PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => ASUS => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => P750 => Wątek zaczęty przez: dzieciol001 w Wrzesień 17, 2008, 01:39:43
-
czesc:P
Jestem nowy i sie ucze :P wspaniale urzadzenia te PPC :P
wiec mam taki problem :) Kupiel sobie nowego asusa na poczatku sierpnia i juz mam jednego dead pixela ;/ jak to jest z gwarancja? jeden obejmuje? czy musi byc kilka w jakies tam odleglosci? Szukalem odpowiedzi na to pytanie ale nie nic kokretnego nie znalazlem :(
Pozdrawiam,
Dzieciol xD
P.S. Ale oprocz tego to kocham ten sprzet !
-
Hmmm może warto zadzwonić do serwisu +4822571804013 i zazadac naprawy tego defektu - w końcu umowa kupna sprzedaży opiewa na urządzenie bez wad. Ewentualnie jak chcesz to po zarejestrowaniu sie na asus VIP pisz na www.asus-polska.pl/serwis. Pozdro
-
Zgłoś się do sprzedawcy w celu usunięcia wady ponieważ produkt kupiony był z wadą.
Jest to tzw w prawie "Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu sprzedaży" - dawana rękojmia.
looknij np tu:
www.proszowice.upow.gov.pl/text/art2.doc (http://www.proszowice.upow.gov.pl/text/art2.doc)
-
wielkie dzieki za odpowiedz zrobie to dziś, ale mam pytanko do rejestracji :P Ktory numer trzeba podać z pudełka? bo mam ich 7 i nie wiem który to :P
-
Naklejka na spodzie urządzenia pod bateria Nr. powinien sie zaczynac od liter (o ile dobrze pamietam) SN
-
Ja najpierw doradzam udaćsię ze sklepu i skorzystać z "odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu sprzedaży" wtedy gwarancja Ci się przedłuży.
-
no do sklepu to sie nieprzejde za bardzo bo kupilem za pomocy allegro, ale w sklepie :P