Tungsten T3 "Fatal Alert"

• 3 Odpowiedzi
  • 619 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 14, 2005, 10:30:40 »
Witam
Mam problem tego typu gydpracuje na w/w palmie bardzoczesto wystepuje Alert tego typu "Fatal Alert".Palm siwe zwiesza i nie mozna nic zrobic tylko reset. Jest to bardzi uciazliwe. Prosze pomozcie dodam ze jestem laikiem w sprawie palmow... licze na szybka odpowiedz...pozdr

« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2005, 11:15:39 »
Zapewne jest to któraś z aplikacji albo pozostałości po jakiejś aplikacji. Obawiam się że czeka Cię "wiosenne sprzątanie" na palmie. Sprowadza się to do zrobienia kopii zapasowej danych (backup) i hard resetu. Potem przywracasz aplikacje i dane po kolei, sprawdzając co palma zawiesza. Trochę z tym zabawy ale innego wyjścia nie widzę. Na PalmAddict (http://palmaddict.typepad.com/) był na ten temat artykuł - chyba tak pod koniec września.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2005, 18:18:40 »
Cytat: Petersen
Zapewne jest to któraś z aplikacji albo pozostałości po jakiejś aplikacji. Obawiam się że czeka Cię "wiosenne sprzątanie" na palmie. Sprowadza się to do zrobienia kopii zapasowej danych (backup) i hard resetu. Potem przywracasz aplikacje i dane po kolei, sprawdzając co palma zawiesza. Trochę z tym zabawy ale innego wyjścia nie widzę. Na PalmAddict (http://palmaddict.typepad.com/) był na ten temat artykuł - chyba tak pod koniec września.

Powiem tak Palm jest czysty czyli nie ma tam zadnych danych ktore chcialbym zachowac. Z teog co zauwazylem najczesciej ten blad wystepuje jak robie cosw Documents, tzn tworze jakis plik exelowski, lub wordowski. Moze ten Hard reset pomoze... ale jak to zrobic bo ja nie mam pojecia jestem zielony.
Pozdr

*

Offline kleczu

• 384
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 14, 2005, 18:49:47 »
Jednocześnie wciskasz przycisk reset i power, po krókiej chwili puszczasz oba przyciski. Pojawia się komunikat, naciskasz "do góry".