Acer n50 premium i BC-307 nie chcą współpracować

• 7 Odpowiedzi
  • 858 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline aro_d

• 44
« dnia: Czerwiec 25, 2005, 10:14:46 »
Witam

Mam Pocketa Acer n50 premium. Na pockecie zainstalowany Windows mobile 2003 second edition.
Zakupiłem ostatnio dobiornik GPS BC-307 na CF(iTec, Globalsat). Po zainstalowaniu dołączonego oprogramowania GPS Info dla PDA pojawił się komunikat że oprogreamowanie zostało stworzone dla poprzedniej wersji Windows i może nie działać poprawnie. Następnie po restarcie i włożeniu CF pojawia się komunikat:

"Nierozpoznana karta...Wpisz nazwę sterownika dla tej karty. Aby uzyskać więcej informacji zajrzyj do dokumentacji producenta karty"

No i nie mogę już z tego odbiornika skorzystać.

Po zainstalowaniu w notebooku natomiast wszystko działa poprawnie.

Co może być przyczyną, czy trzeba zaistalowac jakiś dodatkowy sterownik?? Jestem zielony w tym temacie więc proszę o pomoc.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2005, 10:19:08 »
Nie trzeba instalowac zadnych sterownikow. Normalnie taka karta widziana jest przez palmtopa jak modem... czyli po prostu tworzy sie dla niej automatycznie port szeregowy i tyle. Acer n50 najwyrazniej ma duze problemy z obsluga portow szeregowych. Nie tylko GPSy na CF ale rowniez na Bluetooth maja bardzo duze problemy z tym PDA. Poczytaj co nieco w dziale Automapa. Jestes chyba trzecia osoba ktora zglasza ten sam problem.

*

Offline aro_d

• 44
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2005, 13:11:21 »
nic niestety takiego nie znalazłem, może ktoś wie o co chodzi i mi pomoże???

*

Offline lipciopda

• 6801
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2005, 06:18:28 »

« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2005, 12:53:07 »