PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Palmax => Wątek zaczęty przez: wookie78 w Wrzesień 07, 2006, 16:41:44
-
Jak w tytule - mam problem z wyegzekwowaniem naprawy gwarancyjnej, terminy juz uplynely i nic. Moja karta gwarancyjna pojechala wraz ze sprzetem do serwisu - nie mam zrobionego ksera :( wiec nie wiem co moge dalej robic. Chodzi o karte gwarancyjna do modelu Palmax'a z GPS'em od dystrybutora Jamicon.
Z gory dziekuje za zrozumienie i okazana pomoc, pozdrawiam
Lukasz
-
Dla niezalogowanych podaje adres mailowy pod ktory mozna wyslac ta gwarancje:
wnusiek@poczta.onet.pl
-
A na cholerę ci obca karta? Telefon do Jamiconu i popędź im kota.
Kupiłem swojego w Apexie i standarowo mają dla siebie 14 dni
na naprawę, a w przypadku sprowadzania maneli zza granicy - 21.
Sądzę,że i Jamicon robi podobnie.
palmus
-
W tym sek ze 21 dni juz minelo a jak do nich dzwonilem to zaslaniaja sie tajemnica, ze nie moga udostepnic mi MOJEJ karty gwarancyjnej. Mysle ze boja sie ze pojde do federacj konsumenta i zazadam zwrotu gotowki lub wymiany towaru (po to potrzebny mi jest ksero regulaminu z gwarancji). Z tego co wiem to juz palmaxow nie produkuja wiec maja problem. Z drogiej jednak strony robic sobie tyle ewentualnych problemow z powodu jednego klienta i 1300 zl - dziwne. Powiedzieliby po prostu nie mamy czesci i zwracamy gotowke a nie wciaz mi mowia ze czesci plyna statkiem a to trwa - jakby DHL'a albo UPS'a nie bylo...
-
Człowieku i czego się denerwujesz?
Wywal im pismo i niech poświadczą odbiór , że w związku z niedotrzymaniem warunków gwarancji rezygnujesz z naprawy i żądasz zwrotu pieniędzy.
Jednocześnie odmawiasz przyjęcia po niewczasie nawet naprawionego PDA.
Jest to podstawą do ewentualnych roszczeń przed sądem.
Jak nie wywiązali się z gwarancji, to niech się martwią.
-
Wszystko ok, tylko chcialbym raz jeszcze przeczytac co mowi gwarancja - moze jest tam napisane cos malym druczkiem ;) ... A poza tym znajomosc gwarancji i posiadnie kopii takowej (niekoniecznie od mojego egzeplarza, bo na pewno jak pochodza od tego samego dystrybutora to sa jednakowo brzmiace) pozwala na udzielenie mi pomocy przez federacje konsumenta.
Ale dzieki za rade - takowa rowniez otrzymalem od federacji, jednakze i tak prosili abym sprobowal uzyskac kopie warunkow gwarancji.
Pozdr
-
Skan karty gwarancyjnej wysłałem na adres E-mail.
Powodzenia
Alsando
-
Masz i ode mnie, zanim tu zajrzałem, wysłałem ci materiał.
Powodzenia!
Proszę o raporty z pola walki:-)
palmus
-
Serdeczne dzieki za pomoc, jak cos wskoram to dam znac ;)
-
Po prawie 3 miesiacach od daty oddania sprzetu do serwisu, dzieki pomocy federacji konsumenta, zostal mi moj model wymieniony na Asusa A632N. Jakby ktos kiedys mial problemy ze zrealizowaniem gwarancji to polecam podejscie do federacji konsumenta - na pewno pomoga. A przy okazji przed oddaniem sprzetu do serwisu radze sie zorietowac co bedzie lepsze - naprawa gwarancyjna (niewielkie prawa ma konsument) czy tzw reklamacja (zgodnie z ustawa o niezgodnosci towaru z umowa, stara rekojmia - trwa 2 lata od daty sprzedazy) w tym przypadku to klient ma duzo wieksze uprawnienia.
Pozdrawiam
wookie
-
Jakim cudem zyskałeś Asusa?
Palmax już nie istnieje na składzie?
Dopłacałeś coś, oddali różnicę?
Negocjowałeś?
palmus