Ratunku , pomocy PALM V

• 7 Odpowiedzi
  • 738 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ratunku , pomocy PALM V
« dnia: Maj 02, 2006, 21:32:53 »
witam wszystkich serdecznie , jestem nowy a pozatym laik w tych sprawach . dostałem właśnie palmtopa PALM V i z tego co widzę to jakiś staroć jeżeli chodzi o palmy .
Problem jest taki : nie mogę go włączyć , pewnie padła bateryjka , ale jak to cudeńko elektroniki się otwiera ????? żadnych śrubeczek
oczywiście dostałem sprzęt bez żadnej instrukcji , tylko ze stacją którą mogę podłączyć do kompa i rysikiem , nawet nie wiem do czego służą te przyciski na górze i oczywiście na dole , ale podstawą jest wymiana baterii .Poza tym chciałbym wiedzieć co ten sprzęcik potrafi i do czego możę się przydać w praktyce Bardzo proszę o pomoc
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i czekam na jakieśś info
mój e-mail : kret 441@wp.pl

*

Offline Maciej Wójcik

• 1038
  • Sprzęt: Treo 600, IBM ThinkPad T60, Asus eee 701, Nokia E71
Ratunku , pomocy PALM V
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2006, 21:35:04 »
A może wystarczy naładować baterię?

Ratunku , pomocy PALM V
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 02, 2006, 21:45:39 »
przepraszam za głupie pytanie , ale jak się ładuje baterie ???
tą przystawką którą mogę podłączyć do kampa ???
naprawdę jestem zielony w tych sprawach
dlatego się nie wkurzaj i powiedż co i jak - naprawdę wielkie dzięki

*

Offline Maciej Wójcik

• 1038
  • Sprzęt: Treo 600, IBM ThinkPad T60, Asus eee 701, Nokia E71
Ratunku , pomocy PALM V
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 02, 2006, 21:48:52 »
Przecież nikt się nie wkurza. Ale tak na zdrowy rozum. Gdyby bateria była do wymiany co parę dni, to czy konstruktorzy zmuszaliby uzytkowników do akrobacji z suszarką w ręku, żeby otworzyć PDA?