Kilka pytań o palma - prostych

• 3 Odpowiedzi
  • 795 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 12, 2003, 02:32:32 »
Ostatnio miałem okazję poznać palma i chciałbym zakupić sobie taki sprzęcik. Ponieważ nie znam się w temacie nic a nic, więc prosiłbym o kilka wyjaśnień:
1) Na jaką platformę jest więcej softu darmowego Palm czy winCE? co lepsze?
2) Jeśli Palm to z jaką ver sys. aby przynajmniej większość softu działała.
3) Ile ramu jest teraz wertością przeciętną, (jaki proc)?
4) Palma potrzebuje głównie do pracy. Baza danych klientów, spotkania, Excel, mapa(!), ale w wolnym czasie chętnie bym pomęczył jakąś gierkę. Dobrze żeby była vibra i odtwarzacz mp3, na kolorowym wyświetlaczu mi specjalnie nie zależy, bo z tego co wiem to dużo szybciej zżera baterie. Macie jakąś propozycję?
Liczę raczej na subiektywne odpowiedzi w stylu, "raczej sobie odpuść ten model, bo..., a zainwestuj w ten, bo..." niż suche cyfry. Szukałem w archiwum, ale ciężko jakieś podstawy znaleźć.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź cierpliwym :)

« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2003, 08:32:34 »
Zdecydowanie do Twoich potrzb polecam Tungstena. CO prawda ma kolorowy wyswietlacz, ale skoro chcesz pograc to chyba by sie przydal. Sam takiego uzywam a mialem wczesniej inne modele m515, m500 m100 i zdecydowanie Tungsten jest najlepszy. Chodzi na nim prawie wszystko. Nie mam doswiadczen co do palmow z WinCE ale jesli chodzi o Palm OS to wlasnie TT jest najlepszy dla Ciebie.

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 13, 2003, 21:17:20 »
Win ce sie nie umywa do Palm Os. Nie polecam Ci stary monochromatycznego ekranu bo już nie produkuja na niego softu. Nie odpali ci nawet Agression czy Rifle Slugs II i wiele wiele innych programów. Po prostu : świat przestawił się na Palmy kolorowe.  

« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 13, 2003, 22:12:40 »
hmm