Tungsten E a wifi i nawigacja

• 1 Odpowiedzi
  • 398 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tungsten E a wifi i nawigacja
« dnia: Grudzień 29, 2007, 12:17:03 »
witam wszystkich,jestem zielony w tych sprawach dlatego prosze was o pomoc.
chcialbym sie zorientowac ile kosztuje karta wi fi do T/E i oczywiście jakaś nawigacja.
szukałem w necie ale za pieron nie mogę znaleśc,chociaz dajcie mi jakies linki to bede wam bardzo wdzieczny.
pozdrawiam :ok:

*

Offline Atlantis

• 1036
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 4, ThinkPad Tablet 2
Odp: Tungsten E a wifi i nawigacja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2007, 17:22:07 »
Cenę kart SD WiFi możesz sprawdzić na Allegro - to jakieś 200 zł orientacyjnie, tylko musisz się upewnić, czy rzeczywiście współpracują z danym modelem PDA. Co do nawigacji to dowolny odbiornik na BT powinien działać - cena  to jakieś 150 zł. Jednak jeśli mogę coś powiedzieć: daruj sobie. :P
Sam mam T2 i uważam, że to doskonały czytnik ebooków, urządzenie do edycji tekstów w terenie, nieźle się sprawdza nawet jako odtwarzacz multimedialny. ;) Co do Imternetu to zwyczajnie nie warto w to inwestować - przede wszystkim sprzęt za słaby, żebyś tam jakąś porządną przeglądarkę odpalił, a do wysyłania maili czy siedzenia na Radu-Gadu raczej nie warto dokładać do WiFi (przyznaję - sam skonfigurowałem sobie połaczenie po BT i wymiata gdy siedzi się na GG leżąc przed TV na kanapie :P, z telefonem też ładnie współpracuje przez GPRS).