[Palm TX] Plucker i problem z synchronizacja

• 2 Odpowiedzi
  • 531 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 24, 2006, 08:39:30 »
Witam!

Wczoraj dotarl do mnie nowiutki Palm TX, ale juz wieczorem mialem z nim klopoty. Poniewaz jestem ZUPELNIE nowy w temacie palmtopow, to nie bardzo wiem jak sobie poradzic z problemem...A wiec tak:

Wszystko dzialalo idealnie, ale przestalo. Zainstalowalem Pluckera (oraz Plucker Desktop) oraz RedFisha, ustawilem sobie sciaganie newsow (tylko!) i dalej wszystko gralo - synchronizacja takze.

Nastepnie COS zrobilem - niestety za cholere nie wiem co dokladnie, bo bylo to cos bardzo drobnego (chyba po prostu dodalem w RedFish komiks z Garfieldem do 'sciaganych' rzeczy, ale glowy nie dam), zadna zmiana kluczowych ustawien, niczego nie doinstalowywalem -  i cos sie posypalo. Teraz wyglada to tak:
Przy synchronizacji dochodze do momentu (samiutki poczatek) 'Synchronizing Plucker' i w tym momencie synchronizacja staje. Anulowanie nie pomaga - tylko reset. Co wiecej - wsrod aplikacji w palmie pojawila mi sie nagle 'AcroPilot.prc' ktorej nie moge uruchomic, bo wyskakuje blad systemu - co to w ogole? A pomimo ze w RedFishu nakazalem mu wyczyscic arciwum sciaganych danych (w tym komiksow, liczac ze to pomoze), w Pluckerze dalej pojawia sie nieszczesny komiks z garfieldem, ktorego nie moge otworzyc z braku programu ktory jest do tego potrzebny, a czasem tez pojawia sie problem z usunieciem go... Co ciekawe, nawet gdy wylaczam Plucker Desktop, RedFiska i usuwam plik z newsami z QuickInstall (slowem - nie dodaje niczego do Pluckera) problem dalej sie pojawia...

Ma ktos jakis pomysl co zrobic? Ja - jak mowilem - jestem kompletnym newbie w przypadku palmtopow i jedyne co mi przychodzi do glowy, to Hard Reset...

P.S.