PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => ASUS => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => P750 => Wątek zaczęty przez: biblak w Sierpień 29, 2008, 01:56:36
-
Witam
Zauważyłem ostatnio przez nadgorliwosc (za bardzo szukalem), ze mam peknieta obudowe- u gory na lewo od kamery przedniej na polaczeniu z tym metalowopodobnym elementem opasujacym pda jest ryska a w sumie to pekniecie. I teraz pytanie czy to sie samo stalo, czy przy upadku - mial taki miejsce dawno temu, ale wtedy ogladalem dokladnie telefon. W sumie to nie wielka kraksa na dywan z 30-40 cm. Czy ktos probowal cos takiego reklamowac? Jak juz sie czlowiek dopatrzy to ciezko sie z tym pogodzic - gdybym jeszcze wiedzial ze jestem winny na 100%!!!!
-
U mnie też jest coś takiego. Trochę to dziwne, może to i rysa, ale się nie powiększa ani pomniejsza. Zaraz obok jest mała kropka. Możliwe, że plastik pod zewnętrzną powłoką (to gumniane takie) ma jakieś zniekształcenia i wygląda to na rysę. Telefon upadł mi już kilka razy, ale jak pisałem wcześniej nic więcej się nie dzieje(ten ślad zauważyłem jeszcze prze upadkami). Więc to chyba nie jest pęknięcie, takie jest moje zdanie.
-
hmm
U mnie to troszke inaczej wyglada, ewidentnie jak naciskam po obu brzegach tej "ryski" palcami to sie zmniejsza, tak jakby sie brzegi do siebie zblizaly - co przemawialoby za peknieciem - poki co sie nie zwieksza.
-
Mi ten 'metal' peknal w gornym lewym roku. Też była ryska, ja niestety glupio przejechalem paznokciem i ups, narozny kawalek mi wypadl. Na razie zakleilem caly ten 'metal' dookola taką fajna tasma aluminiowa.
-
Ku :mad:wa u mnie tez cos takiego zauwazylem... Totalna porażka dla Asusa. Jestem pewien ze nigdzie mi nie upadł. Bede go reklamowal jak tylko
przyjadę do Polski. Szlag by ich trafil... :'( bo ja mam czas na pierdoły ehhh! Przepraszam ale zły trochę jestem, kupiłem ten felerny wszyskomajacy tel. w sklepie internetowym i nie mam bladego pojęcia jak sie teraz do tych reklamacji zabrać (znając realia będzie odsyłanie od Kajfasza do Annasza) ... juz mnie ciarki przechodzą. Jednym słowem kupiłem sobie klopot p750 za 1700zł
POZDRAWIAM
-
Zarejestruj sięna vip.asus.com, tam zgłaszasz reklamację.
Ja swoj sprzedałem po pęknięciu obudowy :) Nie uśmiechało mi się czekać nie wiadomo ile na naprawę, tylko u mnie było z mojej winy - upadek.
-
Jestem juz po rozmowie z Panem z serwisu cyt. "...nie jestem władny aby rostrzygnac panski problem ale nie sadze aby panu uwzględnili te reklamacje bo serwis wychodzi z zalozenia ze nic bez przyczyny sie nie dzieje"... Zresztą proszę zadzwońcie sami nr. +4822571804013 Na moje pytanie kto jest władny podał mi tylko adres mailowy zamówienie.asus@orika.pl :mad:
-
Miałem p750 i napisze , choc dostane pewnie słowa krytyki za to, ale p750 to BUBEL!!! Moj byl 3 razy w serwisie i nic nie naprawili, a brzęczał głośniczek i popękała obudowa....finał był taki, ze zwrocono mi pieniadze (ASUS), ale trwało to ponad miesiac!
ale napisze tez, ze gdyby nie te wady, ktore pewnie wyeliminowano w nastepnych partiach, to bylby to swietny sprzet...niestety sie zrazilem i Asusowi podziekowalem...
ot tyle...
moja rada- oddajcie do serwisu, zbierajcie dokumentacje serwisowa, piszcie pisma do Asusa i odzyskujcie gotowke, lub niech wam wymieniaja na nowe...
-
Jestem juz po rozmowie z Panem z serwisu cyt. "...nie jestem władny aby rostrzygnac panski problem ale nie sadze aby panu uwzględnili te reklamacje bo serwis wychodzi z zalozenia ze nic bez przyczyny sie nie dzieje"... Zresztą proszę zadzwońcie sami nr. +4822571804013 Na moje pytanie kto jest władny podał mi tylko adres mailowy zamówienie.asus@orika.pl :mad:
Poprawka! adres mailowy to: zamowienia.asus@orika.pl na stronach serwisu http://www.orika.pl. Co do mojego przedmowcy: Potwierdzam ze sprzęt softwarowo i hardwarowo (glosniczek jak na razie ok) jak dla mnie dobry (pomijam te bolące 64MB pamięci) Prawdę mowiac nie chce innego niech mi zrobią te obudowę i będzie ok. Jednak jeżeli dojdzie do zwrotu kaski to bede w kropce .... chyba zostanie mi tylko przeplacic z xperie x1 ehhh :(
Napisane: Sierpień 29, 2008, 13:11:35
Jest odpowiedz z serwisu: cyt.
"Usterka, która Pan opisuje nie jest usuwana w ramach gwarancji.
Je´sli nie zgadza sie Pan z ta opinia prosze zwróci´c bezpo´srednio do
firmy Asus Polska Sp. z o.o. jako przedstawiciela producenta na terenie
Polski.
Adres e-mail jaki Pan otrzymal jest adresem zamówie´n niektórych
akcesoriów i nie dotyczy zamówie´n na ekspertyzy. Nie wydajemy wiazacych
opinii zdalnie, ani nie prowadzimy
konsultacji technicznych. Konsultacje prowadzi Dzial Wsparcia
Technicznego Asus Polska. tel (022) 571-80-40.
Wykonujemy naprawy na podstawie diagnoz wykonanych w serwisie.
W kwestiach napraw gwarancyjnych strona dla nas jest nasz zleceniodawca
czyli firma Asus.
Dla Klientów strona w procesie reklamacyjnym jest firma Asus, poniewaz
firma Asus jest gwarantem.
Przykro mi, ze nastapilo nieporozumienie w rozmowie z konsultantem firmy
Asus.
Super sie zapowiada:(
-
Witam
ja do firmy Asus mam sentyment. Mam od 2 lat laptopa i tu Uwaga tez mialem problem z pekajaca obudowa. Byl w serwisie juz 5 razy, a w poniedzialek jedzie po raz 6 i ostatni bo konczy mi sie tego dnia gwarancja. Problem zawsze taki sam pekanie obudowy w okolicy zawiasow. Niestety miedzy reklamacji zawsze uplywalo wiecej niz 3 miesiace, a u Asusa podstawa zwrotu pieniedzy jest 3 krotna naprawa tej samej usteki w ciagu 3 miesiecy. Szlag by trafil czlowieka. Czego ja z nimi nie probowalem: grzeczna persfazja, potem podniesiony ton. Sprzet pod wzgledem technicznym jest BOMBA! Tylko ta obudowa. No i przed 6 wysyłka dowiedziałem sie ze istnieje inne centrum w ktorym Asus zleca zaprawy. Jest to Firma w Koszalinie, ktora ma duzo lepsza opinie wsrod urzytkownikow sprzetu Asus niz ORIKA z wrocka (5 razy mi komputer naprawiali i ciagle problem powraca - to duzo wiecej niz do 3 razy sztuka!!!). Polecono mi tam wyslac komputer.
Oto adres:
http://www.nmc-pe.pl/kontakt.html
Nie wiem czy oni naprawiaja Palmtopy, ale tego mozna sie dowiedziec. Jak moj komputer wroci z serwisu powalcze z telefonem, bo tez mi sie wydaje ze samo to nie peklo!
Tu Jest strona na ktorej mozna wypelnic formularz zgloszenia naprawy Asusow:
http://rma.asus.de/pick_eu/rma_pl.htm
Trzeba walczyc z tymi obudowami, bo jezeli same pekaja i pare osob to zglosi 0 wtedy gwarancja bedzie to obejmowala, tak bylo z Laptopem, wiec czemu nie mialoby byc podobnie z Pda.
Pozdawiam
-
Dzięki za namiary na serwis. Chwile temu rozmawiałem ponownie z serwisem Asusa - Wyprosiłem u nich aby przynajmniej obejrzeli ten ich bubel, zastanawiam sie tylko czy zgodnie z zasada neapolitańskich (gdy sie ich złapie za reke twierdza ze to nie ich ręka) Asus uzna ze to nie z ich winy a wręcz każe mi jeszcze zaplacic za ekspertyzę... tak sie zastanawiam ze może by od razu zrobić sobie niezalerzna ekspertyzę aby potem nie było nie domowien - skoro oni zakladaja ze ja probuje wyludzic od nich jakieś 280zł (koszt wymiany obudowy plus koszty wysyłki) to ja chyba mogę zakladac ze ich ekspertyza będzie nierzetelna i stronnicza. Potem zamieszcze zdjęcia tych pekniec i rys, ale na razie nie bardzo wiem jak to zrobic.
POZDRAWIAM
-
Jest coś nt. pękających obudów na stronie/forum Asusa: http://asusmobile.net/board/viewtopic.php?t=127
Pzdr
Maciej L
-
Wielkie Dzieki
Ja Mam dokladnie takie pekniecie jak na pierwszym zdjeciu w podanym linku!
Nadzieja na naprawe sie obudzila...Skoro w Moskwie wiedza ze to jest problem techniczny to niech i Nasi sie dowiedza! Chyba ze wzgledy polityczne nie pozwola na to:)
-
U mnie tak samo wyglada jak na zdjeciu w linku powyzej z tym ze mam 2 ryski w roznych rogach które z pewnascia wkrótce sie rozejdą tworząc strzeline a tym samym pękniecie oraz jedno juz widoczne pękniecie jak na zdjęciu. Pozdro!
Aha no to juz nie bede sie meczyl z zamieszczaniem zdjatek. Dzięki
-
No i ktos wykrakal !!!
U mnie tez pojawilo sie narazie male pekniecie na obudowie tuz obok zaczepu od smyczy :worried: .Widac P 750 jest za ciezki :) ,albo te :mad: :mad: :O :( :mad: :mad: "obudowy"sa faktycznie :mad: :mad: ...wno warte !
Parodia,fon za taka kase a w takie gu... :mad: wsadzili.
Bedzie dym. :evil:
-
Swieta prawda alexjaslo. Znalazłem podobny problem jeszcze na włoskich forach... ale niestety jeszcze nic nie znalazłem na temat jak ich potraktował Asus Italia. Pozdrawiam
-
Moze jakbysmy sie zebrali wieksza banda, to nas potraktuja powaznie?? Chociaz oczywiscie warto zaczac od osobistych potyczek.
-
Podobne pęknięcia jak w linku powyżej (to koło kamery identyczne) , zgłosiłem jako naprawę gwarancyjna na stronie asusa po zarejestrowaniu się na stronie vip.asus.com. zaznaczając że pęknięcia identyczne jak u innych użytkowników tego modelu.
A teraz czekam na odpowiedź (ma być w ciągu 24 godzin, ale że dziś piatek wieczór tak wiec pewnie poczekam do poniedziałku) .
O tym jak sprawa dalej się potoczy będę informował was w tym wątku. Zobaczymy na co stać serwis :)
-
W takim trzymam kciuki, bo od tej decyzji dużo zależy!
No i czekamy na wieści.
-
Kurde, podałem linka, wyście się wszyscy rzucili sprawdzać, czy wam pękło, no to i ja też. No i wygląda na to, że i mnie pękło... Co za kicha!
Wydaje mi się, że Asus nabrał wody w usta (oczywiście nie ma się czym chwalić) - ale w związku z nabraniem wody prawdopodobnie wymienia te pęknięte obudowy (to mój domysł tylko, ale ja bym tak na ich miejscu zrobił, bo wymienić i tak muszą, więc lepiej bez rozgłosu; znam podobną sytuację z innej branży, gdzie zastosowano stopy magnezowe - chodzi o rowery Merida, WSZYSTKIE ich magnezowe ramy pękły, wymienili bez gadania i tylko starali się, żeby nie było za dużo szumu).
Więc oczywiście należy się zwrócić do serwisu. Ilość pękniętych obudów wskazuje na wadę materiałową lub produkcyjną, i nie może być efektem upadku na dywanik przed telewizorem, gdy zmęczonemu użytkownikowi Ausa P750 puściły zwieracze (czy jak tam nazywają się te mięśnie zaciskające dłonie na telefonie), kiedy zasnął oglądając wspaniały program o gadżetach w TVN Masturbo.
Pzdr
Maciej L
-
Coraz nas wiecej (oczywiscie nie zycze zle posiadaczom, ale bacznie obserwujcie obudowy)
Jak sie wszyscy zaczniemy upominac o swoje to musi byc jakas reakcja, jak nie - zaczniemy wojne.
Maciej L.: z pekaniem wadliwej obudowy u Asusa to nie pierwszy raz pisalem wyzej ze mi w laptopie peka notorycznie - okazalo sie ze mieli blad technologiczny, cos tam zmienili w wykonaniu obudowy i mialo sie nie psuc ( chodzi o model A8J jak macie i peka to norma). Nie mniej jednak zanim asus wprowadzil poprawke servis Orika-srika montowal caly czas uwalone obudowy - mi to zrobili 3 razy. Potem mi powiedziano ze to dlatego zeby klienci sie nie denerwowali, az te nowe czesci trafia do Polski...za 4 razem dostalem juz ta poprawiona wersje, ale tez mam problem, jednak troche inaczej to wyglada - bardziej na niechlujstwo serwisu (bez urazy).
A do tego ze mieli blad technologiczny sie dlugo nie chcieli przyznac, a teraz siedza cicho i wymieniaja bez slowa.
Wiec zycze nam wszystkim by z p750 bylo podobnie!!
-
Kurde, podałem linka, wyście się wszyscy rzucili sprawdzać, czy wam pękło, no to i ja też. No i wygląda na to, że i mnie pękło... Co za kicha!
Wydaje mi się, że Asus nabrał wody w usta (oczywiście nie ma się czym chwalić) - ale w związku z nabraniem wody prawdopodobnie wymienia te pęknięte obudowy (to mój domysł tylko, ale ja bym tak na ich miejscu zrobił, bo wymienić i tak muszą, więc lepiej bez rozgłosu; znam podobną sytuację z innej branży, gdzie zastosowano stopy magnezowe - chodzi o rowery Merida, WSZYSTKIE ich magnezowe ramy pękły, wymienili bez gadania i tylko starali się, żeby nie było za dużo szumu).
Więc oczywiście należy się zwrócić do serwisu. Ilość pękniętych obudów wskazuje na wadę materiałową lub produkcyjną, i nie może być efektem upadku na dywanik przed telewizorem, gdy zmęczonemu użytkownikowi Ausa P750 puściły zwieracze (czy jak tam nazywają się te mięśnie zaciskające dłonie na telefonie), kiedy zasnął oglądając wspaniały program o gadżetach w TVN Masturbo.
Pzdr
Maciej L
Ja.pier.... Ja również w moim mam dwa pęknięcia. Jedno w rogu nad kamerą a drugie obok stylusa.......
Obydwa są na tej srebrnej wstawce..
W poniedzialek uderzam do serwisu.Nie ma zmiłuj
-
Sluchajcie mozna by zrobic ankiete zeby miec orientacji ilu osobom z nas pekla juz obudowa, zeby miec karte przetargowa z serwisem...
-
Ja proponuje zeby wszyscy od poniedzialku dzwonili do serwisu aSuSa i zglaszali im ten problem oraz zadac KATEGORYCZNEJ wymiany obudowy czytaj BUBLA.
Moje pekniecie jest dokladnie w miejscu gdzie przykrecona jest srubka kolo zaczepu od smyczy,wyglada to tak jak by za mocno ja dokrecili.Ale tak czy inaczej to cos uzyte do produkcji obudowy calkowicie sie do tego nie nadaje.No chyba ze Asusu uderzyl w ekologie i sprezentowal nam obudowy biodegradowalne :mrgreen: i wlasnie zaczely sie juz "rozkladac"
-
No dobra, ja tez w takim razie dzwonie w poniedzialek, a chcialem poczekac do przyszlego tygodnia, ale jak e jednosci sila.
pzdr
-
Ciao wszystkim!
Wyslalem zgłoszenie do serwisu na asus-polska.pl/serwis o naprawę gwarancyjna obudowy tel. Ponadto napisalem do pomocy technicznej z zawiadomieniem o pekajacych obudowach u mnie i u innych uzytkownikow z prośba (czyt. propozycja nie do odrzucenia :D :grin: ) o objecie wymiany felernych obudów w ramach gwarancji
Pozdro.
-
Super!
pozdrawiam
-
No to ja powiem ze po rozmowie z tel. z serwisem :mad: :mad: :mad: mily pan oznajmij ze owszem moga to naprawic ale ODPLATNIE bo tego gwarancja nie obejmuje,gdzies tam sie jeszcze dowiadywal i stwierdzil ze NIESTETY ale wrunki gwarancji sa takie a nie inne NO KU..A je.. ma. To sa kpiny ! Jakies zoltki chcieli zaoszczedzic pare misek ryzu na obudowie i teraz jeszcze chca zeby im za to zaplacic.
Narazie bitwa przegrana ale nie wojna.
Dzwonie wyzej.
Jak narazie wyzej sie nie dodzwonilem,ale w serwisie koszalinskim powiedziano mi ze to zalezy od czego powstalo to pekniecie.Jesli powstalo samoistnie (serwisat musi to zobaczyc) to wymienieja obudowe w ramach gwarancji-choc w spornych kwesiach robia fotki i ysylaja do Wawy i tam podejmuja decyzje.Ale jesli sa ewidentne slady ze tel upadl lub zostal uszkodzony w ten czy inny sposob to wymiana platna.Mysle wiec ze nie powinno byc z tym problemu
-
Czekam Ciągle na ich odpowiedz - nie wiem tylko dlaczego i jakim prawem ten ich serwis domniemuje ze te pekniecia powstają wskutek nieprawidłowego użytkowania aparatu?! to jest normalnie skandal !!! żeby to stwierdzić musieliby chyba obejzec ten swój bubel ale niestety ze strony tego milego pana nie padła żadna tego typu propozycja!!! Pies im mordę lizał . Pozdro.
-
Podobne pęknięcia jak w linku powyżej (to koło kamery identyczne) , zgłosiłem jako naprawę gwarancyjna na stronie asusa po zarejestrowaniu się na stronie vip.asus.com. zaznaczając że pęknięcia identyczne jak u innych użytkowników tego modelu.
A teraz czekam na odpowiedź (ma być w ciągu 24 godzin, ale że dziś piatek wieczór tak wiec pewnie poczekam do poniedziałku) .
O tym jak sprawa dalej się potoczy będę informował was w tym wątku. Zobaczymy na co stać serwis
No i przyszła odpowiedź.
Mam spakować sprzęt kuriererem i wysłać do asus-sa do Koszalina oczewisćie na koszt firmy Asus bo został mi podany numer klienta.
Tak wiec pakuję i wysyłam i czekamy co będzie dalej :) W opisie zaznaczyłem że to peknięcia więc trzeba być dobrej mysli jak przyjeli tą usterkę na gwarancji :)
-
Jest odpowiedz!!! Mam spakować sprzęt i wyslac kurierem do serwisu w Koszalinie... Zastanawia mnie tylko jedno - a mianowicie Serwis telefoniczny mówi wszystkim konsekwentnie NIE a tu jest dla odmiany zgoda... no chyba ze to.... ehhh lepiej nie wywolywac wilka z lasu :proud: Pozdro.
-
A czytałeś uważnie zasady wysyłki?
Wysyłasz na ich koszt, natomiast w przypadku stwierdzenia, że jest to usterka z Twojej winy, zostaniesz obarczony kosztami wysyłki, naprawy i wymiany.
-
Podobne pęknięcia jak w linku powyżej (to koło kamery identyczne) , zgłosiłem jako naprawę gwarancyjna na stronie asusa po zarejestrowaniu się na stronie vip.asus.com. zaznaczając że pęknięcia identyczne jak u innych użytkowników tego modelu.
A teraz czekam na odpowiedź (ma być w ciągu 24 godzin, ale że dziś piatek wieczór tak wiec pewnie poczekam do poniedziałku) .
O tym jak sprawa dalej się potoczy będę informował was w tym wątku. Zobaczymy na co stać serwis
No i przyszła odpowiedź.
Mam spakować sprzęt kuriererem i wysłać do asus-sa do Koszalina oczewisćie na koszt firmy Asus bo został mi podany numer klienta.
Tak wiec pakuję i wysyłam i czekamy co będzie dalej :) W opisie zaznaczyłem że to peknięcia więc trzeba być dobrej mysli jak przyjeli tą usterkę na gwarancji :)
Ja tez zglosiłem mailowo problem i tez kazali wysłać.
Sprawa jest innego rodzaju....E-mail który dostałem jest moim zdaniem wysyłany z automatu. I nie koniecznie znaczy uznanie roszczeń (moim zdaniem).Może nie byc problemu a może być.....To sie dopiero okaże.
-
Hmmm może to i racja sp4ubw... Może to jestem troszkę przewrażliwiony ale przeczytaj uważnie post powyżej i dodam jeszcze fragment odpowiedzi jaka dostałem od Asusa cyt. "Prosze pana trudno mi jednoznacznie ocenic czy naprawa to zasotanie uznana przez nasz serwis za naprawe w ramach gwarancji.
Jedynym sposobem bedzie wyslanie tego sprzetu na serwis.
Procedura wysylki sprzetu na serwis wyglada nastepujaco :
Prosze o wypelnienie formularza zgloszenia sprzetu do naprawy RMA:
www.asus-polska.pl/serwis..." A boje sie tego typu obrotu sprawy ze: po oględzinach stwierdza ze gwarancja nie obejmuje naprawy tego typu wad czyli dokładnie to co mowil pan z serwisu. :( Pozdro.
-
jak ja wysylalem 2 raz Asusa do serwisu (brzęczący głośniczek) to dostałem raport mailowy z tekstem "usterki nie wykryto". myslalem, ze bede musial zaplacic za przesylke i ekpertyze (mimo, ze problem naprawde istnial), ale paczka przyszla i nic nie placilem...pech chcial, ze na drugi dzien przypadkowo przeczytalem na necie o pekajacych obudowach (wtedy problem zauwazyla dopiero 1 osoba (maj 2008)) i przerazilem sie bo i moj p750 byl popekany z kazdej strony!
wscieklem sie niesamowicie, ze wydalem 2 tys na bubla i zaczalem moje boje z ASUS Polska. Napisalem pismo do kierownika wsparcia technicznego Asusa z opisem usterek , pismo wyslalem tez do serwisu w Koszalinie (oczywiscie totalna olewka na pismo). Potem zadzownilem do Asusa osobiscie, aby sie upewnic ze pismo doszlo (mail i faks) i na drugi dzien mialem juz decyzje o zwrocie pieniedzy... mialem szczescie, albo i pecha, bo byl to juz drugi sprzet po etenie m700 za ktory zwrocono mi pieniadze- plus byl taki, ze etena mialem pol roku za darmo, a asusa 3 miesiace... eten zwrocil pieniadze n drugi dzien, a u asusa trwalo to 5 tygodnii!!! a to dlatego, ze asus ma dziwna polityke- zwraca pieniadze dystrybutorowi, dystrybutor zwraca sprzedawcy, a sprzedawca zwraca klientowi...na kazdym z tych ogniw dochodzi oczywiscie do opoznien... z moim sprzedawca rozliczylem sie bezgotowkowo- wzialem HTC Kaisera...i problemy sie skonczyly (odpukac).............
jedno jest pewne: nigdy nie kupiue juz sprzetu, ktory jest na rynku krocej niz pol roku...nie chce byc juz krolikiem doswiadczalnym :mrgreen:
-
Miałem to samo - pęknięcie obudowy powyżej przedniej kamerki. 100% bez jakiekolwiek ingerencji z zewnątrz. Postępowałem zgodnie z zaleceniami dla napraw gwarancyjnych. Wysłałem moje P750 kurierem w poniedziałek a już w piątek kurier był u mnie ze sprzętem z wymienioną obudowa. Zastrzeżeń więc do serwisu nie mogę mieć.
Ale teraz najlepsze, w tydzień po naprawie zauważyłem prawie takie samo (może trochę mniejsze) pęknięcie w tym samym miejscu. Na razie nic z tym nierobiłem, bo jest praktycznie niewidoczne. Sadząc po poprzednich postach jest to wada fabryczna.
-
widze, ze problem chyba bedzie dotyczylniedlugo kazdego posiadacza p750... to sie nadaje chyba juz do rzecznika praw konsumentow...a moze poproscie PDAClub, zeby tez zadzialal w tej sprawie...mysle, ze ASUSowi nie bedzie zalezalo na zlej opini na portalu, wiec moze cos pomoze....ot takie luzne przemyslenia...
-
Panowie ! :P :P ale jaja :grin: :grin: :grin: he he albo mi sie wydaje abo juz jestem przewrażliwiony http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13816 liczac od góry patrzcie na 4 duże zdjęcie (5 począwszy od zdjatka klawiszy numerycznych) widać jakiś cień .... jakby to nasze felerne pękniecie :E :E Pozdro.
Mój popękany asusek jest od wczoraj w serwisie w Koszalinie i od rana ma status: Final Testing() a i dostałem odp. na moja skargę dotyczaca "zawyżonych kompetencji" w telefonicznym serwisie cyt: "...Przepraszam pana za osobę która wprowadziła Pana w blad i mam nadzieje ze nie będzie to rzutowało na dalszy kontakt i współprace z nasza firma.
W razie jakichkolwiek pytań i watpliwosci zachecam do kontaktu majlowego lub osobistego przez centrum pomocy technicznej."
Poprawka!!! TO JEST PEKNIENCIE! dobrze widoczne na jeszcze jednym zdjatku niżej. Pozdro
-
Witam witam po przerwie:)
Wlasnie moj laptop wrocil z serwisu asusa, i chyba powoli czas na p750, pekniecie jest jak dzwon w tym momencie sa juz przegrani:)
-
Mam P750 od 28.08.2008 i niestety po 3 dniach mam pęknięcie, mail na vip.asus (z zapytaniem czy to zostało poprawione w nowych obudowach) nie dostałem odp. tylko maila do serwisu chyba juz wiedza o usterce fabrycznej a mimo to dalej sprzedaja co wiąże sie z utajona usterka przez producenta.( nie pamiętam dokładnie który to paragraf KC). Mam nadzieje ze maja juz rozwiązanie problemu a nie wymiana na taka sama.
Pozdro
-
Dzisiaj, własnie przed chwilą Asus pojechał kurierem na "operację" Jak otrzymam jakąś wiadomośc to dam znać.
-
Dzisiaj moja mama odebrała mojego asuska od kuriera który przywiozl go z serwisu. Jak twierdzi pekniec żadnych nie widzi i nie pobrali tez kasy za transport i ekspertyze. Z tego wnoszę ze uznano mi te reklamacje! JEST TYLKO JEDEN BOL! Żadnej dokumentacji ze tel. był w serwisie oraz co w nim zostało zrobione - w przesyłce nie było :( Trochę to dziwne ale... Zastanawiam sie, co zrobić z tym fantem? Może zajmę sie tym po przyjeździe do kraju na urlop :E :E :E Pozdro!
-
dokumentacja naprawy przychodzi na maila.....
-
Szanowni,
przez przypadek znalazłem ten wątek. Mam ten sam problem. Sprzęt wysłałem do serwisu, czekam aż wróci. Zanim posłałem p750 wysłałem do asusa zdjęcia i otrzymałem taką odpowiedź:
"Po obejrzeniu zdjęć serwis wstępnie kwalifikuje tą usterkę jako podlegającą naprawie gwarancyjnej, jednak jeśli serwis stwierdzi jakiekolwiek ślady świadczące o możliwości powstania usterki w wyniku uderzenia bądź upadku, serwis poinformuje Pana o zaistniałej sytuacji. "
Mam zatem nadzieję, że mi wymienią obudowę. Nie rozwiązuje to jednak faktycznie problemu.
Poprosiłem też mailowo człowieka z serwisu asusa o komentarz w tej sprawie. Jak coś dostanę to też tu zamieszczę.
-PiotReq-
-
Zwracam honor serwisowi ASUS"a. Jest! dokumetacje tez dostalem tak jak napisal PaDo - na maila. Wiec czeka mnie teraz mily i spokojny urlop. :D :D :D Pozdrawiam wszystkich!
-
U mnie też wygląda na to, że naprawili (status na www jest już "Repair Finished"). Zatem czekam na przesyłkę.
A oto info jakie dostałem od człowieka z Asusa:
"Urządzenie zostało wczoraj przyjęte do naprawy. Dłuższy czas wyświetlania statusu Final Testing mógł być związany np. z opóźnieniem odświeżania bazy danych. W tym momencie widzę już że naprawa została zakończona. Jeszcze dzisiaj przesyłka powinna wyjść z serwisu.
A co do obudowy to są one wymieniane na nowe części w których zaistniała sytuacja nie powinna się powtórzyć."
Ciekawe czy te nowe obudowy są trwalsze?
-PiotReq-
-
dzis zauwazylem to samo!!! :(:(:(
-
Asusa kupiłem 18.06.2008 rok . Po około 2-ch tygodniach wystapiło pęknięcie w lewym górnym rogu. Zgłosiłem sprzęt do naprawy. Kurier przyjechał do mnie we wtorek. Z tego co wiem sprzęt pojechał do naprawy do Koszalina. W następnym tygodniu w poniedziałek kurier zwrócił mi sprzęcik. Telefonicznie kontaktowałem sie z serwisem, facet stwierdził, że jest to wada fabryczna obudowy, po zmienie której nie ma już takiego problemu. Od tego czasu wszystko śmiga jak należy
Bez żadnego problemu naprawiają takie usterki i wcale długo się nie czeka!
-
a gdzie zglosiles???
-
a gdzie zglosiles???
Najlepiej skontaktować się telefonicznie, przynajmniej ja tak zrobiłem... Później gość dał mi maila na ktorego miałem wysłać fotki i odpisał że "prawdopodobie" będzie to uznane jako gwarancyjne. Kazał się zarejstrować w serwisie Asusa http://www.asus-polska.pl/serwis/ poczekać na numer RMA, zamówić kuriera i wysłać! Ja właśnie czekam na kuriera :) Wszystkie dane dotyczące przesyłki przychodzą w mailu :). Pozdrawiam!
-
ok wypelnilem zgloszenie!
zobaczymy czy cos ruszy! pewnie dopiero w poniedzialek!
napisze co i jak! ;)
nawet sie powolalem na nasze forum ze nie jestem sam i te wade ma wilu uzytkownikow tego modelu!! ;)
-
teraz wychodzi na to ,że jak się zakupi P750 to można spokojnie liczyć się z wysyłką do serwisu...ehh /jeszcze się zastanowię nad kupnem/
-
No i asusik juz w domu ..... (równo 7 dni :-)))))Własnie odebrałem od kuriera i wyglada,że jest ok....Chociaz z tego co widze obudowa (ta srebrna taśma opasujaca go) jest inna niz byla przedtem. Z boku jest napis "P750 3,5G pda phone" i tego napisu własnie nie kojarzę... spasowanie tez jest trochę "nie halo" większy odstęp pomiędzy klawiszm start pomiędzy obudową niz był kiedys i lekko przechylony-wystajacy własnie ten klawisz. Chociaż wszystko raczej działa bez zarzutu.Na razie nic z tym nie robię.Poczekam...
-
No i asusik juz w domu ..... (równo 7 dni :-)))))Własnie odebrałem od kuriera i wyglada,że jest ok....Chociaz z tego co widze obudowa (ta srebrna taśma opasujaca go) jest inna niz byla przedtem. Z boku jest napis "P750 3,5G pda phone" i tego napisu własnie nie kojarzę... spasowanie tez jest trochę "nie halo" większy odstęp pomiędzy klawiszm start pomiędzy obudową niz był kiedys i lekko przechylony-wystajacy własnie ten klawisz. Chociaż wszystko raczej działa bez zarzutu.Na razie nic z tym nie robię.Poczekam...
Ja mam ten napis od poczatku,wiec nie wiem dlaczego ty nie miales ? Mozesz zalaczyc jakies foto tego odstajacego klawisza ?
-
ja rowniez mam napis od poczatku!
-
Mam pytanie !
Kupiłem Asus p 750 . W ciągu ostatniego miesiąca sprzęt był dwa razy w serwisie w Koszalinie. Raz pękła obudowa przy kamerce, następnie metalowa listwa biegnąca na około obudowy. Naprawiono . Po tygodniu stwierdziłem że kolejny raz pękła obudowa przy kamerce to już trzeci raz. Wysłałem juz info do Asusa czekam na kuriera. :-(
moje pytanie
z tego co wiem asus wymienia sprzęt na nowy jeżeli w ciągu trzech miesięcy jest trzy razy usuwana taka sama wada
czy to dotyczy także telefonów , pytam ponieważ facet w serwisie powiedział mi że tylko w grę wchodzą notebooki
-
ok przyslali mi nr zgloszenia i zamawiam kuriera!
zobaczymy co dalej!
dam znac!
-
u mnie to wygląda tak http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/pknita-obudowa-asusp750 pęknięcie jest przy rysiku. :mad:
-
A u mnie tak wygląda próba obejrzenia Twojego pęknięcia:
www.k750i.republika.pl/asus/wirus.jpg
Ściągnąłem i wrzuciłem tutaj: www.k750i.republika.pl/asus/DSC02987.JPG
-
damn!!!!
przy twoim mojego nie ma!!! :P
-
Ściągnąłem i wrzuciłem tutaj: www.k750i.republika.pl/asus/DSC02987.JPG
o w morde, tozto krater :O
życze wam, żeby wymienione obudowy naprawde były w porzadku, bo inaczej czeka was droga przez mękę...ale nie dajcie za wygraną ASusowi...
-
Ściągnąłem i wrzuciłem tutaj: www.k750i.republika.pl/asus/DSC02987.JPG
o w morde, tozto krater :O
W tym miejscu nie ma rysika, ale pęknięcie jest widoczne, telefon już wyslalem zobaczymy jak bedzie.
-
Właśnie doszedł mój telefon z Koszalina. Zmieniona obudowa, wszystko tak jak powinno być! Wysłałem w poniedziałek, w czwartek zmieniali obudowę i w piątek nadali. Dzięki że zaczęliście taki temat a forum bo pewnie nie wysłałbym myśląc że jest to moja wina i że tylko ja tak mam! Polecam i pozdrawiam, Maciek
-
Właśnie doszedł mój telefon z Koszalina. Zmieniona obudowa, wszystko tak jak powinno być! Wysłałem w poniedziałek, w czwartek zmieniali obudowę i w piątek nadali. Dzięki że zaczęliście taki temat a forum bo pewnie nie wysłałbym myśląc że jest to moja wina i że tylko ja tak mam! Polecam i pozdrawiam, Maciek
no i elegancko!! :ok:
ja wyslalem w piatek i dzis (w pon) mam status final testing!
mysle ze do konca tyg dojdzie!! ;)
-
no i elegancko!! :ok:
ja wyslalem w piatek i dzis (w pon) mam status final testing!
mysle ze do konca tyg dojdzie!! ;)
Jutro rano kurier pewnie zawita do Ciebie...
-
wczoraj juz widnial status "Repair Finished()"
moze dzis dojdzie! B)
Napisane: Wrzesień 24, 2008, 09:26:33
wczoraj kurier dostarczyl mi naprawiony sprzet!!! :D
nie moge zlego slowa powiedziec o asusie i serwisie z koszalina!!
wszystko jest ok!! :ok:
-
A ja mam pytanie... Te pęknięcia dotyczą tylko tej srebrnej części czy tej czarnej obok klawiatury też?
Jak było w waszym wypadku?
U mnie telefon leci na wymianę głośnika no i to przy okazji też postaram się załatwić tylko, że ja mam taki problem bo telefon mi upadł(po tym jak zauważyłem pęknięcie) i jestem ciekawy czy to przejdzie...
-
u mnie tylko peklo lekko na czarnym! normalnie niewidoczne dopiero po przyjrzeniu sie!
mysle ze bez prooblemu ci to zalatwia! :wink:
-
@rlk
Mozesz cos wiecej o tym glosniku (co sie dzieje, z ktorym, itp)??
-
Do czego Wy używacie swoich sprzętów?
Mnie jest potrzebny na co dzień, do pracy.
Nie mógłbym pozwolić sobie, żeby z powodu byle ryski (nawet jeśli to wada fabryczna) pozbawiać się sprzętu na tydzień albo dłużej.
Ktoś tu nawet napisał, że spotka się ze swoim Asuskiem dopiero po przyjeździe do kraju na urlop.
Czy to nie zakrawa na lekką paranoję?
-
A ja mam pytanie... Te pęknięcia dotyczą tylko tej srebrnej części czy tej czarnej obok klawiatury też?
Ja miałem pęknięcia na srebrnej i czarnej obudowie i dlatego wymienili mi obydwie.
Napisane: Wrzesień 26, 2008, 10:28:08
Do czego Wy używacie swoich sprzętów?
Mnie jest potrzebny na co dzień, do pracy.
Nie mógłbym pozwolić sobie, żeby z powodu byle ryski (nawet jeśli to wada fabryczna) pozbawiać się sprzętu na tydzień albo dłużej.
Ciach
Jasne! Nie ukrywam że mi też jest telefon potrzebny jak pewnie 99% ludziom którzy tu na forum piszą, ale zastanów się czy jest sens zostawać z pęknięciami na obudowie skoro jest to wada fabryczna!? Nie jest lepiej poświęcić już ten jeden tydzień i mieć sprzęt (który zresztą nie kosztował mało) w pełni sprawny...? A jak bedziesz chciał sprzedać za 3 miesiące? Nie widzę tematu do dyskusji, pękniecia są i muszą je wymienić! Namawiam wszystkich którzy mają choćby jedno pęknięcie bo naprawdę warto! Tydzień można wytrzymać z innym telefonem!
-
ja nie mialem tel 3 dni raptem!
a wyslalem bo i tak z czasem by sie posypalo dalej!
dzisiaj chyba nikt bez tel nie wytrzyma nawet dwoch dni! przynajmniej ja nie znam nikogo takiego! ;)
od czego jest tel zastepczy!?!
mala nie mala dalem tyle sosu za sprzet wiec mam prawo wymagac!! proste!
-
Mozesz cos wiecej o tym glosniku (co sie dzieje, z ktorym, itp)??
Chodzi o tej głośnik od rozmawiać, ten który trzymasz przy uchu. Wszystko inne działa(można rozmawiać na głosnomówiącym albo słuchawkach). Hard reset nie pomógł. Tylko, że najlepsze jest to, że czasami można normalnie gadać, nic nie przerywa itp. zależy od rozmowy.
Już tak miałem z mda compact II to przy okazji gniazdo jacka wymienili :D
Zresztą i tak dwie sprawy za jednym machnięciem załatwie;)
-
Chodzi o tej głośnik od rozmawiać, ten który trzymasz przy uchu. Wszystko inne działa(można rozmawiać na głosnomówiącym albo słuchawkach). Hard reset nie pomógł. Tylko, że najlepsze jest to, że czasami można normalnie gadać, nic nie przerywa itp. zależy od rozmowy.
Już tak miałem z mda compact II to przy okazji gniazdo jacka wymienili :D
Zresztą i tak dwie sprawy za jednym machnięciem załatwie;)
Zadzwoń do Asusa i pogadaj z nimi co proponują... 022 571-80-40
-
Dzwoniłem już dawno(bodajże w połowie wakacji)
Powiedzieli żebym im wysłał. Tylko że muszę się zebrać.
Zadzwoń do Asusa i pogadaj z nimi co proponują... 022 571-80-40
Ostatnie pytanie i kończymy tego offtopa. Jak chcesz wysłać to kurier odbiera i przywozi sprzęt?
-
Ostatnie pytanie i kończymy tego offtopa. Jak chcesz wysłać to kurier odbiera i przywozi sprzęt?
www.asus-polska.pl/serwis tam zarejstrujesz usterkę i dostaniesz numer RMA, później w mailu dostaniesz wszystkie dane do wysyłki, jakiego kuriera zamówić i na jaki adres wysłać.
-
@rlk
Mi z kolei szwankuje tylny, prawie nie dalo sie rozmawiac w trybie glosnomowiacym (nie dalo - bo z kazda, az do najnowszej wersji radia jakosc sie poprawila i to znacznie), jednak sluchanie muzy, gry czy dyktafon.... Szumy, trzaski itp. Nie ma porownania do lezacej mi na polce N70, ktora ma zancznie mniejsza pierdziawke :)
-
Witam, mam pytanie do osób które są już po wymianie obudów a mianowicie dostałem z serwisu maila zwrotnego z informacją:
OPIS PROBLEMU Uszkodzenie mechaniczne
OPIS NAPRAWY Naprawa z wykorzystaniem nowych częsci
NR WYMIENIONEJ CZĘŚCI 13GA5D1AP012-1
OPIS WYMIENIONEJ CZĘŚCI PEGASUSP-A FRONT COVER ASSY
Czy czasem niechcą mi wcisnąć że to moja wina ?
Pozdrawiam.
-
Miesiąc temu wymieniałem obudowę. W dziale technicznym poinformowali mnie, że obudowa nie będzie już pękała - zmienili materiał. Niestety właśnie okazało się to nieprawdą - wczoraj zauważyłem, że pęka dokładnie w tym samym miejscu co poprzednio.
Nie wiem co z tym dalej robić - wysyłanie go ponownie do serwisu nie ma dla mnie sensu skoro oni reagują na skutki a nie przyczyny, ewidentnie to ten sam materiał i problemu nie rozwiązali.
Pozbywanie się sprzętu na tydzień to dla mnie duży problem.
Czy komuś pękała ta obudowa kilkakrotnie?
-
Odnosnie tych problemow z glosniczkiem, ja bym dopatrywal sie w usterce gniazdka sluch. Ewidentnie jest on bublem, bo czesto powoduje jakies chocki z dzwiekiem. I jesli pozadne trzepniecie fona nic nie da to tylko naprawa serwisowa.
-
Miesiąc temu wymieniałem obudowę. W dziale technicznym poinformowali mnie, że obudowa nie będzie już pękała - zmienili materiał. Niestety właśnie okazało się to nieprawdą - wczoraj zauważyłem, że pęka dokładnie w tym samym miejscu co poprzednio.
Nie wiem co z tym dalej robić - wysyłanie go ponownie do serwisu nie ma dla mnie sensu skoro oni reagują na skutki a nie przyczyny, ewidentnie to ten sam materiał i problemu nie rozwiązali.
Pozbywanie się sprzętu na tydzień to dla mnie duży problem.
Czy komuś pękała ta obudowa kilkakrotnie?
mi peklo znow w tym samym miejscu!!!! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
jest to naprawde minimalne pekniecie praktycznie niezauwazalne wiec narazie nic nie robie!!!
ale jak tylko sie powiekszy to od razu serwis i 3 razy ta sama usterka i dziekuje za towar!!!!
fakt faktem to jest przesada zeby taka firma leciala sobie w kulki wymieniajac nam na te same obudowy!!!!
a tak ich chwalilem!!!! :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|
-
Przeczytałem i znalazłem !!!!! Również mam pęknięcie przy kamerce. Jestem po rozmowie z ASUS, rzecznikiem konsumentów i Electro World - gdzie kupiłem mojego p750. Wmoim przypadku w rozmowie z Asus pan był bardzo niemiły na początku. Po krótkiej pyskówce przyznał, że to wina producenta !!!! Naprawa bez problemu na koszt Asus. Póżniej zadzwoniłem do rzecznika - przysługuje nam prawo w ciągu 6 miesięcy do wymiany urządzenia lub odebrania gotówki na podstawie ustawy z dnia 22.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży. Poinformowałem o tym Electro World - i o dziwo miła rozmowa i wielkie prawdopodobieństwo spełnienia moich żądań - jednak - zonk !!!- minimum dwa tygodnie bo potrzebna opinia niezależnego rzeczoznawcy. Na to nie mogę sobie pozwolic aby tyle czekac. Ale jakaś furtka jest :-).
-
mi niestety też pękła obudowa wysłałem wczoraj zgłoszenie na stronę asusa wczoraj dostałem dane do wysyłki i wczoraj nadałem DHLem w sposób taki jak mi kazali i dziś już widzę ze naprawa jest w trakcie :) więc do piątku może dostane zwrot. Nie robiono żadnych problemów :)
-
Mój Asus był w ciągu ostatniego czasu trzy razy w naprawie (peknięcie obudowy w tym samym miejscu)
Napisałem w związku z tym do Rzecznika Praw Konsumenta ponieważ Asus odpowiedział mi że w chwili obecnej usterka została usunięta ( faktycznie od miesiąca nic mu nie jest) i oni nie wymienia mi na nowy ani też nie oddadzą pieniądzy ponieważ nigdzie w umowie tego nie ma :
oto odpowiedż od rzecznika praw konsumenta:
Niestety żaden przepis nie daje Panu prawa do żądania wymiany telefonu
na nowy. (chodzi o firmę Asus)
W przypadku gdy telefon po raz kolejny się popsuł może Pan wybrać jedną
z następujących możliwości:
1) zgodzić się na kolejną naprawę (sprzedawca może zdecydować, że
telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad - jednak zależy to od
woli sprzedawcy, który równie dobrze może zdecydować, że wystarczająca
jest naprawa),
2) zażądać obniżenia ceny ( w tym wypadku nie wydaje się to korzystne,
bo Panu zależy na sprawnie działającym telefonie)
3) Odstąpić od umowy, wówczas sprzedawca będzie zobowiązany do zwrotu
pobranych od Pani świadczeń, a Pan będzie mogł kupić sobie nowy telefon.
W przypadku gdy telefon już raz był w naprawie Pana prawo do odstąpienia
nie jest w żaden sposób ograniczone. Należy złożyć sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu (najlepiej w formie pisemnej) i zwrócić
nabyty u niego telefon a on powinien wrócić cenę.
skontaktowałem się ze sklepem gdzie kupiłem Asusa i oto odpowiedź od nich:
Witam serdecznie,
proszę o zerkniecie na poniższy artykuł, jest on bardziej rozwinięty w stosunku do tego co otrzymał
Pan od rzecznika praw konsumenta, szczególnie punkt o "odstąpieniu od umowy":
4.Odstąpienie od umowy, żądając zwrotu pieniędzy w zamian za zwrot rzeczy.
Sprzedawcy przysługuje w tym wypadku kontruprawnienie w postaci wymiany rzeczy oznaczonej co do gatunku na wolną od wad lub naprawy rzeczy oznaczonej co do tożsamości.
Owe kontruprawnienie będzie o tyle skuteczne o ile dokona go niezwłocznie.....
szczegóły: http://www.konsument.net4.pl/abck.htm
Niestety nigdzie nie jest napisane co w sytuacji gdy towar był 3 razy naprawiany w przeciągu miesiąca czasu, tego będę próbował sie dowiedzieć
w urzędzie ochrony konsumenta lub w federacji konsumenta, jednak nadal nie mogę sie tam dodzwonić.
Oczywiście w żaden sposób nie będziemy ograniczać Pana praw jednak jeśli to możliwe będziemy starać sie nie ponosić kosztów które nie wynikły z naszego zaniedbania,
i co dalej..... odpowiedzi ze sklepu jeszcze nie ma
Wprawdzie Asus w w chwili obecnej chodzi bez zastzeżeń ale nerwy można stracić.....
-
Nr tfn 0800800008
-
tjank
co to za numerek????
-
Nr tfn 0800800008
Tajny kod pekania obudowy w Asusach ??? :grin:
-
Witam.
A czy ktos wysylal swojego asusa do serwisu z alternatywnym romem vga?
Nie robili problemow?
-
A ten numerek zeroósemkowy to jakiaś federacja konsumencka - błyskawiczna odpowiedź na tfn siedział tam pan prawnik , który o wszystkim mnie poinformował i powiedział również, że jeśli zdecyduję się walczy to oni będę sprawę sądową prowadzili ze swojej strony i bezpłatnie ....
-
alexjaslo !
Często gęsto wypowiadasz się na forum ale czy pomagasz innym ...... raczej nie
-
alexjaslo !
Często gęsto wypowiadasz się na forum ale czy pomagasz innym ...... raczej nie
To poczytaj wiecej to forum ... a moze cos zobaczysz ?
@tjank wstawil jakis nr nie wiadomo co to :O wiec zrobilem sobie jaja :wink:
I nie napinaj sie tak @Rybson :ok: Sam mam pekniecie na obudowie i czeka mnie wysylka do serwisu ale to nie powod zeby chodzic w zalobie.
-
alexjaslo!
spoko.. ja z obudowę miałem pęknięta trzy razy więc jestem weteranem w tych sprawach :mad:
-
Witam,
Panowie i Panie jestem w szoku!!! Kupiłem P750 w marcu iii po 2tyg pojawił się odprysk lakieru na czerwonej słuchawce, powędrowałem więc do sprzedawcy i pytam czy można coś z tym zrobić?! Pan żeby mnie pocieszyć dostrzegł pękniecie obudowy i oddelegował mnie na drzewo :O Odpuściłem sobie całą sprawę.. Po paru miesiącach odpryskiwać zaczął lakier z części srebrnej (masakra jakaś bo telefon noszę w kaburze)! Aż pewnego dnia na pewnym forum przeczytałem wątek o pęknięciu obudowy, przełamałem się i wysłałem telefon do serwisu (w opisie usterki reklamowałem słabej jakości obudowę i wymieniłem w/w elementy z dopiskiem że inni użytkownicy tego modelu mają podobne problemy)! Po 4 dniach telefon do mnie wrócił z praktycznie nową obudową bo ze starej została tylko tylna klapka! Powiem szczerze że jestem mile zaskoczony serwisem Asusa (moi znajomi również) i jeśli ktoś ma podobny problem i nie wie co z tym zrobić doradzam WYSYŁAĆ! :ok: Teraz mam inny dylemat obawiam się czy nowa obudowa będzie trwalsza od poprzedniej i nie wiem czy zostawić go sobie czy sprzedać?! Pozdro
-
Asus się stara i nie chce tracić klientów.
Mój p750 ciągle działa a to, że obudowa popękała to mi nie przeszkadza.
A tak btw to głośnik zaczął działać po wgraniu nowego windowsa.
-
Witam,
Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem p750, wątek ten obserwuję równie długo i postanowiłem opowiedzieć Wam moją historię...
Po zakupie asuska użytkowałem go dość intensywnie przez jakiś miesiąc. Niestety przy którejś z wizyt w knajpie byłem na tyle nieostrożny, że upuściłem go na beton. Telefon był w firmowym etui, ale spadł tak niefortunnie, że odleciał kawałek srebrnej obudowy, w miejscu gdzie jest mikrofon. To jakiś chiński plastik! Badziew straszny!
Kilka dni później telefon wysłałem do serwisu, licząc się z niemałymi kosztami... Dwa dni później dostałem odpowiedź , że naprawy nie obejmuje gwarancja, ponieważ widoczne są ślady mechanicznego uszkodzenia. Okazało się, że do wymiany są: antena GSM :S, antena GPS :O , klawiatura z elektroniką (z powodu kropli likieru, która spadła na klawisz 2 :wink:) no i oczywiście środkowa obudowa. Koszty naprawy łącznie z robocizną, przesyłką i częściami to niecałe 300 PLN brutto. Czas oczekiwania na części - około 4 tygodnie.
Obiecano mi dodatkowo, że nie stracę gwarancji jeżeli wymienią mi wszystkie uszkodzone części.
W sumie byłem niemile (anteny) i mile (gwarancja+koszt naprawy biorąc pod uwagę ilości usterek) zaskoczony, spodziewałem się jakichś 250 PLN za samą obudowę... Postanowiłem czekać.
No i się zaczęło...
Nie chce mi się za bardzo rozpisywać, powiem tylko że początkowo dobre wrażenie zanikało wraz z upływem czasu... Po pewnym czasie (o tym później) dojechały anteny i klawiatura, obudowa podobno też, ale "uszkodzona". Swoją drogą to dziwne, przecież tych obudów powinni mieć na pęczki chociażby ze względu na reklamacje... Obudowę trzeba było zamówić drugi raz. W końcu dotarła.
Telefon leżał w serwisie 3 (słownie: TRZY) MIESIĄCE!
W ramach rekompensaty za czas naprawy obnizono koszty. Zapłaciłem 160 PLN.
Dzisiaj mija tydzień od kiedy dostałem telefon z naprawy. Właśnie zauważyłem pęknięcie srebrnego paska, w tym samym miejscu co wcześniej. Ale tym razem nie ma mowy o mojej winie. Obchodzę się z nim jak z jajkiem...
[edit] tel. ma wgranego sorga 1.02. Wygląda na to, że śmiało można flashować rom, bez żadnych konsekwencji...
-
Współczuje tej wizyty serwisowej , czasami mam wrażenie że ONI (Asus Polska) mają klienta w poważaniu. Zostawia się u nich ciężkie pieniądze, a takie historia jak Twoja aż wołają o pomstę. Zobaczymy jak pójdzie moja reklamacja właśnie dostałem nr RMA i w piątek wysyłam. Martwi mnie również to że mimo tylu sygnałów od użytkowników, że coś jest nie tak z tymi obudowami - firma w AZJI nie podjęła żadnych kroków żeby to zmienić. Nie chce mi się wierzyć że nie prowadzą statystyk uwzględniających rodzaje napraw gwarancyjnych.
Za taka historie jak Twoja to firma z takim BUDŻETEM i tak reklamująca się na Świecie powinna Ci dać nowy telefon, albo chociaż napisać list z jakimś koreańskim podpisem że przepraszają i wyrażają skruchę. Wiem że niby serwis jest niezależny od Firmy, ale ich usługi psują imię marki.
-
o zgrozo....... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Czytam te posty i jestem przerażony bo mój Asusik ma też pęknięcia tylko że w dwóch rogach...........
Właśnie zgłosiłem go do servisu...co to bęgzie, :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: co to będzie
-
Zgłosiłem to do serwisu asusa, tzn przez pomoc asusa i bez problemów powiedział - proszę wysłać. serwis do nmc-pe w koszalinie
-
A ja powiem tak - czytając ten wątek również stwierdziłem pęknięcie obudowy. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem potraktowany bardzo oschle :mad: Po utarczce słownej zgodził się piękny Pan na naprawę gwarancyjną, ale ja wk...ny dodatkowo czytając info na zagranicznych i naszych forach, że wymiana obudowy wystarcza czasem na kilka dni i znów pęka - postanowiłem działać. Ponieważ tfn nówka więc udało mi się go wymienić w komisie na nówkę Omnię. I do końca życia będę tego Pana z Serwisu wychwalał za to,że mnie zmusił do tego kroku. OMNIA TO SKOK CYWILIZACYJNY w stosunku do P750. Dopiero tu widzę co to znaczy przyjemność korzystania z takiego smarta. Płynny i szybki internet jej multimedialność, wielkkość ekranu i lekkość obsługi, radio, ekstra dźwięk .... itd.itd. Panie mniej w swojej opiece serwis Asusa :E
-
Dopiero tu widzę co to znaczy przyjemność korzystania z takiego smarta.
jakiego smarta? :p
mam nadzieje, ze moj nie bedzie pekal... a omnia nie dla mnie :)
-
Mojego asusa wysłałem w poprzedni wtorek. Dzisiaj rano sprzęt był z powrotem u mnie. Podczas wcześniejszej rozmowy z serwisem nie natrafiłem na jakiegoś niemiłego gościa. Facet zaznaczył tylko, że jeżeli serwis stwierdzi, że uszkodzenie wynikło np. na skutek upuszczenia telefonu lub tym podobne to gwarancja tego nie obejmie, ale to chyba naturalne. Poza tym nie mogę mieć zastrzeżeń.
-
no udało mi sie przeczytac ten watek od deski - pytanie pewnie bezsensowne...
przed wysłaniem do serwisu rom wgrać standardowy?
-
gdzies tu na forum czytalem, ze asusowi lata i powiewa co wgrywalismy na sprzet :)
Napisane: Styczeń 08, 2009, 16:23:01
PS- moglby ktos zrobic foto tych pekniec?
-
poważnie, to bardzo uprości sprawę
w sumie wgranie nowego romu pęknięć obudowy spowodować nie mogło
poczytam jeszcze warunki gwarancji
dzięki
-
U mnie pękła obudowa i w serwisie wymienili przód i tył bez problemów.
-
bez wnikania w rom (sorry, ze drążę)
-
Dla swietego spokoju proponuje wgrac oryginalny rom,trwa to 5 min.
-
wgranie nowego starego romu to tylko 5 minut, no no żaden z moich wcześniejszych PDA tak szybko nie wgrywał
-
moze ktos pokazac foto tych pekniec?
-
pokazałbym ale teraz jedynym aparatem jaki posiadam jest ten w p750
mój cyfrak wyjechał razem z rodziną
-
Witam,
to może i ja opiszę w kilku zdaniach problem z moim Asusem. Zakupiłem go na początku czerwca zeszłego roku. 2.01 zauważyłem dziwne pękniecia obudowy, na dolu, po bokach. Nie szukając za dużo informacji w internecie, zadzwoniłem do serwisu asusa, gdzie uzyskałem informację, żebym odesłał tel do serwisu i tam dopiero sprawdzą czy będzie to objęte gwarancją czy nie. Stanęło na tym, że wyśle fotki i dostane wstępną odpowiedź, tak też zrobiłem, sprzęt odesłałem 5.01 i wciąż czekam na jego powrót. Na stronie ma ciągle status waiting, niby czekają na brakujące obudowy (po przeczytaniu wątku już się nie dziwię, że ich brakuje). Swoją drogą zastanawiam się co dalej, co jak za miesiąc znów obudowa popęka?
Dla zainteresowanych umieszczam fotki
(http://ghost.4web.pl/asus001.jpg)
(http://ghost.4web.pl/asus002.jpg)
-
mogliby do tego czasu zamówić jakieś lepsze obudowy, jak dotychczasowe się nie sprawdziły...
-
a moj zaliczyl dzis malowniczy lot z biorka na podloge. udezyl lewym gornym kantem obudowy. sladu nie ma ale zrobila sie malutka ryska, chyba pekniecie :( nijak ma sie to do zdjecia wyzej i prawie nie widac no ale drazni mnie to :(
te pekniecia sie wam powiekszaly? bo jesli tak to poczekam az sie rozchrzani bardziej i kupie nowa obudowe, wzmocni sie ja na rogach klejem i bedzie ok. widac jakosc plastiku albo jego grubosc jest daremna, inne pockety czasem mi spadaly i nic :( cale pekniecie wyglada jakbym zrobil na nim ryse szpilka mam nadzieje, ze nie bedzie sie powiekszac.
-
moje to było na początku pękniecie a potem kawałek się ułamał :| tej srebrnej obwódki
-
ta srebrna obwodka u mnie nieruszona na szczescie :)
-
Witam. Ja też odesłałem do serwisu na pęknięcie obudowy, serwis przyjął telefon 6 stycznia i do dziś status waiting, to już trzecia wizyta z powodu tego problemu...
Swoją drogą ile czasu ma serwis na ustosunkowanie się do naprawy, 14 dni a jak nie to zwrot kasy? czy się mylę?
Jako to wygląda prawnie?
-
jeśli to 3 wizyta z tego samego powodu to chyba można się ubiegać o zwrot kasy
kurcze taki sztandarowy model, skoro stwierdzili i przekonali się, że obudowy pękają to mogli zamówić lepsze
to jest mój 15 PDA w poprzednich nie było tego typu problemów, co więcej czytam praktycznie każdy dział i w innych modelach to się nie zdarzało
postępując w ten sposób Asus zraża sobie klientów...
ale nic na to nie poradzimy
-
Kilka dni temu zauważyłem na moim Asusie, że mam pęknięcia. Dzisiaj czas, więc myślę założę nowy temacik i popytam czy ludziska też problem mają, a tu proszę, aż wrze. No niestety jestem kolejnym szczęściarzem z pęknięciami. I to nie jedno tylko z cztery. Tragedia taki telefonik i taki minus. A szkoda. Dzisiaj się rejestruję i do wysyłki. A taki byłe zadowolony.
-
kto zna kody części Asusa?
dostałem właśnie 4 emaile w każdym informacja o wymianie 1 części (szkoda, że w 1 mailu tego nie umieścili spamerzy :evil: )
oto części:
13GA5D1AP020-1
13GA5D1AP012-1
13GA5D1AP040-1
13GA5D1AP031-1
google nie pokazują ani jednego wyniku w tych 4 przypadkach, ale może gdzieś w sieci jest jakiś .pdf Asusa z numerami części zapasowych?
Napisane: Styczeń 23, 2009, 13:00:59
no to sobie sam odpowiadam
ponieważ o dziwo już mam swojego ślicznego pachnącego świeżą obudową Asusa :O~
dziś przyszedł mail ,że naprawili (w południe) wczoraj po południu zmienił się stan naprawy - finished
a dziś po 15 paczka przyjechała :D
zmienione
panel przedni, obwódka, klapka baterii i tył obudowy nad klapką baterii - czyli 4 części
aparaty zaklejone folią ochronną
wszystko wygląda jak nóweczka :O~
i jeszcze naładowany na max przyjechał :ok:
/rom nie był zmieniany przed wysyłką - sorg z VGA - nie było problemów/
czyli - jestem zadowolony
i trzeba kupić jakąś obudowę dobrze chroniącą boki
niestety nie ma aluminiowych :( które IMO są najlepsze
skórzane Brando i Krussel - nie chronią boków
kabur - nie lubię!
pozostaje tylko silikon...
i jest najtańszy
-
U mnie zauważyłem przedwczoraj znów pęknięcie, tym razem pęka przednia obudowa przy kamerce. Wcześniej pękła ta srebrna listwa, też przy kamerce (była wymieniona ta listwa i przedni panel) ok 3 miesiące temu. Nie miałem pęknięcia dopóki nie korzystałem z uchwytu samochodowego, właśnie przedwczoraj miałem wyjazd i palmtop był w uchwycie, szkoda, że nie sprawdziłem przed umieszczeniem go tam, czy nie ma pęknięcia. Na pewno tydzień temu jak sprawdzałem jeszcze go nie było.
-
Na oficjalnym (lub po po prostu pda asus) forum asusa jest info o tym:
http://asusmobile.net/board/viewtopic.php?t=127
-
Mi właśnie pan Mariusz Liszewski odmówił naprawy pękniętej obudowy w p750 (górny prawy róg 'metalowej' listwy praktycznie odpadł) tłumacząc to uszkodzeniem mechanicznym. Ciekawe jakie inne miałoby być? Elektroniczne?
-
Nie straszcie.... wczoraj odkryłem ze zgrozą że moje cudo też kwalifikuje się do wymiany :terrified:
Problem w tym, że PDA przez ostatnie pół roku niefortunnie updało dwa razy - i za każdym razem trafiło na kamyczek, który gustownie zdarł farbę w tym miejscu :/
Czytam sobie wasze perypetie i mam dziwne wrażenie że z tego powodu nie przyjmą mi TEGO (http://www.mrblur.net/dscf2322.jpg) pęknięcia, które pojawiło się... wczoraj :O albo przedwczoraj... w każdym razie dość silnie nie powiązane jest z drobnymi zarysowaniami na obudowie z przeciwległej strony...
Telefon i tak wysyłam do serwisu (choćby z uwagi na głośniczek), folię i kartę zdjąć/wyjąć?
-
kartę wyjmij
folię - jak uważasz, ja wysłałem z folią
-
mrblur, ja mam takie samo pęknięcie i w tym samym miejscu już drugi raz. Będe wysyłał już czwarty raz z powodu pękającej obudowy. ( Za pierwszym razem pękła chromowana obwódka)
Z naprawy na naprawę jest coraz gorzej, pojawiają sie nowe pęknięcia w nowych miejscach w dodatku powłoka farby na chromowanej obwódce złuszczyła sie i odpadła w jednym miejscu. Powiem tak ten fon to jedna wielka porażka. Czy ktoś może mi tu napisać że po powrocie z serwisu problem znikł z pękaniem tej obudowy bo ja widzę że te naprawy są bezcelowe. telefon wraca kilka dni w kieszeni i nowe pęknięcie, później nie mam go tydzień a nawet jak ostatnio dwa tygodnie, no i znów wraca - kilka dni i pojawia się nowe pęknięcie, przecieź to jest chore...
Więcej leży w serwisie niż w moich rękach. Serdzecznie bym sie go pozbył, czy jest jakaś furtka prawna? Kiedyś było trzy razy naprawa i adijos a teraz niestety już nie, mogą sobie naprawiać do bólu ile chcą, tym sposobem dwa lata będzie jeździł do serwisu aż do wygaśnięcia gwarancji a potem se rób co chcesz...
może by tak zawiązać grupę osób chcących się pozbyć tego badziewia i złożyć wniosek u rzecznika praw konsumenta może tym sposobem jeśli to będzie na większą skalę coś się wskura.
Wybaczcie gdyby nie ta felerna obudowa to złego bym nie powiedział, no może piętą achillesową jest byt mało ramu ale tak byłoby OK.
Niestety widmo wiecznej przeprawy z pękającą obudową skutecznie mnie zniechęca do dalszej przyjaźni z tym asusem.
W każdym bądź razie jak tylko znajdę czas uderzam do rzecznika praw konsumenta i zobaczę co sie da zdziałać.
PS. ostatnim razem jak wymieniany był przedni panel to goście z serwisu nie ściągneli z nowego panela niebieskiej folii ochronnej od wewnątrz z okienka do videorozmów, także mam teraz niebieski wizjerek, ręce opadają...
Co prawda nie korzystam z tego ale jednak to jakoś świadczy o serwisie.
Pozdrawiam
-
Odnośnie P. Mariusza Liszewskiego z ASUS`a - to mam o nim bardzo dobre zdanie. Co do serwisu NMC-PE z koszalina, niestety już nie. Gdy miałem p750, to sprzęt wrócił z drugiej naprawy z pękniętą obudową (mit, że za mocno dokręcają śrubki), a za drugim razem (oczywiście głośnik od rozmów cały czas brzęczał - nie naprawili) wrócił z piszczącym wyświetlaczem :/
-
U mnie po wymianie obudowy w grudniu nic nie pęka póki co.Farba z tego niby metalowego elementu tez nie schodzi - nie jest złe. Co do prawnej formy walki z nimi - jest napisane ze jak sie w ciągu 3 miesięcy 3 razy naprawia ta sama usterkę to można walczyć o zwrot kasy - miałem podobna sytuacje z pękającą obudowa laptopa asus - niestety tam pękała mi obudowa raz na 6 miesięcy i z walki nic nie wyszło..
-
ale lipa w laptopach też pęka :-|
aż dziw bierze, że firma z taką renomą zupełnie nie dba o klienta i markę :(
mój z Koszalina wrócił w bdb stanie i bez wad
-
No i mnie także nie ominęły kłopoty z pękającą obudową, żeby skończyło się na kilku ryskach-pęknięciach czarnego plastiku było by wszystko OK ale u mnie pękła plastikowa srebrna obwoluta w okolicach rysika, aż jednego dnia wyciągam rysik i widzę że tak brakuje kawałka tego plastiku, odłamał się i nawet nie wiem gdzie i kiedy... a telefon nigdy nie zaliczył upadku. Tego już za wiele dzisiaj wyjechał do Koszalina, mam nadzieje że wróci w nowej obudowie, i teraz nie wiem jak mam się z nim obchodzić żeby problem się nie ponawiał. Pozdrawiam.
(http://lh3.ggpht.com/_BqyTte0-bJs/Sag44-SX-oI/AAAAAAAAU-I/npTSlirsLyE/DSC03508.JPG)
(http://lh4.ggpht.com/_BqyTte0-bJs/Sag45v3pRAI/AAAAAAAAU-Q/gM_ELOlgytw/DSC03513.JPG)
(http://lh3.ggpht.com/_BqyTte0-bJs/Sag5WsEE8nI/AAAAAAAAU-w/oaJYoJcdiuk/DSC03514.JPG)
edit: zmieniłem serwer ze zdjęciami...
-
mam identyczne pekniecie po upadku jak twoje na drugim zdjeciu. moze oni za mocno je skrecaja i sie robia naprezenia na obudowie? :(
-
ja sądzę, że to chodzi raczej o fatalna jakość samego materiału z jakiego jest ta obudowa...
samo zbyt mocne skręcanie - tego ręcznie w fabryce pewnie nie robią tylko maszynowo
nie mniej nie ważne jaki powód powinni go już dawno wyeliminować
jako "zabezpieczenie nabyłem silikonowe etui każdy róg będzie zabezpieczony, choc Asus nie będzie piękny w tym ...
-
A wiec dzisiaj otrzymałem naprawiony telefon, została wymieniona przednia obudowa i plastikowa srebrna obwoluta. Wysłałem do serwisu z wgranym Sorgiem VGA, ale zablokowałem telefon na hasło, a telefon z serwisu przyszedł z wgranym czystym Windows Mobile 6.0 !!! nawet 6.1 nie wgrali…. Ważne że wymieniają obudowę na gwarancji.
Pozdrawiam!
-
:E dobre :E - pewnie chcieli udowodnić, że takie hasła to nic dla nich :P
u mnie romu nie zmieniali, a wysyłałem też z sorgiem tyle że czystym przed wysłaniem HR zrobiłem
tylko zmienili komplet obudowy - 4 części i naładowali baterię na full :ok:
-
no a ja w ciągu 3 miesięcy 3 raz wyśle i będę walczył o kasę :)
-
no i stało się ;/ pękła ta srebrna część obudowy ale mam jeszcze jedno pytanie czy wam też piszczy monitor kiedyś piszczał masakrycznie ale nie było czasu na reklamacje teraz tylko jak nacisnę na monitor jest taki lekki pisk z dolnej części wyświetlacza ;/
-
nic nie piszczy ani ekran w p750 ani monitor PC :P
-
oddałem swoje cacko przez media markt może mi ktoś powiedzieć do ilu dni muszą mi to naprawić bo ja czekam czekam. Na stronie media oraz asusa nic nie znalazłem sensownego ;/
-
a ile dni czekasz?
-
a ile dni czekasz?
Jutro będą 3 tygodnie. Dzwoniłem do asusa powiedzieli od 7-10 dni roboczych. Wie ktoś może po jakim czasie można żądać pieniędzy zamiast telefonu w media?
-
jak nic dzwon do serwisu do skutku :|
-
i po raz kolejny moj p750 jedzie do serwisu, znów pęknięta obudowa :/
-
tzn. po raz który?
mój odpukać od czasu wymiany jest w silikonowym ... pokrowcu i nie ma pęknięć - mam nadzieję że tak już zostanie
-
Ja swojego mam już prawie rok i jak tak czytam Wasze wypowiedzi to aż sam się dziwię, ale... JEST CAŁY :D Obudowa jest jedynie powycierana od kieszeni, ale to mogę przeżyć ;)
-
szczęściarz
-
Szczęściaż... Ja po raz drugi kupiłem p750 i za dwa dni pękła obudowa :/ Asus - never
-
Ja tam raczej pechowcem jestem, no ale... Może faktycznie raz w życiu mi się udało... Tak czy siak i tak pewnie na koniec gwarancji popłynie do serwisu na kosmetykę... Zgłoszę piszczący ekran, może i obudowę wymienią bo powycierana... A później zainteresuję się nowym sprzętem... Ale to dopiero za rok :)
-
ja wysłałem w zwiazku z popekana obudowa po raz drugi (lacznie to juz jego trzecia wizyta w serwisie). za pierwszym razem popekala czarny plastik obudow w naroznikach, z reszta zamieszczaly foty kilka stron wstecz. teraz popekala srebrna ramka, rowniez w okolicach naroznikow. jednego jestem pewien, sprzedaje telefon jak tylko wroci z serwisu i przesiadam sie na p320 zony :P
ogolnie to strasznie szkoda, telefon super a wykonanie do dupy :(
-
jak narazie mam od jakiegoś czasu p750 i nie ukrywam żę go użytkuje fest. i jak na razie nic się nie dzieje. hmmm spadł mi nawet raz no i raz mi dziecko puściło na ziemie ;-))
pozdro
-
hahahah tego jeszcze nie było półtorej miesiąca bez telefonu media to sami idioci 3 tygodnie leżał bo źle druczek wypisali wrrr
__________________________________
dzisiaj odebrałem swe cacko
pierwsze wrażenia inny materiał czyżby asus wymienił wadliwy element? wcześniej było takie niklowane a teraz taki metal
-
Ooooo ciekawe ciekawe, a możesz wrzucić fotki nowej obudowy?
-
stara
(http://www.fothost.pl/thumb/09/14/thumb_22f3f053.jpg) (http://www.fothost.pl/show.php/1709285_1001848.JPG.html)
nowa
(http://www.fothost.pl/thumb/09/14/thumb_5483ae51.jpg) (http://www.fothost.pl/show.php/1709286_1001875.JPG.html)
Zdjęcia robione tym samym aparatem w miarę tych samych warunkach jak widać w starej obudowie był taki połysk i odbijała jak lustro w nowej taki mat
-
Bardzo możliwe, że to jest coś innego - po zdjęciach tego nie poznam, ale powiem Ci, że moja oryginalna wygląda dokładnie tak jak Twoja nowa. Ale jak mówie - stwierdziłem to na podstawie fotek :)
-
może w końcu poszli po rozum do głowy
-
jesli chodzi ci o mat to w moim obwodka rowniez jest taka. sam, odpukac, nie peka. jedyne pekniecie to po locie z biurka, po 2 innych upadkach nic. ale cholera, przyznam, ze co jakis czas dogladam czy nic nowego nie peklo :/
-
To może Asus wypuszczał P750 z dwoma typami obudowy? Skoro ja również mam mat i mi nie pęka...
-
a ja znów dziś wysłałem tym razem 4 miesiące wytrzymała:)
-
no a ja w ciągu 3 miesięcy 3 raz wyśle i będę walczył o kasę :)
i co wywalczyłeś coś? jak nie obudowa to znowu wyświetlacz zaczął piszczeć
do serwisu pójdzie 3 raz a w listopadzie go kupiłem. Wywalczył ktoś coś od Asusa?
Czy jest aby taka możliwość wywalczenia kasy albo wymiana na jakiś nowszy model?
-
od Asusa nie ma szans cokolwiek wywalczyć moga naprawiać sprzęt do konca gwarancji jednak jest szabsa powalczyć ze sprzedawcą chodzi konkretnie o :
Drugą drogą dochodzenia swoich praw jest niezgodność towaru z umową w chwili jego wydania. Regulowana jest przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 Poz. 1176 ze zm.). Artykuł 4 tejże ustawy brzmi:
Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.
..........
Artykuł 4 mówi więc, iż sprzedawca odpowiada na mocy tej ustawy tylko wtedy, gdy towar jest niezgodny z umową w chwili wydania. A więc nie z tego tytułu, że wada potem powstała. Wada może się potem ujawnić, ale przyczyna ma tkwić w towarze właśnie w chwili, kiedy konsument przejmuje go niejako âdo rąk własnychâ (czyli np. słaby materiał w butach sprawił, że potem puścił szew itd.). Ochrona z tego tytułu trwa 2 lata. Przez pierwsze 6 miesięcy tego okresu do konsumenta należy jedynie zgłoszenie reklamacji, a to sprzedawca musi udowodnić, że sprzedał towar pełnowartościowy. Innymi słowy, na rzecz konsumenta, przełamując jedną z naczelnych zasad kodeksu cywilnego, powstaje domniemanie niezgodności towaru z umową. A więc to sprzedawca musi się niejako uwolnić od odpowiedzialności. Po tym okresie 6 â miesięcznym, wszystko w kwestii dowodowej wraca do reguł prawa cywilnego. Oznacza to, że to osoba, która rości sobie pewne prawa (tu: konsument) musi udowodnić, że towar był niezgodny z umową w chwili wydania.
polecam kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta
Napisane: Kwiecień 14, 2009, 10:46:59
Gdy już zajdzie niezgodność towaru z umową, w kwestii możliwych żądań pomocą służy artykuł 8 ustawy. Stanowi on:
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
-
szkoda ;/ dodam że telefon kupiłem w media markt może ktoś ma jakiś haczyk bo media nie idąc tam domyślam się odpowiedzi że czemu oni się mają tym martwić i płacić za czyjeś błędy i że mogą go ewentualnie wysłać do asusa szkoda trochę tego asusa bo całkiem fajny telefon.
-
tak wywalczyłem nową obudowę płytę główna i głośnik czyli prawie cały telefon i dodam ze szykuje się ponownie serwis bo problem z zasięgiem mam :(
-
Witam. Wszystkich serdecznie.
no muszę się niestety pochwalić :(, że takiego Asusa kupiłem na allegro ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=593696059 (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=593696059) niestety nie widziałem tego pęknięcia, odszczypania :( )
mam taki sam problem jak u Was z tymże u mnie odszczypany jest cały kawałek w dolnym lewym rogu (górna obudowa) . Asus bez podbitej gwarancji , używany, także lipa chyba.. ciężko kolesia teraz chyba ścigać ( szkoda mi też oddać bo fajna zabawka) o jakis zwrot części gotówki , bo jak się przyjrzałem zdjęciom na allegro ( Bardzo dokładnie,, niestety po wylicytowaniu :() to trochę widać te pęknięcie.. i nie wiem czy teraz jakoś się kłócić z kolesiem czy raczej szukać obudowy.. a propos wiecie jaka cena i jak ją dostać bo nigdzie nie mogę znaleźć
pozdrawiam
-
dowód zakupu musi być - reszty nie trzeba
-
dowód zakupu musi być - reszty nie trzeba
znaczy jakiś paragon czy cos?? bo w pudle nie było zadnego paragonu.. tylko nie podbita gwarancja..
-
jakikolwiek dowód zakupu - paragon faktura bez tego ani rusz
-
A jak to jest bo kiedyś gdzieś znalazłem że Asus daje gwarancję po numerach fabrycznych od momentu wyprodukowania ale jakoś po kontakcje z supportem asusa odpowiedzi w tej sprawie nie dostałem, próbował ktoś tej drogi?
-
Mam trochę inne pytanie,wiele osób mających p750 wysyłało swojego pocketa do serwisu, mnie niestety też to nie ominęło, więc czy numer seryjny ,który trzeba podać w formularzu zgłoszeniowym online to jest SN czy numer imei? W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.
-
W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.
proponuję zadzwonić i zgłosić ten fakt, albo wysłać od razu 2 raz
-
W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.
proponuję zadzwonić i zgłosić ten fakt, albo wysłać od razu 2 raz
dzięki, dzisiaj wysłałem ponownie maila ale w miejscu numer seryjny wpisałem nr IMEI...bo wcześniej wpisałem numer ,który widnieje zaraz za napisamem SN i to był zapewne mój błąd. Tak samo zapomniałem, że powinienm spodziewać sie odpowiedzi po 24 godzinach ( w dni robocze od 9 do 17), więc już wczoraj mogłem dzwonić/pisać maila. Teraz poczekam do poniedzaiłku/wtorku i jak nie dostane zadnej odpowiedzi to dzwonie.
-
Witam i pozdrawiam uczestników tego Forum. Jestem tu "nowy" i piszę swój pierwszy post.Niestety szkoda,że również w tej nieprzyjemnej sprawie czyli uszkodzenia się obudowy. Asusa P750 mam od lipca 2008r. i służy mi dobrze. Przed zakupem zapoznałem się z tematem uszkadzania się obudów ale przeszedłem nad tym do "porządku dziennego" uważając,że obchodząc się z nim "jak z jajkiem" sprawy nie będzie. Niestey ale jest. Uszkodziły się narożniki dolne;prawy wykazuje mini pęknięcie,lewy ma pęknięcie i wykruszony mały kawałek materiału. PDA używam niezwykle ostrożnie w dobrym futerale ale jak widac z doświadczenia innych użytkowników,ten sprzęt ma wadę fabryczną. Mam nadzieję,że "bombardowanie" licznymi e-mailami przedstawiciela Asus na Polskę ze skargami,może coś pomoże,choć osobiscie bardzo w to wątpię. Na pociechę mam to,że mieszkam w Koszalinie a więc sewis jest na miejscu i mogę coś się dowiedzieć w sprawie naprawy.
-
witam posiadaczy P750
chciałbym podziękować wszystkim na forum :)
bo dzięki wam bez najmniejszych problemów wymienili mi ukruszoną obudowę :ok:
tzn jak zauważyłem odłamany kawałek obwódki i inne drobne pęknięcia to byłem pewien że nie uznają mi reklamacji bo przecież na zdrowy rozum to uszkodzenie mechaniczne :mysli: mimo że o niego dbałem i nie pamiętam żeby mi się z ręki nie wysmyknął
zrezygnowany szukając obudowy natrafiłem właśnie na to forum :D
i bez żadnych kosztów jestem posiadaczem całej obudowy
życzę dużo luzu B) spokoju a przede wszystkim konsekwencji w dochodzeniu do swoich praw tym bardziej że jeśli producent był tak całkiem bez winy to przecież nie wymieniałby pękniętych obudów
-
Mi ostatnio NMC również wymieniło obudowe :) u mnie sytuacja dodatkowo byłą taka że pęknięcie było również na przedniej obudowie -serwis wymienił przednią i środkową :) i wszystko w ramach gwarancji
-
jestem pod dużym wrażeniem działania serwisu Asusa. wymiana obudowy nastąpiła tak szybko, że jak zadzwonił kurier, to zastanawiałem się co znowu kupiłem na allegro. nie zdążyłem nawet sprawdzić statusu naprawy. Duży PLUS dla serwisu
-
Kolego bogaria, nawet mnie optymistycznie nastawiasz do tego serwisu i dzieki Ci za to. Jutro przedzwonię do Asusa bo mam to wszystko co inni pisali, czyli: wyswietlacz, obudowa i zasieg.
Wkrótce wrzucę relację...;)
-
Sorki a wie może ktoś jak rozkręcić P750, ja miałem troche inny problem z serwisem bo wmówili zalanie wodą i załaczyli zdjęcia, no i chciałem sobie to powyczyszczać. Ale po odkręceniu dwóch śrubek pod fragmentem obudowy nad baterią, dalej nie wiedziałem co robić (boje się poważniejszych uszkodzeń)
Więc jakby ktoś miał jakieś porady lub instrukcje w tym temacie, będe wdzięczny,
Szukałem troche na google ale kiepsko to wygląda.
pozdro
-
Instrukcja serwisowa jest w tym wątku, wystarczyło użyć opcji szukaj:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130462.0
A co do obudowy, w sumie mam podobny problem z obudową, z serwisu asusa nie jestem zadowolony i nigdy nie będę, ogólnie firmę asus uważałem za dobrą, po kontakcie z serwisem i ciągłym zwalaniu winy na użytkownika zmieniłem zdanie, a kontakt z nimi jest fatalny.
Jeżeli mogę coś dodać apropo warunków gwarancji, to wiem że w niektórych przypadkach, np wymiana płyty głównej czy elementów elektronicznych wydłuża czas gwarancji o te dni w których telefon był w serwisie + jest dodatkowa gwarancja na wymieniony sprzęt, tzn jeżeli w 23 miesiącu 24 miesięcznej gwarancji goście wymienią Ci płytę, a powiedzmy w 3 miesiące później ta płyta Ci się zepsuje to również powinni Ci ją wymienić, jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić w praktyce to proszę napisać, ja napisałem jak jest teoretycznie w niektórych serwisach a jak się do tego ma polskie prawo to niestety nie wiem. Pozdrawiam
-
pewnie nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą serwis asusa wynosić pod niebiosa. ja jestem o tyle zadowolony, że nikt nie wdawał się w dyskusje, tylko wymienił. na wszelki wypadek przed wysyłką porobiłem zdjęcia uszkodzeń(dla siebie, żeby później nie było żadnych problemów i niedomówień). klapkę baterii też wymienili, chociaż pewnie sam ją uszkodziłem. życzę wszystkim takiego załatwienia spraw
-
Witam
Ja jestem już po zwrocie kasy za asusa, więc mogę coś powiedzieć ;) Obudowa była wymieniana trzy krotnie. Raz pękła leżąc na biurku, rano wrócił z serwisu - otworzyłem paczkę, było OK, wracam wieczorem - pękła :O . Na drugi dzień miałem kolejne RMA :)
Niestety P750 nie udał się Asus`owi. Na moje szczęście pracownicy ASUS Polska są bardzo w porządku.
pozdrawiam
-
witam,
mam juz asusa prawie rok, ostatnio zauwazylem ze pekla mi obudowa w gornym lewym rogu, czesc sie uszczerbila, wg mnie od uchwytu do auta, mialem tez mikro pekniecia u gory z lewej i na dole z lewej strony.
Postanowilem naprawic telefon na gwarancji, telefon nie upadl.
Zglosilem problem, zalogowalem sie, wypelnilem formularz na stronie ASUSa, w poniedzialek rano to zrobilem, udalo mi sie wyslac telefon jeszcze w poniedzialek kurierem, w piatek dostalem telefon naprawiony.
Super,
Dzial napraw w KOSZALINIE - wielki plus, szybko i profesjonalnie.
pozdawiam,
r
-
moja obudowa była cała popekana, nawet naroznik z niej wypadł,
ramka rozwalona, no i odparzyl sie klawisz C, w sumie 4 dni nie było mojego asuska w domu,
teraz jest cały piekny nowy z folijkami nowy front, keypad oraz middle cover assy,
Złość z fuszerki zamienia sie w szacunek dla koszalinskiego serwisu :)
-
Ja bym się nie cieszył, bo mi dwa razy naprawiali obudowę i nic to nie dało. Do tego doszedł piszący LCD oraz głośnik od rozmów (w sumie 5 razy) :)
-
Po asusie mozna spodziewac sie wszystkiego.Skoro wrzucili ekran vga bo byl tanszy i narzucili programowo ograniczenia(oczywiscie juz zlamane ograniczenia ^^ ) to mozna sie spodziewac ze i te pekajace rogi asusa tez sa jakos taniej zalatwione :P
W swoim sprzecie od wrzucenia kluczy do kieszeniu mam zdarte lekutko w jednym miejscu ale pekniecie w rogu to nie wiem skad sie wzielo.Asus polecial wczoraj na gwarancji do wymiany prawdopodobnie digizitera i joya bo zaczal sie rypac :P Jednak drogie nie oznacza dobre :P wydalem na niego 1300zl w marcu tego roku.Na to forum niestety trafilem za pozno by dowiedziec sie o pekajacych rogach metalowej obwodki :|
-
no to i ja dorzuce swoje 3 grosze .....
1. pekniecie w dolnym rogu > srebrny pasek miedzy rysikiem a slotem pamieci, pekniecie standardowe jak u wszystkich
2. kupilem dzisiaj micro SDHC 8 gb kingstone, dziala bez problemu
3. w trakcie zalatwiania pktu 2. upadl mi telefon ktory akurat wyciagnalem z kabury !!!!!! upadl tak niefortunnie ze odleciala klapka chroniaca wejscie do anteny GPS i pekla obudowa nad tymze miejscem.
4. wytarta powloka gumowa (ta na tylnej obudowie, w miejscu gdzie wyjmuje sie rysik)
5. brak lakieru na klawiszu 5 (tak jakby 1 duzy pixel z LCD przeniesc na klawisz nr 5, tylko ze dosc mocno to widac bo klawisze podswietlane od spodu wiec przebija swiatlo)
Moje pytanie jest wiec nastepujace, pomijajac pkt.3, ktory jest z mojej winy a majac na uwadze inne usterki, czy asus raczej wymieni mi obudowe ..... jak myslicie ?
2 pytanie, przeczytalem caly watek 7 stron :P i mniej wiecej wiem co i jak, ale bylbym wdzieczny gdyby ktos jeszcze raz napisal do kogo mam sie zglaszac dokladnie, jakies www albo cos, oraz czy potrzeboje paragonu czy wystarczy sam aparat i gwarancja ....
-
Przeczytaj ponownie wszystkie 7 str, bo odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania zostały już napisane ;)
-
Przeczytaj ponownie wszystkie 7 str, bo odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania zostały już napisane ;)
przeczytalem 2 razy, wiec nie musisz mnie pouczac, i co z tego ze przeczytalem, chce sie dowiedziec od innych jak to wyglada z autopsji mniej wiecej i jakie mam szanse wg innych uzytkonikow ktorzy sie z tym borykali .... Z tego co wiem na forum można również wymieniać opinie :)
-
Wg mnie możesz mieć problem z wymianą gwarancyjną obudowy, z tego względu, że ewidentnie Ci upadł itp itd. Aczkolwiek serwis Asusa już wiele razy pozytywnie zaskoczył forumowiczów (chyba zdają sobie sprawę z tego jaki syf zrobili i chcą zatrzeć złe wrażenie, pytanie co z tego?), więc próbuj... Masz mniej więcej 50% szans, że Ci wymienią na gwarancji ;)
Co do klawiszy mam podobnie, przyczynę znam - za często z telefonu korzysta moja dziewczyna, która paznokciami rysuje klawisze i odlatuje "nadruk"... No cóż, bywa...
I tutaj się zgodzę - to się nazywa wymiana opinii - czyli mój post do tej pory. Natomiast to o co prosisz później to już totalnie nie rozumiem :) Wiele razy w tym wątku zostało wszystko napisane, co, gdzie, dlaczego, po co. Istnieje strona Asusa, na której również wszystko jest opisane. Zawsze możesz również zadzwonić do Asusa - numer jest na stronie. Kwestia zebrania kilku informacji w jedną, spójną. Dlaczego ktoś ma to zrobić za Ciebie? Tym bardziej, że na tym forum robiono to już wiele razy.
-
thx, oj czepiasz sie koncowki :P myslalem ze jakas zyczliwa dusza zrobi to za mnie ^^ <leniuszek>
-
Czepiam się, bo ze mnie również jest leń :P
-
Czytałem, że w serwisie Asusa robią różne cuda... Ale czy przeszedł by taki myk? Telefon ma typowe pęknięcia, ale gwarancja już się skończyła. Czy jest szansa, że wymienią obudowe "w ramach gwarancji"?
-
mój Asusik po roku użytkowania doczekał w końcu momentu przymusowego pobytu w serwisie. Wcześniej te pęknięcia mi nie przeszkadzały ale gdy parę dni temu odpadł kawałek tej srebrnej obwódki, już nie wytrzymałem.
dziś kurier odebrał go z domu i pojechał do Koszalina... Przy okazji dorzuciłem jeszcze, że czasem brzęczy głośniczek ;)
Ciekawe jak to się dalej potoczy bo nawet w tym wątku zdarzały się osoby którym serwis odmówił wymiany obudowy... Przez telefon oczywiście niczego nie zapewniają: "bo technik musi obejrzeć i stwierdzić czy to nie jest aby uszkodzenie mechaniczne" :/
-
Czytałem, że w serwisie Asusa robią różne cuda... Ale czy przeszedł by taki myk? Telefon ma typowe pęknięcia, ale gwarancja już się skończyła. Czy jest szansa, że wymienią obudowe "w ramach gwarancji"?
jeśli jest po gwarancji - to jest po gwarancji
wymienić mogą ale odpłatnie
-
cholera, coś chyba kiepsko się dzieje w serwisie... na stronie od 2 tygodni jest status: "Waiting-Wait Parts" i nic się nie zmienia :-|
-
Jak to jest z tą gwarancją... Trza dołączać potwierdzenie zakupu (paragon, faktura) czy wystarczy podbita karta gwarancyjna żeby uwzględnili reklamacje?
-
Jak to jest z tą gwarancją... Trza dołączać potwierdzenie zakupu (paragon, faktura) czy wystarczy podbita karta gwarancyjna żeby uwzględnili reklamacje?
musi być kopia dowodu zakupu (paragon, faktura), karta gwarancyjna jest dla nich nieistotna.
a przy okazji jak ktoś wysyła P750 z powodu obudowy to radzę uzbroić się w cierpliwość: ja czekam już 3 tygodnie... Z info od ASUSa wiem, że dotarły już prawie wszystkie części (po 3 dniach) oprócz przedniej części obudowy na którą serwis oczekuje już ponad 2 tygodnie...
-
Witam koledzy to ja też się pochwalę. Wysłałem swojego asusa do serwisu bo przestał dzwonić dodatkowo napisałem że obudowy w tych modelach są wadliwe itp. bo to prawda i ..... po 28 dniach czekania asus jedzie do mnie z powrotem. Więc trzeba być wytrwałym ale chwała asusowi za zmianę polityki serwisowej na korzyść konsumenta. Także wysyłajcie swoje sprzęty bo te obudowy są kiepskie.
-
Ja wysłałem swojego Asusa z pęknięciami na obudowie 12-go lutego. Na stonce gzie można monitorować postęp na prawy "Waiting". Po telefonie do nich dowiaduje się ze czekają na części :/ (mogli by trochę tego mieć na stanie skoro to nie pierwsza tego typu naprawa u nich). Ciekawe ile naprawa potrwa.
No i stało się :) Wczoraj (tj 26.02.10) po dwóch tygodniach otrzymałem z serwisu mojego asusika :) wymienili przednia obudowę oraz środkową część (to chromowane) Teraz wygląda jak ta lala :) Ciekawe jakie części zamontowali (mam nadzieje te pozbawione wad).
Pozdrawiam wszystkich oczekujących na powrót swojego sprzęcika:)
-
Witam, nadszedł czas wysłania sprzętu do serwisu. Po trzech miesiącach mam pęknięcie w lewym dolnym rogu przedniej obudowy. Mama pytanie: czy można wysłać sam telefon i paragon, czy trzeba całość (opakowanie i akcesoria). Pozdrawiam
-
akcesoria im nie potrzebne
ale kartonik lepiej wysłać - dla bezpieczeństwa
no i nie wysyłasz - zgłaszasz przez www i kurier przyjedzie
-
Poprawili tą obudowę? Jestem ciekawy...
-
U mnie już ok. 1 roku po wymianie i na razie jest w porządku.
-
obudowa wysłana do serwisu w środę, w piątek jechała już do mnie z powrotem, wymieniono całą obudowę (4 elementy), jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybkością działania i podejściem do klienta przez serwis w koszalinie, pozdrawiam
ps. szukam już bardzo długo i nie mogę znaleźć dedykowanego futerału (jeśli nie krusell to jakiś inny), czy ktoś może pomóc?
-
No a ja mam problemy. Najpierw popękała obudowa a potem wyświetlacz. Telefon poleciał do serwisu i w odpowiedzi dostałem coś takiego:
W przysłanym do serwisu sprzęcie stwierdzono uszkodzenie mechaniczne matrycy LCD i obudowy urządzenia, które nie podlega gwarancji.
Możliwa jest jedynie jej odpłatna wymiana na życzenie klienta w cenie 520zł brutto.
Jeżeli zdecydują się Państwo na naprawę, po jej zakończeniu sprzęt wyślemy za pobraniem (46,10zł zwrot kosztów transportu + koszt naprawy).
Prawie 600 zł to tyle ten asus nie jest nawet wart... :worried: A asusa ani razu chodnikiem nie uderzyłem...
I pytanie czy ktoś miał już taką sytuacje że wysłał tel do serwisu i kazali płacić? Co polecacie?
EDIT:
Ciąg dalszy sprawy: Po dłuższej rozmowie Pan Liszewski stwierdził, że już rok temu zgłaszałem usterkę obudowy i wtedy by mi ją wymienili, jednak z uwagi na to, że telefonu nie wysłałem to w ramach gwarancji obudowy nie wymienią nie wymienią(a telefonu nie używałem bo przy okazji posypał się wyświetlacz, którego oczywiście też nie wymienią).
C.D.N.
-
Odgrzeję kotleta. Ja wysłałem do serwisu swojego Asusa i po ok 1,5 tyg otrzymałem go z powrotem z wymienioną obudową w ramach gwarancji. Dodam tylko, że w listopadzie kończy mi się gwarancja. Co więcej wydaje mi się, że firma asus udała się po rozum do głowy i zmodyfikowała obudowę. Mam wrażenie, że jest ona powleczona cieniutką warstwą gumy. Powiem tylko, że moja obudowa wyglądała tragicznie i już mi elektronika w narożnikach na wierzch wyłaziła gdyż brakowało kawałków obudowy, które na skutek pęknięć po prostu odleciały. Zdecydowałem się na wysyłkę z dwóch powodów. 1 Zbliżający się niechybnie koniec gwarancji, 2. Zaczął mi już wypadać cyferblat.
Tak czy siak wymienili obudowę w ramach gwarancji bez problemu i marudzenia. Niestety musiałem wysłać go jeszcze raz ze z powodu wadliwie działającego joga, którego też mieli naprawić ale im nie wyszło. W kierunku do dołu ciężko było ucelować w odpowiednią pozycję gdyż przeskakiwał co dwa, trzy.
Jak wróci to porobię foto i wstawię.
-
po 3 wymianach obudowy w ciągu 3 miesięcy, gdy pękła po raz czwarty uzyskałem zwrot pieniędzy, pozdrawiam