Problem z picsel browser

• 11 Odpowiedzi
  • 613 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z picsel browser
« dnia: Wrzesień 24, 2005, 16:54:51 »
Bardzo bym prosil o dokladne i pelne wyjasnienie jak nalezy uruchomic ten program. Przez PalmDesktop nie idzie skpiowac go do palma, ale idzie za to na karte. Z karty z kolei nie idze uruchomic programu - komunikat o niewystrczajacej ilosci miejsca. Jestem nowicjuszem i prosze o jasne wskazowki

*

Offline Kusiu

• 3968
Problem z picsel browser
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2005, 20:37:39 »
Ja go uruchamiam z karty SD za pomocą ZLaunchera (to jedna z jego wielu przydatnych funkcji).

Problem z picsel browser
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 25, 2005, 20:27:04 »
Teraz nie ma błędu o zbraku ilości miejsca Za to jest inny: o bledzie systemowym. Pomocy!!

*

Offline Kusiu

• 3968
Problem z picsel browser
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 25, 2005, 20:53:11 »
A jaki konkretnie?

Problem z picsel browser
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 25, 2005, 22:56:31 »
SystemMgr.c, Line:5852,SysLinkerStub():Failed to load the shared library.

Problem z picsel browser
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 27, 2005, 09:19:01 »
ja wrzucilem wszystkie pliki na karte, ale z karty mi sie nie uruchamial, wiec przerzucilem wszystko do palma i dziala...
o ile to mozna nazwac dzialaniem, ale moge widziec pdfy (i inne pliki tez) i nawet strone wladowalem ale strasznie wolno dziala ta przegladarka, chociaz sliczna jest. Menu preferences mam w krzeczkach i nie wiem jak to zmienic, ale poza tym to programik dziala super.

*

Offline Kusiu

• 3968
Problem z picsel browser
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 27, 2005, 09:43:43 »
lukas1810: jakiego masz palma? Możesz spróbować ściągnąć program Picsel Accelerator  z tej strony:
http://palmpowerups.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=2

Ta aplikacja rzeczywiście ma dość duże wymagania, potrzebny jest szybki palm.

Problem z picsel browser