jak zainsalowac np. gg na palma??

• 5 Odpowiedzi
  • 1324 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Styczeń 13, 2005, 14:29:39 »
mam ipaq h6340, pobieram np.pocket gg lub inna aplikacje tego typu, ale nie wiem jak ja zainstalowac?? wyswietla sie komunikat ze brak aplikacji potzebnej do uruchomienia tej (pocket gg) aplikacji?? co mam zrobic?? moj system to wm pocket pc 2003 prosze o wyrozumialosc i pomoc, bo jestem zielony;)

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2005, 14:33:52 »
Jak jestes zielony to powinienes przynajmniej przeczytac regulamin forum. Tam wyraznie napisano ze osoby "zielone" powinny przed zadaniem pytania na forum przeczytac Dzial dla Poczatkujacych (przynajmniej dwa pierwsze artykuly - w Twoim przypadku szczegolnie ten drugi), FAQ, itd...

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2005, 15:43:11 »
Widze Panie Jakubie, że wyrozumiałość nie jest Pana mocną stroną. Forum jest dla wszystkich użytkowników, a nie tylko tych, którzy znają palmtopy jak własną kieszeń. Poza tym gdybym ja miał problem to też bym prosił o pomoc w tym miejscu z nadzieją, że ktos mi odpowie na nurtujące mnie pytania w wyczerpujący sposób. Rozumiem, że praca admina jest czasami przytłaczająca, gdy opdowiada się często na te same pytania, ale wystarczyło podać linka i byłoby po sprawie.

« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2005, 15:53:41 »
zrobilem dokladnie tak jak jest napisane w dziale dla poczatkujacych, utworzylem nowy folder przenioslem wszystkie pliki - i nic!! i tak potrzebuje innej aplikacji... nie zawracalbym glowy gdyby to bylo takie oczywiste... wersje programow pobieralem pod moj system... podobnie inne aplikacje... skype sam sie zainstalowal i nie bylo problemu, z reszta nie moge sobie niestety poradzic ;(

*

Offline deker

• *
  • 70
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 13, 2005, 16:34:50 »