Mam TT, ale brakuje funkcjonalnosci w standardowych bwersjach to-do, address book itd, szczegolnie jesli chodzi o integracje i widzialnosc informacji/zdarzen
Zastanawiam sie nad produktem Agendus - mam user guide - wersja standard i professional. Professional ma duzy plus bo integruje rowniez zadania z mailami co powoduje niesamowite oszczednosci czasu.
Czsy ktos z Was uzywa tych produktow? Wiem, ze kosztuja od 25 do 40 dolkow ale jest integracja i zaoszczedzaja duzo czasu.
Jakies inne aplikacje z grupy finance planning/cash flow, expense tracking i takie tam?
Aplikacja wspierajaca prowadzenie wlasnej dzialanosci? Aplikacje zarzadzanie projektami?
Jakies takie do poufnych info, hasel itd?
Oraz to co najwazniejsze zintegrowane narzedzie address book, meeting, task manager/email pozwalajace na proaktywne funkcjonowanie w tym dzisiajeszym swiecie?
Jakies aplikacje pozwalajace korzystac z polskich znakow?
Jesli nie spotkam jakiejs zaawansowanej aplikacji kupie agendus professional.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!