Problem z logowaniem do Zune

  • 6 Odpowiedzi
  • 4198 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Kropek3

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X HD
Problem z logowaniem do Zune
« dnia: Marzec 24, 2011, 18:58:27 »
Witam kolegów

Pojawił się "mały" problem. Jak wszyscy wiemy jest dostępna aktualizacja dla Windows Phone więc i ja, nie mogąc się doczekać komunikatu na ekranie telefonu, postanowiłem podpiąć go do komputera.
Czynność tą wykonuję od dwóch dni 2-3 razy dziennie, jednak w dniu dzisiejszym pojawił się problem.
Po uruchomieniu aplikacji Zune i próbie zalogowania wyświetlił się pierwszy ekran "zwiastujący" jak przypuszczałem pobranie aktualizacji...Terms of service.
Chwilę później  po zaakceptowaniu warunków pojawił się następny informujący : Zune Software Error C00D11CD (80004005)




Po przeczytaniu komunikatu dowiedziałem się, że...




Po wykonaniu tych czynności problem pozostał nadal  :(

Zmieniłem również swoje ustawienia zarówno w telefonie jak i region w komputerze na Wielką Brytanię, tak ktoś sugerował pytającemu na innym forum w przypadku podobnego problemu więc i ja spróbowałem, niestety.
Zwracam się z proźbą o pomoc bo być może ktoś również będzie mógł skorzystać jeżeli mój problem nie będzie odosobnionym przypadkiem.

Moja wersja Zune :
 

Dodam tylko, że zalogowanie się na pocztę Hotmail oraz http://www.zune.net/en-GB/ nie sprawia żadnego problemu.
Telefon jest również widoczny w samym Zune, jednak nie można dokonać niektórych operacji.






« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2011, 08:22:42 wysłana przez Kropek3 »

*

Offline Budniu

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1702
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Titan
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2011, 19:25:59 »
Może ja się nie znam, ale coś tam piszą o niezgodności licencji mediów. Ja bym zmienił lokalizacje folderów docelowych z muzą i filmami na HDD w PC na puste forlderki, zrobił restart kompa i spróbował ponownie.

*

Offline Kropek3

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X HD
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 24, 2011, 19:29:41 »
Hmm   :mysli: Tylko, że od prawie dwóch miesięcy było dobrze...do dzisiaj.

*

Offline Budniu

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1702
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Titan
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 24, 2011, 19:31:03 »
To nie wiem, jak dla mnie ten system to póki co pełna egzotyka i też błądzę po nim, ja bym spróbował.

*

Offline Kropek3

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X HD
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 24, 2011, 19:39:26 »
Pozostaje "nadzieja", że to wina Microsoftu ;-) i....czekać, bo już pomysły mi się skończyły.
W ostateczności jezeli się nic nie zmieni wyznaczę inne foldery.

Połączone: Marzec 25, 2011, 19:55:35
Może ja się nie znam, ale coś tam piszą o niezgodności licencji mediów. Ja bym zmienił lokalizacje folderów docelowych z muzą i filmami na HDD w PC na puste forlderki, zrobił restart kompa i spróbował ponownie.

Odinstalowałem kompletnie, najdokładniej jak tylko mogłem i zainstalowałem na nowo ze zmienioną lokalizacją, w/g Twojej rady, niestety.
Powoli zaczynam tracić cierpliwość i zaczyna mnie to wkurzać !  :S
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2011, 19:55:35 wysłana przez Kropek3 »

*

Offline gbbsoft

  • *****
  • 1539
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 25, 2011, 20:28:53 »
Może spróbuj na innym komputerze...

*

Offline Kropek3

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X HD
Odp: Próba aktualizacji NoDo - Problem
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 26, 2011, 08:21:42 »
Rozwiązałem problem połowicznie, przynajmniej tak mi się wydaje.
Założyłem drugie konto na Hotmail-u i....problem zniknął !  :shock:
Logowanie odbyło się całkowicie bez żadnych niespodzianek, wszystko działa tak jak powinno,hmm.
Dużo na ten temat czytałem szczególnie na zagranicznych forach jak również na stronach pomocy technicznej Microsoftu, i niestety, nikt nie znalazł rozwiązania, a podobnych przypadków było naprawdę dużo.
Pozostaje tylko nadzieja żeby znowu się "coś" (?) nie wysypało.
W każdym razie serdeczne dzięki wszystkim za chęć pomocy. Mam nadzieję, że chociaż częściowo udało mi się problem rozwiązać.