PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => Perły z lamusa => Palm OS => Wątek zaczęty przez: Zlatan18 w Czerwiec 23, 2005, 18:28:55
-
Witam
Moj palmtop sie zepsul :( sklep nie naprawia palmtopow ,kaze wyslac do serwisu podanego w karcie gwarancyjnej ,tam ich nie ma !!:( czy to znaczy ,ze musze wyslac palma do USA?? :( Nieliscie podobny problem?? Gdzie wysylaliscie Palma ??
DZIEKI
POZDRAWIAM
-
Jaki sklep? Jeżeli go kupiłeś w Polsce to powinni go bez szemrania przyjać. Chyba, że firma jest jakaś niepoważna.
-
Komputronik! oni pisza ,ze gwarancja jest zewnetrzna i ze trzeba palma wyslac do serwisu podanego na karcie gwarancyjnej ,a nie ma tam adresu serwisu ! :(
-
Spytaj się ich od kogo kupują sprzęt. Jest mocno pewien, że od RRC - http://www.rrc.com.pl
Ja bym na Twoim miejscu drążył dalej w Komputroniku, być może akurat trafiłeś na niekompetentną osobę.
-
Ja bym na Twoim miejscu drążył dalej w Komputroniku, być może akurat trafiłeś na niekompetentną osobę.
Przeciez tam nie ma innych :]
-
Kwestie serwisowe w KT to tragiczna pomyłka. Póki się nic nie zepsuje, należy być wdzięcznym Niebiosom. Swoją drogą podejrzewam że rekurutację na stanowisko magazynierów i serwisantów tam dokonuje się poprzez wypełnienie formularza z polami:
1. Ilość dresów Adidasa w szafce.
2. Poziom wytuningowania posiadanego samochodu (lub Fiata 126p).
3. Regularność odwiedzania Manieczek.
Spróbuj po prostu się dowiedzieć, u kogo się zaopatrują w palmtopy. Nawet w tej firmie da się znaleźć kompetentną osobę.
-
Juz wszystko okej w poniedzialek wysylam Palma do Komputronik ,a oni do RRC :)