PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Apple iOS => Oprogramowanie iOS => Wątek zaczęty przez: statyczny_egon w Luty 03, 2012, 17:14:22
-
Witam.
Mam dziwny problem z iPad2. Zakupiłem w iTunes Store dyskografię Pink Floyd. Do niedawna wszystko było ok. Teraz systemowy player nie odtwarza mi muzyki. Niby wszystko jest w porządku, "wciskam" start, suwak postępu stoi w miejscu. Podobnie z albumem Diany Del Rey. Dziwne jednak, że album Adele odtwarzany jest bez problemów. Wszystkie rzeczy zostały zakupione w iTunes Store.
Bez problemu odtwarzane są utwory dodane przez aplikację iTunes.
Nadmieniam, że iPad jest po jailbreku.
Ma ktoś sugestie dotyczące tego problemu?
Pozdrawiam
-
Próbowałeś wyrzucić te utwory z iPada i wgrać je ponownie ?
-
iTunes Store zapytuje się, czy chcę ponownie zakupić muzykę przy próbie wgrania jej na iPada.
Dziwne...
W App Store raz zakupione programy, jeśli zostały odinstalowane, są oznaczone hmurką i nie ma żadnych problemów z ich ponowną instalacją.
Nie mam zamiaru płacić ponownie za zakupioną muzykę.
Jak rozwiązać ten problem?
-
Ale w iTunes przecież je masz prawda ? Wiec po co jeszcze raz chcesz kupić je ? Muzykę i filmy kupione można tylko raz sciągnąć, nie tak jak w przypadku aplikacji... Dlatego zawsze w informacjach jest, żeby archiwizować kupione materiały... Tak samo jak z płytą jak zniszczysz/zgubisz płytę to nie dostaniesz drugiej za darmo w sklepie...
Takie pobieranie ponowne umożliwia iCloud ale w Polsce ta funkcja nie działa w przypadku muzyki i filmów jeszcze.
-
Dzięki za wyjaśnienia.
Tak, w iTunes na Macu mam wszystkie zakupione płyty. W poniedziałek sprawdzę, czy "niedziałające" na iPadzie utwory ponownie uda się uruchomić.
Pozdrawiam.