PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => ASUS => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => P750 => Wątek zaczęty przez: kawior74 w Marzec 24, 2009, 19:40:32
-
Witam
Mam pytanie (wiem,wiem że podobny wątek był trochę niżej)...ale zależy mi na czasie
Kupiłem asusika w sklepie internetowym. Otrzymałem go bardzo szybko kurierem. Było wszystko oprócz karty gwarancyjnej. Pisałem do nich a oni mi odpowiedzieli że w ASUS'ie jest tak że paragon wystarczy w momencie reklamacji.
I jeżeli coś się stanie to wysyłać,dzwonić od razu do asusa czy do tego sklepu...?
pozdrawiam
-
Gwarancja jest udzielana na podstawie dowodu zakupu. Jeżeli wystąpi jakaś usterka to trzeba zarejestrować tel. w ASUS (Coś tam) później zgłościć usterkę zwrotnie dostanjesz maila z numerem RMA i sposobem realizacji naprawy. Do paczki dodajesz kopie dowodu zakupu.
Pzdr.
-
Obecnie gwarancje Asusa to papierki na których nie ma nawet co podbić i gdzie wpisać czegokolwiek.
-
Trochę zamieszany system, nie można by jak wszyscy dawać karty gwarancyjne?
-
jak wszyscy dawać karty gwarancyjne?
własnie wszyscy nie dają
coraz więcej firm nie daje
-
jak wszyscy dawać karty gwarancyjne?
własnie wszyscy nie dają
coraz więcej firm nie daje
A niektórzy dają nieswoje ;) Np chyba od Orange do sprzętu HTC można dostać kartę gwarancyjną Matoroli :)
-
dziekuje za wszystko...zgadza sie wiele firm odchodzi od dawania kart gwarancyjnych....pozdrawiam