BT-338 nie włącza się

  • 34 Odpowiedzi
  • 2387 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline derek

  • 27
BT-338 nie włącza się
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 27, 2005, 09:55:31 »
Po poprzednich doświadczeniach z BU-303 i sirfdemo.exe przyszła kolej na BT-338 i sirfdemo. Komunikują się świetnie, ale mój program jest w wersji 3.36. Czy mógłby któryś z szanownych kolegów przesłać mi najnowszy (chyba 3.61)? W końcu to Sirf III więc powinien mieć w pełni dopasowany soft do swojej architektury. Co polecacie?

*

Offline orte

  • ***
  • 252
BT-338 nie włącza się
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 27, 2005, 10:00:38 »
Cezex, ale przecież wadliwe urządzenia odsyła sie np. Masterlinkiem na koszt odbiorcy, więc nie rozumiem dlaczego wysłałeś na swój koszt.
A wiem to na pewno, bo niestety mój też pojechał do reklamacji :(

*

Offline derek

  • 27
BT-338 nie włącza się
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 27, 2005, 10:05:11 »
Już sam znalazłem Gdyby ktoś potrzebował:
http://www.falcom.de/uploads/media/SiRFdemo3.61.zip

*

Offline Cezex

  • ***
  • 493
    • RedFish
BT-338 nie włącza się
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 27, 2005, 10:10:23 »
Nie właśnie nie mogłem odesłać Masterlinkiem na ich koszt, już mówię dlaczego. Aby to zrobić należy a) podać numer klienta b) podać nazwisko osoby odbierającej, inaczej miła pani na infolinii nie zamówi nam kuriera. I o ile numer klienta dostałem, o tyle o nazwisko osoby nie mogłem się doprosić przez cały dzień.

Widzę, że coraz więcej egzemplarzy jest wadliwych. No nic, zobaczymy kiedy uda mi się go odzyskać. Wiem tylko, że w firmie Putin pracują niekompetentni ludzie, którzy olewają klientów - musiałem kilka razy do nich dzwonić żeby chociaż odpisali mi na maila, załamka... Oczywiście facet przepraszał mnie co drugi raz, ale co mi z tego...

*

Offline orte

  • ***
  • 252
BT-338 nie włącza się
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 27, 2005, 10:23:50 »
Ja po zgłoszeniu problemu mailem, dostałem po jakichś 15 minutach maila z danymi do odesłania. Przez stronę masterlinka nie dało się zamówić kuriera :(, więc zamówiłem go telefonicznie, dałem wydrukowanego maila, którego dołączył sobie do listu i poszło bez problemów na ich koszt.
Daj maila to ci zrobię forward.