
Witam,

mam kłopot, dzisiaj rano upadł mi na podłogę (beton) z wysokości 0,5 m mój odbiornik GlobalSat BT-338. Nie mogę go włączyć! Jak nacisnę przycisk włączenia i przytrzymam to zapala się na sekundę najpierw niebieska potem zielona dioda i wszystko gaśnie. Czy ktoś wie co w tej sytuacji zrobić? Może ktoś miał podobny problem.
Zanim go oddam do serwisu może ktoś zna jakiś sposób aby tego uniknąć.

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

[Dodano: 2005-07-25 13:15:14]
No widzę że nie ma chętnych aby coś poradzić :(

Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: Claude w Lipiec 25, 2005, 14:00:08
Po takim uderzeniu o beton moglo sie zdarzyc wszystko w koncu to elektronika, pytanie ktore zadales jest raczej dla jasnowidza ;)
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: Cley w Lipiec 25, 2005, 14:07:12
Pół metra to chyba nie tak wysoko... Może jakiś reset lub coś innego może pomóc? Nie znam się na tym ale chciałbym uniknąc serwisu.

[Dodano: 2005-07-25 16:26:57]
Czy może chociaż ktoś podać namiary na serwis Global Sata?
Jakiś adres i telefon.
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: MADRAFi w Lipiec 25, 2005, 17:41:42
Jak dla mnie to mogla sie uszkodzic plyta lub jakis element na niej zamontowany ?
na obudowie nie ma zadnych uszkodzien ?
Reset moglby pomoc gdyby oprogramowanie sie zawiesilo lub wpadlo w jakas petl nieskonczona.
Okolicznosci wypadku sugeruja raczej uszkodzenie mechaniczne, wiec bez serwisu sie nie obejdzie.
Chyba ze podczasu takiego upadku uaktywnila sie jakas wada fabryczna.
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: wojo w Lipiec 25, 2005, 21:28:26
Oddaj do serwisu jako naprawa gwarancyjna, jest duża szansa że Ci to naprawią, w ostateczności Ci nie naprawią albo zrobią to odpłatnie.
Tylko nie mów że upadł :)
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: deArt_2004 w Lipiec 25, 2005, 21:36:10
serwis też czyta forum :D
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: wojo w Lipiec 25, 2005, 23:42:26
no tak ale skąd będą wiedzieli że to właśnie ten :), ja osobiście nie pytałbym na forum tylko oddał do serwisu :)
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: orte w Lipiec 26, 2005, 01:59:47
A wyjmowałeś baterię ?
W telefonach czasami pomaga ;)
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: Cley w Lipiec 26, 2005, 10:03:50
Cytat: madrafi
Jak dla mnie to mogla sie uszkodzic plyta lub jakis element na niej zamontowany ?
na obudowie nie ma zadnych uszkodzien ?
Reset moglby pomoc gdyby oprogramowanie sie zawiesilo lub wpadlo w jakas petl nieskonczona.
Okolicznosci wypadku sugeruja raczej uszkodzenie mechaniczne, wiec bez serwisu sie nie obejdzie.
Chyba ze podczasu takiego upadku uaktywnila sie jakas wada fabryczna.

Na obudowie nie ma żadnych uszkodzeń, upadek był z niedużej wysokości.
Próbowałem wyjęcia baterii na dłużej (kilka godzin) ale nic nie pomogło.

Pewnie na gwarancji mi nie naprawią. Ale szczerze mówiąc to nawet nie wiem gdzie jest serwis. Może kolega wie?
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: orte w Lipiec 26, 2005, 10:13:31
Zaraz wkleje z maila co ci wysłali.
Proszę:

GLOBALSAT POLSKA
15-845 Białystok
ul. Antoniukowska 4
fax 085 869 11 13

Przesyłkę proszę wysłać na nasz koszt kurierem :
GLS - tel. 0804 262 262
lub Masterlinkiem - nr klienta 521571
www.masterlink.com.pl

Z poważaniem,
Paweł Szyrkowiec
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: Cley w Lipiec 26, 2005, 10:30:05
Dzięki,

ostatnie pytanie, czy trzeba coś dołączać do odbiornika? Już nie pamiętam czy była jakaś karta gwarancyjna czy nie a po przeprowadzce nie mogę nic od niego znaleźć ;)
Może nie trzeba nic wysyłać, może sprawdzają po numerach czy ma gwarancję czy nie?
Tytuł: BT-338 po upadku - proszę o pomoc
Wiadomość wysłana przez: orte w Lipiec 27, 2005, 00:42:09
Jak bez karty gwarancyjnej wyślesz na naprawę gwarancyjną ?
Wymagana jest karta (prawidłowo wypełniona) i rachunek zakupu.