Advis Sklep do bani!!! - przestroga

  • 3 Odpowiedzi
  • 731 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline poiesis

  • **
  • 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: hp 4150 & Zire 71
Advis Sklep do bani!!! - przestroga
« dnia: Styczeń 21, 2003, 14:41:55 »
Jestem solennnie wkurzony.

aby się jednak pochamować powiem tylko tyle żebyście NIGDY NIE KUPOWALI PALMA W ADVIS-ie

- kłamią
- nie dotrzymuja terminów
- zaprzeczaja umowom
- sami nie wiedzą co sprzedają i na co wystawili fakture
- unikają kontaktów w przypadku reklamacji
- a palm po naprawie (wg nich skutecznej) nadal nie działa

uważajcie na niskie ceny palmów!

*

Offline FREEz

  • *
  • 63
Advis Sklep do bani!!! - przestroga
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2003, 14:47:46 »
... I takich komenarzy o jakosci uslug powinno byc wiecej !!
Moze nie tak ostrych   ->  "..klamia.."

Powinny tez jednak byc poparte przykladami tzn opisem zaistnialej sytuacji - to pozwoli samemu wytworzyc opinie.

 

*

Offline klama

  • 13
Advis Sklep do bani!!! - przestroga
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2003, 23:07:06 »
Proponuję żebyś podał adres i miasto tych przyjemniaczków ...
Druga moja propozycja to idż najpierw do Federacji Konsumentów a potem do adwokata. Umowy ustne są zobowiązujące i jeżeli potrafisz przedstawić odpowiednio swoje racje - masz sprawę wygraną. Nie daj się - powodzenia.

*

Offline poiesis

  • **
  • 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: hp 4150 & Zire 71
Advis Sklep do bani!!! - przestroga
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 25, 2003, 11:06:06 »
nie chce mi się bawić w adwokatów, po prostu przywykłem, będąc aktualnie w Lublinie, że są pewne społeczności, które konsumentów traktują jak plebs. Myslę tutaj o zachowaniu szprzedających gdy widzą jakiegoś mucho ubranego w długi płaszcz i kapelusz; oraz gdy widzą młodego, gniewnego i pryszczatego klienta, którego interesuje właśnie ten drogi produkt na półce. Denerwuje mnie taka postawa gdyz mam właśnie "dwa komplety ubrań" by móc tego doświadczyc.

Sklep Advis (mający również swoją witrynę www) mieści się w Poznaniu przy ul. Mielżyńskiego. Towar zakupiłem przez internet w grudniu wpłacając uprzednio całą gotówke. miał przyjść następnego dnia / no, pojutrze/ a przyszedł po tygodniu.
Przepraszając mnie za tak długie oczekiwanie zaoferowali mi że nie muszę płacić za kabel hot sync do plama - abym potraktował go jako nagrodę od firmy. Tymczasem musiałem ich uswiadomić że ja tę kwotę już uiściłem tydzień wcześniej.
"W następnym odcinku" stwierdziłem że nie posiadam żadnego PILoca ze spolszczeniem który miał byc w zestawie. No i znowu kolejny tydzień gdy mi go przesłali na jakiejs zgranej płytce.
takich odcinków jest wiele.....

"w ostatnim odcinku" pominąłem możliwości serwisowe Advis i poleciłem sie temuż forum z prośba o pomoc. W indywidualnych korespondencjach tę pomoc otrzymałem - szczególnie dziekuje p. Piotrowi. Aktualnie palm działa prawidłowo dzieki programowi Reset Emulator....

nie chcę podawać nazwisk by nikogo nie skrzywdzic, a przecież i w Advisie są ludzie którzy potrzebują pracy pomimo niesprawnej polityki firmy

podziekowania dla społeczności forum, szczególnie dla tych którzy decydują sie pomagać innym :)