PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => Perły z lamusa => Palm OS => Wątek zaczęty przez: mcdanio w Marzec 14, 2006, 23:51:21
-
Witam mam od niedawna Vx , i chcialbym miec na nim wyklady albo po prostu sciagi na kolokwia . i chcialbym jakis program ktory bedzie mi otworal cale pliki *.doc bo na pdf-y nie mam co na nim liczyc :(
2. co chcialbym na nim miec to kalkulator - widzialem kiedys u ziomkana Vx taki fajny kalkulator naukowy ktory rysuje wykresy funkcji i takie bajery niestety nie moge go nigzie znalzesc moze wie ktos gdzie to znalesc bylbym wdzieczny za linka
3 i ostatnia juz prosba potrzebuje i wiem ze istnieja kompilatory c/c++ na tego palma . bede wdzieczny za pomoc
-
1. wordsmith, albo przekonwertuj wszystko do *.html i albo iSilo, albo Plucker. pdfy odpadają - za slaby palm, za slaby erkan
2. PowerOneGraph
3. OnBoardC
-
Ad2
Ja polecam EasyCalc (http://easycalc.sourceforge.net/)
-
co do programowania to pomylilem sie w nazwie tej aplikacji, otóż jest: PocketC, on board suite, no i jeszcze jeśli nie ograniczasz się tylko do C, to można na palmie poprogramować sobie w basicu, i smalltalku
-
wielkie dzieki jak ebde mial jescze jakies problemy to mysle zemoge na was liczyc :d
-
kalkulator chodzi i jest naprawde super ma duzo rozbudowanych f-cji ale o to chodzilo jest instrukacja wiec bedzie git , wielkie dzieki co do pocetc bylo troche gorzej ale sciaganalem uruchomilem i na tym w sumie koniec
po uruchomieniu programu mam na dole trzy przyciski: Execute(po wcisnieciu komunikat-no applet selected), 2 to outpout po w ciscnieciu niby pojawia sie erdytor textu ale niestety nie da sie nic pisac i moge tylko wcisnac done lub clear wiec nic raczej tu nie stworze :( , i pozostaje jescze opcja Compile.. i tu pojawia sie oknko select a memo to compile ale nie ma zadnych plikow mimo ze w memo progowalem napisac instarukcje w c nie widzi on raznego z plikow wiec nie ma co kompilowac.prosze o jakies praktyczne rady a moze sciagnelem nie to co trzeba :| ?? z gory dzieki za pomoc
-
ojejku:(
ludzie czytajcie pliki readme...
jest napisane jak BYK z kopytami że:
1)źródelka piszemy w programie MEMO
2)każdy kod zaczynamy od komentarza i potem nazwy programu np:
//moj program
3)potem piszemy kod
4)wchodzimy do PocketC
5)Tapujemy compile
6)powinien tam sie pojawić plik ktory wczesniej napisalismy.
clear?:)
jak beda jeszcze jakies problemy to pisz:)
pozdrawiam!
-
no tak rady pomogly ale tylko w polowie :| moj kod wyglada tak a jedak nie dziala
//moj program 2
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
int main()
{
cout<<"ciekawe jak to bedzie wygladalo"<<endl;
system("PAUSE");
return 0;
}
a tresc bledu to : "File: moj program
Line :3 //to wiem o co chodzi
include requires a memo name"// i tu pojawia sie problem co zlego jest w standardowych deklaracjach a moze trzeba zadekladowac cos jescze??
-
czyzby rady nie pomogly:)?
przeciez napisalem przeczytaj M A N U A L tudziez H E L P tudziez R E A D M E :)
po pierwsze usilujesz pisac w c++ z tego co widze
po drugie:
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
tego nie piszemy, to nie pc;)
widze ze probujesz napisac helloworld oto jak to powinno wygladac:
//helloworld
main(){
puts("HelloWorld");
}
pozdr
-
to fakt ucze sie c++ ale mysle ze nie bede mial wiekszych problemow z przestawieniem sie na c ale wielkie dzieki . w tym problem ze w tej wersji ktora sciagalem nie ma helpa a ni nic :|
-
jak chcesz to podeślij mi maila na (dusker@o2.pl) to wyśle ci helpa i caly language reference
pozdr
-
Ja mam problem z OnBoardC. Sciagnalem stad: http://www.drawit.co.nz/ Leftovers z zrodlami. Wrzucilem caly projekt do OnboardC i przy kompilacji zawsze dostaje error: Argument Expected Line 24 w Utils.c. Tutaj jest kod:
/*Utils.c*/
//draw some text at x,y
//alg is alignment 0:Left,1:Centre,2:Right
//Call example:
//Say("Hello",10,10,0,0);
void Say(char *text,
UInt8 x, UInt8 y,UInt8 font,UInt8 alg)
{
int tLen=StrLen(text);
FntSetFont(font);
int w=FntCharsWidth(text,tLen);
if(tLen) {
if(alg==1) x=x-(w/2);
if(alg==2) x=x-w;
if(x>160) x=0;
WinDrawChars(text,tLen,x,y);
}
}
//Draw a resource bitmap at x,y
//Call example:
//BitmapDraw(1000,10,10);
void BitmapDraw(Word BitmapID,Int xx,Int yy)
{
VoidHand resH;
BitmapPtr resP;
resH=DmGetResource
(bitmapRsc, BitmapID);
if(resH) {
resP=MemHandleLock(resH);
WinDrawBitmap(resP,xx,yy);
MemPtrUnlock(resP);
DmReleaseResource(resH);
}
}
void BitmapDraw(Word BitmapID,Int xx,Int yy) <-- W tej linijce pokazuje blad za slowkiem Word. Nie mam pojecia co jest nie tak, moze ktos wie?
-
jeszcze nie analizowalem tego kodu, ale przyjmij sobie taką zasadę że jeśli programujesz w C lub C++ (a często ta zasada odnosi sie do innych jezykow programowania) bląd nie koniecznie jest w miejscu gdzie kompilator takowy wskazuje. nieraz na ćwiczeniach z C++ mialem sytuacje ze wgapiam sie w linijkę X szukając blędu, a ta linijka to zwykle cout:) podczasgdy blad jest 1 lub dwie linijki wyżej:)
polecam przejżeć kod
postaram sie jeszcze dziś w nocy zerknąć na kod
-
Heh. Problem byl w naglowku dostaczanym z OnboardC a nie z projektem. Po prostu koles pisal to 4 lata temu, a ten naglowek od tego czasu przeszedl troche zmian. W koncu sie domyslilem, ze chodzi o typi i okazalo sie, ze te z projektu sa nieuzywane i typedefy zostaly zakomentowane. Po odkomentowaniu dziala bez zarzutu.