Internet przez neostrade - Tungsten T3

• 16 Odpowiedzi
  • 979 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 12, 2006, 00:41:25 »
Witam

Nie miałem nigdy wczesniej do czynienia z palmtopami wiec proszę o poradę.
Jak mam połaczyć się z internetem urzywając palmtopa Tngesten T3 , komputera PC i Neostrady??
Prosze o szczegółowe podpowiedzi poniewaz w sprawach palmtopow to jestem zielony:)

*

Offline sokool

• 12
  • Sprzęt: T2, G500
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 12, 2006, 19:04:55 »
internet najlepiej udostepnic poprzez BT, opis jak to zrobić jest podobno gdzies tu na forum (tez tego szukam) ;)

pozdr

EDIT:

znalazłem :]

http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=5467&highlight=internet+bluetooth

http://www.pdaclub.pl/view.php?str=mocha&news_id=6055

aha i do calej zabawy potrzebujesz jakiego urzadzenia Bluetooth na usb

*

Offline ..::przemek::..

• 326
  • Sprzęt: iMac G4 Flat Panel - piekny :) | Palm T|T3 | Motorola V6 Maxx | iBook G4 - pol zywy :(
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 15, 2006, 14:06:38 »
Ja juz nie mam sily. Zroblem juz z 10 konfiguracji, ale zawsze dochodze do tego samego momentu. W palmie biore na connect, na pc ikona od bt robi sie zielona, nastepnie tworzy sie polaczenie sieciowe, wyswietla, ze szybosc wynosi 10 Mb/s i to koniec. Na palmie pokazuje sie singing on i wisi, wisi, az na koncu wywali error timeout. Juz nie wiem co jeszcze mam zrobic :/ A dapter bt mam raczej dobry, bo firma msi i z t610 dziala bardo dobrze.

*

Offline gut3k

• 49
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 15, 2006, 14:16:42 »
Moze napisz z jakiego oprogramowania do bt korzystasz ( widcomm, bluesoleil czy moze sterowniki windowsa )

*

• 326
  • Sprzęt: iMac G4 Flat Panel - piekny :) | Palm T|T3 | Motorola V6 Maxx | iBook G4 - pol zywy :(
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 15, 2006, 14:27:35 »
widcomm oczywiscie. Chyba najlepszy z dostepnych.

*

Offline gut3k

• 49
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 15, 2006, 17:02:45 »