Problem z synchronizacją AvantGo.

  • 3 Odpowiedzi
  • 563 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Manex

  • 26
Problem z synchronizacją AvantGo.
« dnia: Luty 24, 2003, 15:08:28 »
Witajcie !
Używacie AvantGo ? Ja tak i ostatnio zaobserwoałęm denerwujący problem. W czasie synchronizacji (przebiegającej bezproblemowo i bez zacięć) Palm nagle stwierdza, że "połączenie z desktopem zostało przerwane" - przy czym na ekranie PC mam ciągle idącą aktualizację stron. Wygląda to tak jak by Palm nie mógł się doczekać na koniec synchronizacji (ostatnio pobieram do 1000 stron i trochę to trwa) i następuje timeout. Synchronizacji przez telefon przebiega bez zakłóceń. Zjawisko dotyczy tylko synchronizacji przez Palm Desktop. Czy ktoś miał podobny problem ?
                                                                                         Manex.

*

Offline pablo

  • **
  • 216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer N311, Samsung I5700
Problem z synchronizacją AvantGo.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2003, 08:18:34 »
Przez pewien czas mieli problemy ze swoimi serwerami teraz jest ok.
Pozdrawiam

*

Offline Manex

  • 26
Problem z synchronizacją AvantGo.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2003, 11:53:26 »
Teraz ? To znaczy kiedy ? Bo ja mam ten efekt od dawna i nic się nie zmienia. Zaraz spróbuję synchronizacji.

Spróbowałem - nic się nie zmieniło. To jest jakiś problem na styku Palm - Desktop.

*

Offline pablo

  • **
  • 216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer N311, Samsung I5700
Problem z synchronizacją AvantGo.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2003, 16:23:11 »
W takim razie przeinstaluj Hot Sync a jeżeli to nie pomoże to spróbuj założyć nowe konto na Avant Go .
Pozdrawiam