Witam kolegów
Pojawił się "mały" problem. Jak wszyscy wiemy jest dostępna aktualizacja dla
Windows Phone więc i ja, nie mogąc się doczekać komunikatu na ekranie telefonu, postanowiłem podpiąć go do komputera.
Czynność tą wykonuję od dwóch dni 2-3 razy dziennie, jednak w dniu dzisiejszym pojawił się problem.
Po uruchomieniu aplikacji Zune i próbie zalogowania wyświetlił się pierwszy ekran "zwiastujący" jak przypuszczałem pobranie aktualizacji...Terms of service.
Chwilę później po zaakceptowaniu warunków pojawił się następny informujący :
Zune Software Error C00D11CD (80004005)![](http://img641.imageshack.us/img641/1207/bladzune.png)
Po przeczytaniu komunikatu dowiedziałem się, że...
![](http://img12.imageshack.us/img12/6324/rozwiazanier.jpg)
Po wykonaniu tych czynności problem pozostał nadal
![smutny :(](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/sad.png)
Zmieniłem również swoje ustawienia zarówno w telefonie jak i region w komputerze na Wielką Brytanię, tak ktoś sugerował pytającemu na innym forum w przypadku podobnego problemu więc i ja spróbowałem, niestety.
Zwracam się z proźbą o pomoc bo być może ktoś również będzie mógł skorzystać jeżeli mój problem nie będzie odosobnionym przypadkiem.
Moja wersja Zune :
![](http://img4.imageshack.us/img4/846/zuneo.jpg)
Dodam tylko, że zalogowanie się na pocztę Hotmail oraz
http://www.zune.net/en-GB/ nie sprawia żadnego problemu.
Telefon jest również widoczny w samym Zune, jednak nie można dokonać niektórych operacji.
![](http://img21.imageshack.us/img21/8384/przechwytywaniewg.jpg)