Ciekawe programy dla PPC - tu tylko polecamy, nie zadajemy pytań

• 1042 Odpowiedzi
  • 569230 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ciekawe progamy dla ppc :)
« Odpowiedź #300 dnia: Maj 18, 2006, 09:35:45 »
witam, potrzebuje jakiegos dobrego calculatora, spacetime mi odpowiada ale jest za $$$ (no chyba ze ma ktos wersje z witaminka to bardzo chetnie) czego oczekuje:
-liczenie całek podstawa, bardziej rozbudowane zadania, całki podwojne,potrojne itd, jestem studentem na politechnice.

moge liczyc na pomoca?

*

Offline marcinl

• DWBKH
  • 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
« Odpowiedź #301 dnia: Maj 18, 2006, 12:21:51 »
jak chcesz witamimni to idź do apteki
na forum nie rozmawiamy o pirackim oprogramowaniu :evil:  
przeczytaj regulamin :!:

« Odpowiedź #302 dnia: Maj 18, 2006, 22:48:43 »
marcinl: jak jestes taki madry to podaj alternatywny program do spacetime oczywiscie freeware a wtedy Cie ozłoce.

*

Offline jarekt

• 755
  • na stanie Wizard, Uni, TouchHD, HTCHero, Milestone
  • Sprzęt: THD, Hero, Milestone
« Odpowiedź #303 dnia: Maj 19, 2006, 00:28:35 »
http://home.comcast.net/~jonsachs/#Eval 1.0
http://www.mathopolis.com/aceit_calculator_ppc.html

A regulaminu radze jednak przestrzegac. Jesli nie przez szacunek dla wlascicieli tego serwisu to chociaz z uwagi na dosc drastyczne konsekwencje jego nieprzestrzegania.

« Odpowiedź #304 dnia: Maj 19, 2006, 23:51:35 »
dziekuje i zapoznam sie z regulaminem oraz bede go przestrzegal

pozdrawiam

*

Offline sfah

• 26
    • http://sfah.pl
« Odpowiedź #305 dnia: Czerwiec 09, 2006, 14:40:51 »
PocketBreeze przed jak i po hardresecie nie obsluguje mi prztrzymania stylusa na wybranym dniu i wciśnięcia CREATE TASK - po prostu chce się właczyc i od razu wyłacza. Spotkał się ktoś z tym? Musze robic zadania przez NEW > TASK

« Odpowiedź #306 dnia: Czerwiec 13, 2006, 01:23:58 »
WIELKA PROŚBA O POMOC

witam
jezeli ktos moze mi pomóc